A Magyar PR Szövetség (MPRSZ) „CSR best practice” pályázatot elbíráló zsűritagok adták át azokat az elismerő okleveleket, melyeket 2014-ben hat felelősen működő vállalat érdemelt ki. A pályázók többsége idén pénzintézet, melyek mindegyikénél kiemelt stratégiai cél volt a felelős hitelezés, mely a CSR programjaikban is megjelent.
A Budapest Bank, a K&H csoport, a MagNet Közösségi Bank és a Provident díjazott pályamunkái jól mutatják azt a gondolkodásmódot, mely szerint a szigorú jogszabályi megfelelésen túl is felelősséget éreznek és tanúsítanak működésükkel kapcsolatban. A felelős tevékenységéért korábban már díjazott Coca-Cola Magyarország idén a részletesen bemutatott, „Hív a Duna” című programjával pályázott, melynek célja a folyó fenntartható használatának népszerűsítése.
Az MPRSZ CSR best practice történetében először érkezett média pályamunka. A TV2 Média Csoport Kft. az elismerést a vállalat stratégiájába szervesen illeszkedő, komplex megközelítésben alkalmazott programelemeiért kapta. Példaértékű belső programjaiért, mint a zöld iroda és a családbarát munkahely, valamint saját CSR kezdeményezéséért a „Süss fel nap!”-ért.
„Örömmel tölt el, hogy szövetségünk 2007-ben azzal a szándékkal alapított díja, hogy a vállalati felelősségvállalás hazai legjobb gyakorlatait bemutassa, idén is követendő példákkal szolgál. A bankok felelős hitelezésre összpontosító programjai domináltak az idei pályamunkákban, melyekben tükröződik felelős gondolkodásuk, és ez minden érintett számára egyaránt előnyös. Az MPRSZ elnöksége, CSR tagozata és a zsűri nevében gratulálok a díjazottaknak, példaértékű gyakorlataikat terjesztjük és a szakirányú felsőoktatásban is bemutatjuk” – foglalta össze az esemény lényegét Mayer Zsolt, az MPRSZ Alelnöke, a CSR tagozat vezetője.