Az öltözködésbe is betört a digitalizálás

Szárnyalnak a sportruházati cikkeket gyártó cégek részvényei. Kitűnő a marketing és termékeiket egyre többen használják a sporton kívül is.

A nemzetközi tőzsdék egyik sztárja az Adidas: részvényeinek árfolyama legutóbb 7 százalékkal emelkedett. Rekordokat döntenek a versenytársak, a Nike és a Puma, gyengélkedés után visszakapaszkodott az Under Armour is.

Fotó: Adidas

A sikerek egyik oka: a sportruha-gyártók másoknál hamarább ismerték fel, hogy a digitalizálás és a közösségi média jelentik a jövő útját. A legjobb példa erre a Puma újra-megjelenése az amerikai kosárlabda-sportban: reklám-kampányaikba a korábbi sztárjátékos, Clyde Frazier mellett bekapcsoltak olyan online véleményformálókat, mint a rapper Jey-Z és az énekesnő Rihanna. Hasonló stratégiát folytat az Adidas, ők a muzsikus Kanye West-tel együttműködve vezették be a piacon a Yeezy nevű drága sportcipőt.

A szekér azért is halad ennyire, mert a gyártók mindegyre szélesíteni tudják a vevőkört. Míg

Izgalmas lehetőségeket hoz az Instagram újítása
Érdekes új megoldással bővül az Instagram az F8 egyik bejelentése alapján, az ott futó influencerek ugyanis ezentúl közvetlenül is betagelhetik egy-egy márka termékeit - hívta fel a figyelmet Lévai Richárd.
korábban tornatrikókat, nadrágokat, edzőcipőket csak sportpályákon, csarnokokban használtak, napjainkban azok viselete a fiatalos, korszerű életstílus megjelenítése – ezzel korlátlan fejlődési lehetőséget jelent.

Az Adidas terjeszkedése a világ legnagyobb sportruha-piacán, az Egyesült Államokban legutóbb ugyan lelassult, de annál jobban alakulnak eladásaik Kínában és más feltörekvő államokban. Még gyorsabban fejlődik – igaz, alacsonyabbról indulva – a Puma: 2018-ban 18 százalékkal nőtt a cég forgalma, ezzel a cég ismét visszakapaszkodott a világranglista 3. helyére. Egyébként sok kisebb sportöltözet-gyártó törekszik a piacra, ami tovább élezheti a verseny az ágazatban.

(Forrás: Manager Magazin)

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo