Jön a Facebook-kánaán az influencereknek

A Facebook új eszközökkel és új üzleti megoldásokkal támogatja a tartalomgyártókat. Vagyis az influencereket. Olyan sok újdonságot mutattak be, hogy most csak egy felsorolás jön az izgalmasabb témákról. A cél egyébként egyértelmű: minél több influencert átcsábítani a YouTube-tól. Ehhez pedig jó eszközök kellenek, és persze bevételmegosztási megoldások – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A tartalomgyártók (influencerek) egész sorozat új lehetőséget kapnak, új eszközöket, és ami még fontosabb: több pénzt. Persze ehhez egy csomó témába vágó szabályzatot meg kell ismerniük, és el kell fogadniuk azért, hogy nehogy kellemetlen helyzetbe kerüljenek ők vagy a Facebook – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketingszakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Interaktívabb videók

Szavazási lehetőséggel bővülnek az élő és az előre feltöltött videók egyaránt. Sőt erre egész show-műsorokat fognak építeni. Úgy vannak vele, jól jön egy kis játékosítás a videókhoz azért, hogy ne passzív időtöltés legyen a videónézés.

Toprajongók

A funkciót régóta teszteli a Facebook, és bejött neki, mert többen megkapják. A lényege, hogy az elkötelezett rajongók jelvényt kapnak a nevük mellé, így könnyebb lesz őket motiválni és elérni.

Új videosablon az oldalaknak

Olyan új videosablont tesztel a Facebook, ahol a videók és a közösségi elemek fókuszba kerülnek.

Jelentkezés a jogmenedzsmentre

A Facebook régi tartozása, hogy tisztességesen megvédje az eredeti tartalmakat előállító gyártók jogait. Újabb lépés történt ebbe az irányba azzal, hogy bármelyik tartalom-előállító jelentkezhet a jogmenedzsment-programba.

Facebook Marketing Restart
Egyre kevesebb az organikus elérés, a hirdetések egyre drágábbak, van egy rakat új platfrom és felület… Sokszor már kiigazodni is nehéz, nemhogy vevőket szerezni. A közösségi média gyermekkora, a céltalan rajongótábor-építés és a követőgyűjtés kora lejárt... Hogyan lehet akkor mégis a legtöbbet kihozni a Facebook-marketingből 2018-ban?
Brand Collabs Manager

A Facebook új megoldást hozott létre, ahol a márkák potenciális tartalomgyártókat kereshetnek együttműködéshez. Ez a Brand Collabs Manager.

Több tartalomgyártó jeleníthet meg reklámokat

A reklámszünet egyre gyakrabban jelenik meg mostanában, és erre továbbra is számíthatunk, ugyanis egyre több tartatalomkészítő kapja meg ezt a megoldást.

Rajongói előfizetés kiterjesztése

A rajongóknak lehetőségük lesz kedvenc influencereik tartalmaira előfizetni. Havi 4,99 dollárért cserébe exkluzív tartalmakat kaphatnak az előfizetők, plusz külön jelvényt.

Facebook for Creators Launchpad

Olyan tartalomelőállítók számára indított egy zárt programot a Facebook, akiket a Watch-on (leánykori nevén Facebook-tévé) keresnek. Ők kapnak erősebb támogatást, elérést a célcsoportjukhoz, és persze monetizációs lehetőségeket.

 

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo