A közlemény szerint a Suzuki a vizsgált időszakban 3,1 milliárd jent (mintegy 7,7 milliárd forint) fordított a járműalkatrészek újrahasznosítására, ami az ügyfelek által ebből a célból befizetett díjakból (3,7 milliárd jen, azaz közel 9 milliárd forint) valósult meg, így a cég számára az eszközök újrahasznosítása nettó 551,92 millió jen többletet eredményezett.
Az újrahasznosítási költségek mellett a vállalat 97,62 millió jent fordít a Japan Automobile Recycling Promotion Center (Japán Autó-újrafeldolgozást Elősegítő Központ) működési költségeire. Közép- és hosszú távon a Suzuki megtesz minden szükséges erőfeszítést a teljes újrahasznosítási költség stabilizálásáért.
A közlemény szerint a cég a gépjármű-karosszéria elemek, a légzsákok, illetve a légkondicionáló hűtőközeget alkotó gázok (fluorozott szénhidrogének) megfelelő kezeléséről és újrafeldolgozásáról gondoskodott. Példaként említették, hogy a Suzuki a vizsgált időszakban a gépjármű-karosszériák feldolgozásából több mint 55 ezer tonna hulladékot, légzsákokból pedig 1 200 000 darabot gyűjtött be, előbbinek 98,1 százalékát, utóbbinak pedig 93,8 százalékát hasznosították újra.