A tartalomgyártók (influencerek) egész sorozat új lehetőséget kapnak, új eszközöket, és ami még fontosabb: több pénzt. Persze ehhez egy csomó témába vágó szabályzatot meg kell ismerniük, és el kell fogadniuk azért, hogy nehogy kellemetlen helyzetbe kerüljenek ők vagy a Facebook – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő legfrissebb blogbejegyzésében.
Interaktívabb videók
Szavazási lehetőséggel bővülnek az élő és az előre feltöltött videók egyaránt. Sőt erre egész show-műsorokat fognak építeni. Úgy vannak vele, jól jön egy kis játékosítás a videókhoz azért, hogy ne passzív időtöltés legyen a videónézés.
Toprajongók
A funkciót régóta teszteli a Facebook, és bejött neki, mert többen megkapják. A lényege, hogy az elkötelezett rajongók jelvényt kapnak a nevük mellé, így könnyebb lesz őket motiválni és elérni.
Új videosablon az oldalaknak
Olyan új videosablont tesztel a Facebook, ahol a videók és a közösségi elemek fókuszba kerülnek.
Jelentkezés a jogmenedzsmentre
A Facebook régi tartozása, hogy tisztességesen megvédje az eredeti tartalmakat előállító gyártók jogait. Újabb lépés történt ebbe az irányba azzal, hogy bármelyik tartalom-előállító jelentkezhet a jogmenedzsment-programba.
A Facebook új megoldást hozott létre, ahol a márkák potenciális tartalomgyártókat kereshetnek együttműködéshez. Ez a Brand Collabs Manager.
Több tartalomgyártó jeleníthet meg reklámokat
A reklámszünet egyre gyakrabban jelenik meg mostanában, és erre továbbra is számíthatunk, ugyanis egyre több tartatalomkészítő kapja meg ezt a megoldást.
Rajongói előfizetés kiterjesztése
A rajongóknak lehetőségük lesz kedvenc influencereik tartalmaira előfizetni. Havi 4,99 dollárért cserébe exkluzív tartalmakat kaphatnak az előfizetők, plusz külön jelvényt.
Facebook for Creators Launchpad
Olyan tartalomelőállítók számára indított egy zárt programot a Facebook, akiket a Watch-on (leánykori nevén Facebook-tévé) keresnek. Ők kapnak erősebb támogatást, elérést a célcsoportjukhoz, és persze monetizációs lehetőségeket.