Erre figyeljen, ha menő üzletember akar lenni

Az üzleti életben a férfiak is egyre többet adnak megjelenésükre, mind az öltözködésre, mind arra, hogy sportos alakjuk legyen. Idősebbek is követik a divatot, könnyebbet esznek és golfozás helyett kerékpároznak.

A Neue Zürcher Zeitungnak, az üzleti világ egyik vezető lapjának áttekintése arról számol be, hogy a színvonalas ruházati áruházak külön osztályokat rendeznek be, ahol a menedzserek nem csak méretre igazított öltönyöket rendelhetnek, hanem styling-workshopokon is tájékozódhatnak, mikor, mit és hogyan kívánatos viselniük.

Kép: Pixabay

Általában a fiatalabb nemzedékekhez tartozók követik a szűkre szabott, a test alakját mutató öltöny (slim fit) divatját, de idősebbek is – nemkülönben minden korosztály keresi a divatos mellényeket, színes gombokkal, gomblyukakkal díszített ingekeket, a szivarzsebben viselt színes kendőket.

A szűk öltöny divatja azt is jelenti, hogy a férfiaknak ügyelniük kell alakjukra. Nem a „kigyúrt” alak számít kívánatosnak, hanem a

Mást vásárol az Y-generáció: iparágak dőlhetnek be
Elemzők szerint számos iparág napjai vannak megszámlálva, mert az Y-generációnak teljesen mások az igényei, a kedvenc márkái és a fogyasztói szokásai, mint szüleiknek, a baby boomer generációnak.

láthatón kisportolt test – amihez temészetesen mozogni is kell. Így napjaink menedzserei nem elegáns golfklubokban múlatják az dőt, hanem inkább kerékpárra kapnak – ami egyébként jót tesz a imágónak is.

A jó megjelenés érdekében megváltoztak az üzleti életben mozgó férfiak étkezési szokásai is. Míg korábban vezetők tanácskozásain több fogásos menü, hozzá bor volt a megszokott, most sok vezető ugyanúgy salátát, párolt zöldséget vagy könnyű halat fogyaszt, ásványvízzel, mint a hölgyek, és szeszt legfeljebb este iszik.

A svájci tanulságok szerint az üzletemberek megjelenésére jelentős hatással vannak a médiában állandóan látható futball-sztárok: magas, jó alakú férfiak, akik ráadásul, tanácsadóik jóvoltából, divatosan, egyúttal ötletesen, fiatalosan öltözködnek. Arról nem is beszélve, hogy általában igen vonzó ifjú hölgyek társaságában mutatkoznak...

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo