A belgiumi cégközponttal működő nemzetközi nagyvállalat, a InBev sörgyár több mint 200 márkát felügyel, így a Stella Artois, a Brahma, a Beck's, a Leffe és s Skol is a portfoliójába tartózik. A vállalat, mely 13,3 milliárd euró árbevételt könyvelt el, mintegy 86 000 embert alkalmaz, és több mint 30 országban folytatja tevékenységét. Az InBev nyilvánosságra hozott erdedménye alapján az vált ismertté, hogy a söreladás volumenét 5,5%-kal tudták növelni 2006-ban, meghaladva a söripar globális volumennövekedését. Az árbevétel-növekedés 2006-ban 7,9% volt, vagyis itt gyorsabb fejlődést értek el, mint a volumennövekedésnél. Kimutatták, hogy az egy hektoliterre jutó organikus értékesítési költség 2006-ban 2,5%-kal csökkent.
A 2006. évi volumen 0,5%-kal csökkent Nyugat-Európában. Az Egyesült Királyságban a volumen 4,4%-kal csökkent, ami 0,7 százalékpontos részesedésvesztéshez vezetett. Míg az egyesült királyságbeli volumencsökkenés elsősorban a Stella Artois gyengébb szereplésére vezethető vissza, addig a vállalat többi globális márkája (Beck's, Brahma, Leffe) több mint 50%-kal növekedett. Németországban 0,2%-os volumennövekedést regisztráltak, köszönhetően a vállalat továbbra is jól teljesítő innovációinak. Mindezen túl, ebben a zónában a volumeneredményre illetve a piaci részesedésre kedvező hatással volt, hogy a vállalat következetesen összpontosított a portfólió fejlesztésére, minek eredményeképpen az alap és a prémium volumenek aránya a teljes termékmixben 40 bázispontos növekedést ért el. Közép- és Kelet Európa volumeneredménye szilárdnak tekinthető, hiszen az összmennyiség 12,3%-os növekedést mutatott. Hasonlóan stabil volt a növekedés Oroszországban (15,7%) és Ukrajnában is (17,4%), ami a piaci részesedés növekedésében is megmutatkozik. Közép-Európában szinte valamennyi piacon növekedtek a volumeneredmények; Romániában például több mint 30%-kal.