Új üzleti szolgáltatások a Facebookon

A Facebook az elmúlt hetekben számos, az üzleti profilokat és azok menedzselését érintő, a lokalitást előtérbe helyező változást vezetett be az ún. Facebook Business felületén – írja a Kosárérték Magazin.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A legnagyobb közösségi platformon mára több mint 1,6 milliárd ember van kapcsolatban körülbelül 80 millió helyi kis- vagy középvállalkozással, ezért ezen újítások bevezetése kiemelkedő fontosságú. A Facebook szerint a változások célja a helyalapú kapcsolódások megkönnyítése, kifejlesztésüknél pedig elsősorban az üzleti és magán felhasználók visszajelzéseit vették alapul - írja a Kosárérték Magazin.

Napjainkban a kereskedelem gyökeres átalakulása folyik világszerte, a nagy bevásárlóközpontokban nyüzsgő arctalan tömeg eltűnik, ennek helyét a lokális kisebb boltokban, tudatosan vásárló helyi közösségek váltják fel, ami kéz a kézben jár az internetes és sokcsatornás kereskedelem dinamikus előretörésével. A kék világ erre a globális jelenségre reagál fejlesztéseivel. A Facebook mesterséges intelligenciája komoly fejlődésen ment keresztül, így a felület egyre intuitívabb élményt tesz lehetővé mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára, miközben tudatosan erősítik a földrajzi lokalitással kapcsolatos képességeit.

Kép: Guardian

Frissített oldalak

A Facebook újratervezte az üzleti oldalak mobilos nézetét és funkcionalitását, mégpedig úgy, hogy a felhasználók könnyebben kerülhessenek azokkal interakcióba és gyorsabban megtalálják, amire helyben szükségük van. Telerakták a szolgáltatást olyan funkciókkal, mint az éttermi asztalfoglalás, időpontkérés a fodrászhoz, vagy a legújabb tartalmak és események előre helyezése, valamint most már nemcsak az egyedi felhasználók, de az oldalak is készíthetnek 24 órán keresztül elérhető történeteket.

Facebook Marketing Restart
Egyre kevesebb az organikus elérés, a hirdetések egyre drágábbak, van egy rakat új platform és felület… Sokszor már kiigazodni is nehéz, nemhogy vevőket szerezni. A közösségi média gyermekkora, a céltalan rajongótábor építés és a követőgyűjtés kora lejárt… Hogyan lehet akkor mégis a legtöbbet kihozni a Facebook marketingből 2018-ban? Ha szeretnél egy átfogó képet kapni a korszerű közösségi média platformokról, és azokról a stratégiákról, amiket 2018-ban használni érdemes, akkor tarts Lévai Richárddal a Facebook Marketing Restart kurzuson! 
Közösségi ajánlások

Ez a változtatás a nézőpont áttolását jelenti az üzlettől az egyén irányába. A Vélemények helyett mostantól az Ajánlások kerülnek előtérbe az oldalaknál, így a felhasználók saját közösségeiktől kaphatnak tippeket arról, hol érdemes enni, bulizni vagy éppen vásárolni.

A Facebook saját adatai szerint havonta 700 millió ember használja az Eseményeket arra, hogy megtalálja, mit érdemes csinálni a közösségei körében. Ez a kereskedők szempontjából például vásárlói közösségek építésére vagy akár promóciós fesztivál szervezésére is jól használható. Megkönnyítették a koncertek, partik, kiállítások és hasonló programok esetében a jegyvásárlást, amely immár közvetlenül a Facebookon is egyszerűen elintézhetővé vált. A közösségi portál szerint ennek használatával a kizárólag webes értékesítéshez képest megduplázható az elővételben eladott jegyek száma.

Könnyebb helyalapú keresés

Mivel az újonnan létrejövő munkahelyek 60 százalékát a helyi vállalkozások teremtik meg, a Facebook egyszerűen használható álláshirdetési funkcióval szeretné segíteni ezeket a cégeket. Magyarországon ez a funkció már egy ideje elérhető, 2018 augusztusától azonban globálisan kiterjesztették.

A Facebook nemcsak normál alkalmazását fegyverezte fel a Helyek a közelben szekcióval, de egy különálló Local nevű alkalmazást is készítettek, amivel nyilvánvalóan a Google Térkép ellenfelévé szeretnének válni. Bizonyos értelemben. Az új funkciók lehetővé teszik nemcsak azt, hogy a felhasználók tartózkodási helyük közelében megtalálják az értékelések és ajánlások alapján legjobbnak vélt éttermet, kocsmát vagy élelmiszerboltot, de azt is, hogy az ismerőseik által visszajelzett közeli események között böngészhessenek kedvükre.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo