Tükröt tartanak a médiának

A Kurt Lewin Alapítvány négy országot érintő médiafigyelést indít november 2-án. A szervezők célja visszajelezni a sajtó számára azt, hogy mennyit és hogyan kommunikálnak a nemzeti és etnikai kisebbségekről valamint a bevándorlókról, menekültekről.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A kutatás egy további, sok országra kiterjedő adatfelvétel előzménye, melyet egyben újságíró képzés is követni fog. A kutatás Ausztriára, Csehországra, Magyarországra és Szlovákiára terjed ki, egy hónapon keresztül tart majd, s három különböző napilapot, két hetilapot, egy vidéki sajtóterméket, három internetes hírportált és egy televízió-csatorna esti híradóját, illetve magazinműsorát figyeli minden nap.

Ausztriában a Bécsi Egyetem Médiaintézete (Institut für Publizistik- und Kommunikationswissenschaft), Csehországban a Brnoi Masaryk Egyetem Szociológiai Tanszéke, míg Szlovákiában egy civil szervezet (Centrum pre Vyskum Etnicity a Kultúry) koordinálja az adatfelvételt. A kutatásban résztvevők között egyaránt találhatók többségi és kisebbségi egyetemisták, akik ilyen módon egyedülálló gyakorlati kutatási lehetőséghez jutnak.

Véleményvezér

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.
Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát

Dübörög a bevásárlóturizmus, százezer forintot spórolt egy család, hogy olaszban vette a Barilla tésztát 

Nagyot lehet külföldön nyerni, ha jól figyeljük az árakat.
A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek

A védőnők helyzete katasztrofális lett, amióta a kormány gondozása alá kerültek 

Újabb fekélyes terület az egészségügy területén.
A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében

A magyarok többsége nem bízik saját állama szavahihetőségében 

Szomorú társadalmi látlelet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo