- Szerencsére sikeres évet zártunk, folytatódott számos korábbi sikeres együttműködés - például Hyundai, Népszabadság, Cardo, Samsung IT, MKB-Euroleasing, Duna Plaza, Randstad stb. -, de egyedi munkák esetén is egyre több cég választott minket - kezdi a cégvezető az eredmények bemutatását. - Sok új partnert is szereztünk, köztük olyanokat, mint a Stabilo, In Vitro, Sanoma Budapest, Fiskars, Eurest, Drogerie Markt. Új munkatársakat tudtunk felvenni, akiknek szakmai tapasztalatai révén még erősebbé vált a csapat, és egy új, nagyobb irodát is elfoglalhattunk.
Fejlesztésekre is jutott energia?
- Törekszünk minden divíziónk folyamatos fejlesztésére. Indoor Media Display hálózatunk már több mint hétszáz címponttal rendelkezik, és megnyitottuk Magyarország első Facebook alkalmazás webáruházát Hinora Store néven. Itt a közösségi oldalas megjelenésüket fejleszteni kívánó cégek gyorsan és egyszerűen juthatnak kész alkalmazásokhoz, Facebook kreditekért. Számos előadást tartottunk rendezvényeken és saját szervezésben közösségi média, digitális médiumok és mobilweb témában, ősszel pedig reggelivel egybekötött nyílt napokat is szerveztünk az irodaházunkban, Facebook alkalmazásaink bemutatására.
- Mindenképpen. Sikeres munkáink mellett nagyon jó visszajelzéseket kapunk a már harmadik, bővített kiadása előtt álló, közérthető nyelven íródott Minden, ami marketing és a szakembereknek szóló Üzleti célú ajándékozás című könyveinkről is. Emellett ebben az évben tagjai lettünk a Direkt Marketing Szövetségnek, a Magyar Marketing Szövetségnek és a MATESZ-nek. A szövetségekben célunk a szakma népszerűsítése, így aktívan hozzájárulunk munkájukhoz, például a Magyar Marketing Szövetség számára PR feladatokat is ellátunk. 2011-ben jelöltek minket az Ernst & Young által szervezett Év üzletembere díjra. Bár nem nyertünk, rendkívül inspirálónak tartottuk a lehetőséget. Fontosnak tartjuk, hogy eszközeinket felhasználva segíthessünk másokon, így elindítottuk Hinora Angyal programunkat, amelynek keretében alapítványok kommunikációs munkáját segítjük, természetesen ingyen.
Az előző, mozgalmas év után mi várható idén?
- Szeretnénk még jobban kihasználni a divíziók közötti szoros együttműködést, hogy ügyfeleink számára az eddiginél is szélesebb körű és költséghatékony marketingmegoldásokat kínálhassunk. Terveink szerint nagyobb hangsúly fektetünk majd a mobilwebre és alkalmazásfejlesztésre, valamint - szokásunkhoz híven - szeretnénk továbbképezni kollégáinkat. Emellett tervezzük ügyfél-elégedettségi programunk megújítását is. Lesz egy új reklámfilmünk, lesznek új mobil alkalmazásaink, és díjakat is szeretnénk begyűjteni, így a versenyekre is nagyobb energiát fordítunk majd, természetesen az ügyfeleink számának bővítése mellett.