Neves szervezetek versenyeznek az Év Zöld Irodája címért

A verseny még nem zárult le, de azt már tudni, hogy mely társaságok indultak az Év Zöld Irodája címért. Töretlen a lelkesedés a magyar KKV-k, nagyvállalatok és non-profit szervezetek körében az immáron negyedik alkalommal meghirdetett verseny iránt. Az idei megmérettetésre 33 szervezet, 5400 munkatársával és közel 95 000 négyzetméternyi területtel nevezett.

A legtöbb jelentkezés a több mint 25 főt foglalkoztató vállalatok köréből került ki, és akadt olyan visszatérő versenyző, aki már harmadik alkalommal vág bele az irodazöldítésbe. A verseny keretében két és fél hónap áll majd rendelkezésükre ahhoz, hogy munkahelyeiket környezet- és emberbarát irodákká alakítsák. 

A teljesség igénye nélkül néhány név a versenymezőnyben "futó" szervezetek közül: Aviva Életbiztosító Zrt.; Békés Megyei Vízművek Zrt.; Borsodi Sörgyár Zrt.; Dunapack Zrt. Hullámtermékgyár, Értékesítési Igazgatóság; Dunapack Zrt. Nyíregyházi Hullámdobozgyár Értékesítési Igazgatóság; Nestlé Budapesti Központ; Pannon GSM Távközlési Zrt.; Samsung Electronics Magyar Zrt.; Siemens Erőműtechnika Kft, Amerikai Nagykövetség; Budapest Főváros XVI. kerületi Önkormányzat; Dél-dunántúli Környezetvédelmi, Természetvédelmi és Vízügyi Felügyelőség; Dombóvár Város Önkormányzata; ITD Hungary Zrt.; Magyar Nemzeti Bank, Szegedi Tudományegyetem.

A verseny legjobbjainak járó díjakat május 18-án adják át a Zöld Iroda Kiállításon. A KÖVET Egyesület által meghirdetett versenyben tavaly rekordszámú résztvevő indult: összesen 6500 dolgozó vett részt a megmérettetésben 35 vállalat, önkormányzat és civil szervezet alkalmazottjaként, amivel több mint 100.000 négyzetméternyi irodaterület zöldült.

Véleményvezér

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.
Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos

Mészáros Lőrincnek már három éves unokája is földtulajdonos 

Egyre nő a kapzsiság az oligarcháink világában.
Újabb orbáni illúzió ment füstbe

Újabb orbáni illúzió ment füstbe 

Az orosz békeszándék csak időhúzás.
Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo