A Bosch pd elemek

A Bosch pd elemek alapvetően Németországban készülnek, és ott is újítják fel a meghibásodott darabokat. Az autótulajdonosoknak egyáltalán nem használható ez az információ, pláne amikor a dízelüzemű gépkocsijukhoz keresnek szervizt. A PD-elem, németül Pump Düse az a modern befecskendezési eljárás, amely az adagoló és a porlasztó egybeépítéséből született.

A PD-elem működése

A technológia a turbódízel, közvetlen befecskendezésű motoroknál jellemző. Minden hengerhez egy-egy PD-elem kapcsolódik, amelyeket a vezérműtengely működtet szigorúan szabályozva, egymással összhangban. Ez az elem hozza létre a befecskendezési nyomást, és juttatja a gázolajat az égéstérbe. Rendkívül stabil konstrukció, de mint minden rendszernek, ennek is adódhatnak hibái. Felkészült, diagnosztikai padokkal felszerelt műhelyek a PD-elem problémáit gyorsan javítják, vagy már felújított cseredarabokkal orvosolják.

A probléma kezdetén

Elsőkörben a gépjármű tulajdonosa vagy annak vezetői szembesülnek a problémákkal, amelyeket indításkor vagy vezetés közben tapasztalnak. A befecskendezési rendszer hibás működése miatt üzemanyag-fogyasztási problémákkal és teljesítmény csökkenéssel is szembesülhetnek.

Már az első jelek megjelenésekor forduljanak segítségért! A halogatás nem jó megoldás. Lehet, hogy még csak egy PD-elem hibásodott meg. De a hibás működés miatt az az egy akár az összes többit is tönkreteheti. A szervízben az autó próbapadra kerül, ahol diagnosztikai vizsgálat alapján kapott eredményeket felhasználva gyorsan diagnosztizálható a kocsi hibája.

A megoldás egy cseredarab!

A PD-elemek több kiegészítő alkatrésze elkophat vagy sérülhet a normál használat mellett is. A PD-elemek teljesítménye magában a tekercsben mérhető. További hibás alkatrészek lehetnek az apró tömítések, fúvókák, dugók, dugattyúk és rugók, melyek pár millimétertől pár centiméterig terjednek. 

A legjobb ár- érték arányú megoldás a felújított cseredarab lehet.  Mivel sokszor heteket kell várni arra hogy az Ön PD-elemét felújítsák, a leggyorsabb verzió ha rögtön kap készletről egy cserét. Ezeket a már megjavított elemeket az autószervizben csak “cseredarabos alkatrészként “említve hallhatja. A lényeg, hogy a gyártónak visszaküldi a szerviz a régit és Ön kap helyette egy már előre felújított jót. 

Ezzel a verzióval akár másnap már szerelhetik is be a jó pd-elemeket az autójába. 

Most biztosan csodálkozik, és nem hiszi el, hogy ez ennyire egyszerű is lehet. Pedig ha a Tamorin Kft.-t választja PD, injektor vagy nagynyomású szivattyú problémák esetén, ez márpedig ilyen egyszerű lesz. Minden flottul fog menni, az Ön állási idejét minimálisra csökkentik. Munkájuk eredményeként pedig újra a megszokott tempóban haladhat tovább.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo