A világátlag duplája lesz a magyar reklámpiaci növekedés, köszönhetően a választásoknak is

A globális reklámköltések összértéke idén várhatóan eléri a 754,4 milliárd dollárt, ami 5 százalékos bővülést jelent az előző évi 718,6 milliárd dollárral szemben – áll a dentsu globális kreatív, marketing- és médiaügynökségi hálózat által frissen közzétett, a világ 56 országára kiterjedő előrejelzésében. A hazai reklámpiac növekedési üteme csaknem a duplája lesz a világátlagnak.

Távolabbi kilátások

A dentsu elemzése szerint a globális reklámpiac bővülési üteme várhatóan a következő években is a 4-5 százalék közötti sávban alakul majd: a céghálózat a 2024-ben várható 5 százalékos bővülést követően mind 2025-re, mind pedig 2026-ra 4,2 százalékos növekedési ütemet jelez előre.

Véleményvezér

Bécs újra fityiszt mutatott Lázár Jánosnak

Bécs újra fityiszt mutatott Lázár Jánosnak 

Egyedül a bécsi környezetet éri némi kritika.
Suttyomban emelgeti az árait a Meki

Suttyomban emelgeti az árait a Meki 

Csendben kúsznak felfelé az árak.
Ezért irtó drága a zöldség és a gyümölcs Magyarországon

Ezért irtó drága a zöldség és a gyümölcs Magyarországon  

Két ábra mutatja, hogy az európai országokban hogyan változott a zöldségek és gyümölcsök ára 2014 és 2023 között.
Szenzáció a magyar költségvetésben

Szenzáció a magyar költségvetésben 

Meglepő számok a nyugdíj költségvetési sorain.
Hadházy Ákos szerint állami luxusrepülővel mentek kormánytagok szotyizni Németországba

Hadházy Ákos szerint állami luxusrepülővel mentek kormánytagok szotyizni Németországba 

A kormánytagok luxusutazásai lassan mindennaposak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo