Jön a Facebook-kánaán az influencereknek

A Facebook új eszközökkel és új üzleti megoldásokkal támogatja a tartalomgyártókat. Vagyis az influencereket. Olyan sok újdonságot mutattak be, hogy most csak egy felsorolás jön az izgalmasabb témákról. A cél egyébként egyértelmű: minél több influencert átcsábítani a YouTube-tól. Ehhez pedig jó eszközök kellenek, és persze bevételmegosztási megoldások – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A tartalomgyártók (influencerek) egész sorozat új lehetőséget kapnak, új eszközöket, és ami még fontosabb: több pénzt. Persze ehhez egy csomó témába vágó szabályzatot meg kell ismerniük, és el kell fogadniuk azért, hogy nehogy kellemetlen helyzetbe kerüljenek ők vagy a Facebook – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Interaktívabb videók

Szavazási lehetőséggel bővülnek az élő és az előre feltöltött videók egyaránt. Sőt erre egész show-műsorokat fognak építeni. Úgy vannak vele, jól jön egy kis játékosítás a videókhoz azért, hogy ne passzív időtöltés legyen a videónézés.

Toprajongók

A funkciót régóta teszteli a Facebook, és bejött neki, mert többen megkapják. A lényege, hogy az elkötelezett rajongók jelvényt kapnak a nevük mellé, így könnyebb lesz őket motiválni és elérni.

Új videosablon az oldalaknak

Olyan új videosablont tesztel a Facebook, ahol a videók és a közösségi elemek fókuszba kerülnek.

Jelentkezés a jogmenedzsmentre

A Facebook régi tartozása, hogy tisztességesen megvédje az eredeti tartalmakat előállító gyártók jogait. Újabb lépés történt ebbe az irányba azzal, hogy bármelyik tartalom-előállító jelentkezhet a jogmenedzsment-programba.

Facebook Marketing Restart
Egyre kevesebb az organikus elérés, a hirdetések egyre drágábbak, van egy rakat új platfrom és felület… Sokszor már kiigazodni is nehéz, nemhogy vevőket szerezni. A közösségi média gyermekkora, a céltalan rajongótábor-építés és a követőgyűjtés kora lejárt... Hogyan lehet akkor mégis a legtöbbet kihozni a Facebook-marketingből 2018-ban?
Brand Collabs Manager

A Facebook új megoldást hozott létre, ahol a márkák potenciális tartalomgyártókat kereshetnek együttműködéshez. Ez a Brand Collabs Manager.

Több tartalomgyártó jeleníthet meg reklámokat

A reklámszünet egyre gyakrabban jelenik meg mostanában, és erre továbbra is számíthatunk, ugyanis egyre több tartatalomkészítő kapja meg ezt a megoldást.

Rajongói előfizetés kiterjesztése

A rajongóknak lehetőségük lesz kedvenc influencereik tartalmaira előfizetni. Havi 4,99 dollárért cserébe exkluzív tartalmakat kaphatnak az előfizetők, plusz külön jelvényt.

Facebook for Creators Launchpad

Olyan tartalomelőállítók számára indított egy zárt programot a Facebook, akiket a Watch-on (leánykori nevén Facebook-tévé) keresnek. Ők kapnak erősebb támogatást, elérést a célcsoportjukhoz, és persze monetizációs lehetőségeket.

 

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo