Ferling József: láthatóság és hitelesség

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével.  Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Ezúttal Ferling Józseffel, a „Költséghatékony pr-trükkök” című kurzusunk vezetőjével beszélgettünk.

Ferling József

Mi motivált arra, hogy a szakterületeden felhalmozott tudásodat megoszd másokkal?

- Ügynökségi munkám mellett egyetemi kurzusokon már hosszú ideje tanítom is azt a szakmát, amit 27 éve művelünk. Tapasztalataim alapján mondhatom, hogy az információs társadalomban, amelyben élünk hatékony kommunikáció nélkül még az igazán kiváló vállalatok, termékek, szolgáltatások sem mennek semmire, miközben rengeteg nagyszerű ötlet, kezdeményezés, vállalkozó szellem keresi a piacait. Bízom benne, hogy jövőbeli sikereikhez az ilyesfajta kurzusok hozzá tudnak adni egy-egy fontos építőkövet.

Költséghatékony PR-trükkök
Ez az online kurzus számos lehetőséget kínál a vállalati- és vállalkozói hírnév felépítéséhez, megerősítéséhez és megőrzéséhez. A megfelelő üzleti- és közösségi kommunikáció, a jól alkalmazott pr-megoldások nemcsak széles körű láthatóságot tudnak biztosítani, hanem a hitelesség felépítésében is segítenek. Továbbá, az üzleti célok eléréséhez is proaktív módon biztosítani tudják a belső és a külső célcsoportok támogatását, növelve munkavállalói oldalon az elkötelezettséget, vásárlói oldalon pedig a hűséget.
Mi az, amit a leginkább szeretnél átadni a kis- és középvállalatok döntéshozóinak, szakembereiknek, mert úgy látod, hogy ezen a területen hiányos a felkészültségük?

- Elsősorban a láthatóság és a hitelesség megszerzésére alkalmazható eszköztár legfontosabb darabjait szeretném megmutatni mindenkinek. Azokat a megoldásokat, amelyek e két fontos feltételt, a láthatóságot és a hitelességet nemcsak megteremteni képesek, hanem egyensúlyban is tudják tartani.

Miért a Piac & Profit Online Akadémiáját tartod megfelelőnek erre a célra?

- Ma már szinte felmérhetetlen az az információözön, ami körülvesz bennünket. Mi a FERLING-nél pr-ügynökségi gyakorlatunkban is a célzott kommunikációs megoldásokra helyezzük a hangsúlyt, emiatt tartom megfelelőnek a tudásmegosztás tekintetében is ezt a platformot: a Piac & Profit Online Akadémiája közvetlen elérést tud a téma legfontosabb címzettjeihez, a KKV-k döntéshozóihoz biztosítani.

Kiknek szánod a kurzusodat?

- Mindenkinek, aki a napi munkából kicsit felemeli a fejét, messzebbre, előbbre néz, és nem akar megragadni a tegnap sikereinél.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo