Oriflame: világszerte közvetítik Grand-Prix WTA versenyt

Az Oriflame 2011-től globális szponzora a nemzetközi női WTA teniszversenyeknek, így neki is köszönhető, hogy világszerte közvetítik a Római Teniszakadémián megrendezésre kerülő POLI-FARBE Budapest Grand-Prix WTA teniszversenyt.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Oriflame, mely a világ egyik vezető nemzetközi szépségipari nagyvállalata, 2011-ben két évre szóló globális támogatói megállapodást írt alá a nemzetközi női teniszezők szervezetével (WTA), így hivatalos partnerévé vált a versenysorozatnak Európában, Oroszországban, a Független Államok Közösségében, a Közel-Keleten, valamint Afrikában. Ezen túlmenően még további 22 WTA rendezvényen is jelen lesznek. A globális szponzorációnak köszönhetően az egyetlen hazai WTA teniszverseny, melynek jogtulajdonosa a Római Teniszakadémia, támogatói köre egy világmárkával bővült az idei évben.

Zuzana Machová szerint, aki az idén 20 éves Oriflame Hungary Kft. ügyvezető igazgatója, a szponzorációs megállapodás a két szervezet közös értékein alapszik, ami garancia a sikeres együttműködésre: „A WTA tökéletes stratégiai partner az Oriflame számára, mert mindkét szervezet szenvedélyesen próbálja motiválni a nőket önmaguk kiteljesítésében. A sorozatban szereplő világsztárok ugyanis mind rendkívül kitartóak, tehetségesek és sikeresek, továbbá példát mutatva képesek másokat is arra inspirálni, hogy elérjék álmaikat! Ugyanezeket az értékeket vallja az Oriflame és jómagam is!"

Márky Jenő versenyigazgató büszke arra, hogy az idehaza immáron 16. alkalommal megrendezésre kerülő teniszversenynek nemzetközi szponzorral bővült a támogatói köre: „A kontinenseken és országhatárokon átnyúló, globális szintű szponzoráció különösen értékes, mert a WTA-nak így lehetősége nyílik a versenysorozat nemzetközi promóciójának további erősítésére, a közvetítések széles körű kiterjesztésére. A budapesti verseny, mely 2011. július 4-10. között kerül megrendezésre, is jó példa erre, hiszen több mint 55.000 nemzetközi és hazai média megjelenésre számíthatnak a hazai verseny támogatói, természetesen beleértve az Oriflame Hungary Kft-t is. Mivel a verseny idehaza kerül megrendezésre, ezért a média megjelenések számottevő országimázs értékkel is bírnak!"

Arn Gréta, a női tenisz világranglista legelőkelőbb helyén álló (47.) magyar versenyzője is nagy örömmel fogadta az Oriflame és a WTA között létrejött partnerségi megállapodást, hiszen az élsport mellett a nőiesség is legalább annyira fontos az életében. „A teniszt a mai napig kifejezetten nőies sportnak tartom, függetlenül attól, hogy a játék mára nagyon felgyorsult és erőteljessé vált. Aki követi a női teniszversenyek közvetítéseit, láthatja, hogy mi, teniszezők, mindig nagyon odafigyelünk a külső megjelenésünkre a pályán is.

Személy szerint a meccsre való ráhangolódás részének tartom, amikor kisminkelem magam a verseny előtt, hiszen ilyenkor kizárva a külvilágot, csak magamra figyelek! De természetesen nem csak a pályán, hanem azon kívül is szeretem a maximumot nyújtani, ezért nagyon fontosnak tartom a tökéletes megjelenést bárhová is hívnak, hiszen egy dekoratív smink megtöbbszörözi az önbizalmamat. Remélem, hogy a pályán elért sikereimmel példát tudok mutatni a nőknek, hogy kitartással, szorgalommal, kellő önbizalommal valóra lehet váltani álmainkat! Bízom benne, hogy személyes példám sok nőt motivál majd arra, hogy a saját maguk által kitűzött célokat elérjék, és sikeressé váljanak az élet minden területén."

A tenisz Magyarországon is igen népszerű sportág, mely támogatása biztos befektetésnek ígérkezik. Az Oriflame Hungary Kft. azonban nem csupán szponzorációval kíván hozzájárulni a női tenisz sikereihez.

„Sokkal többet teszünk, mint egyszerűen csak támogatjuk a hazai WTA teniszversenyt, hiszen minden nőben megvan az a vágy, hogy sikeres, gyönyörű, magabiztos és boldog legyen. Mi valójában ennek megvalósításához kívánunk támogatást nyújtani, hiszen az Oriflame család minden tagja, legyen szó szépségtanácsadóról vagy vásárlóról, saját érdemeinek köszönhetően éri el sikereit az életben! A mi sikerünk pedig az, hogy 2011. első félévében, az idén 20 éves Oriflame Hungary Kft. 20%-kal tudta növelni eladásait!" - összegezte az Oriflame Magyarország ügyvezető igazgatója a hazai verseny szponzorációjával kapcsolatos véleményét.

Szurkoljunk együtt az Oriflame és a WTA globális együttműködés sikerének, valamint az idei versenyen induló TOP 100-as versenyzőknek!

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo