Díjazták a Szabadság-sziget rehabilitációját

A feltöltődés és a teljes eltűnés veszélye fenyegette a mohácsi Szabadság-szigetet és az ott folyó Duna-mellékágat is, amely Baranya megye déli részének ivóvizét szolgáltatja. A rehabilitációs projektben való részvételéért a Coca-Cola Magyarország díjat kapott a Magyar PR Szövetségtől. 

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Ahogy arról már korábban beszámoltunk, a mohácsi önkormányzat 2008-ban partnerek keresésébe kezdett a magyar Duna-szakasz déli részén lévő mellékágak megmentésére. A hajózásjavító és árvízvédelmi folyószabályozás során a szigeteket határoló kisebb folyóágakban sok helyen keresztgátakat építettek. Ez a folyóágak feltöltődéséhez vezetett, s a honos állatvilág egy része kiszorult innen. A feltöltődés és a teljes eltűnés veszélye fenyegette a mohácsi Szabadság-szigetet és a mellette folyó Duna-mellékágat is, amely jelenleg is Baranya megye déli részének ivóvizét szolgáltatja.

A sziget megmentésére indított akcióba a Coca-Cola Magyarország is betársult a WWF Magyarország, a Duna-Dráva Nemzeti Park Igazgatósága és Mohács Város Önkormányzata mellé. Részvételéért a vállalat díjat kapott az MPRSZ (Magyar Public Relations Szövetség) CSR Best Practice pályázatán. A Coca-Cola Magyarország CSR stratégiájának központi elemét képezi a víz, mint természeti kincs védelme. A projekt a természetes élőhelyek helyreállítását, a víz minőségének javítását és a biológiai sokféleség növelését célozta meg.

A környezetvédelmi beruházás fontosságát az Európai Unió is elismerte azzal, hogy 1 millió euró (mintegy 270 millió forint) támogatást nyújt a megvalósításához. Az MPRSZ felhívására 17 vállalat nyújtott be anyagot. A pályázat célja olyan példák bemutatása, amelyek iránymutatóak lehetnek a felelős vállalati működés területén. 

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo