Az Insomnia stratégiai célul tűzte ki, hogy magyar ügynökségként a nemzetközi piacon is megméreti magát. Az ügynökség 2011 nyara óta tagja az európai független reklámügynökségek hálózatának, az AMIN-nak. A hálózat keretein belül vette fel a kapcsolatot a Wordsmith Advertising nevű török ügynökséggel, amellyel a közelmúltban stratégiai megállapodást írt alá. A megállapodás célja, hogy a két ügynökség online területen együttműködve, közösen emelje az internet-alapú reklámok színvonalát Törökországban. A most aláírt szerződés az általános együttműködésről szóló egyezség mellett konkrétumokat is tartalmaz: az Insomnia tervezi és fejleszti a Wordsmith weboldalát, a török ügynökség pedig nyelvi szolgáltatásokkal támogatja az Insomniát például perzsa öböl országaiban. Az egyezmény alapján az Insmonia jelentős megrendelés-állományra számít Törökországból a következő években.
„Elvünk az, hogy olyan szolgáltatásokat ajánlunk, amelyek az adott piacon hiányoznak, gyengébb minőségűek, vagy jelentősen drágábbak, mint amit mi kínálunk. Az egy év alatt elért terjeszkedésünk sikerét támasztja alá, hogy valamennyi említett piacon aktívan vagyunk jelen: ottani partnereinkkel nem csak elvi megállapodásunk van, de tényleges szolgáltatásokat nyújtunk." - fogalmazott Erdős Gergely, az Insomnia reklámügynökség ügyvezetője.