Az öltözködésbe is betört a digitalizálás

Szárnyalnak a sportruházati cikkeket gyártó cégek részvényei. Kitűnő a marketing és termékeiket egyre többen használják a sporton kívül is.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A nemzetközi tőzsdék egyik sztárja az Adidas: részvényeinek árfolyama legutóbb 7 százalékkal emelkedett. Rekordokat döntenek a versenytársak, a Nike és a Puma, gyengélkedés után visszakapaszkodott az Under Armour is.

Fotó: Adidas

A sikerek egyik oka: a sportruha-gyártók másoknál hamarább ismerték fel, hogy a digitalizálás és a közösségi média jelentik a jövő útját. A legjobb példa erre a Puma újra-megjelenése az amerikai kosárlabda-sportban: reklám-kampányaikba a korábbi sztárjátékos, Clyde Frazier mellett bekapcsoltak olyan online véleményformálókat, mint a rapper Jey-Z és az énekesnő Rihanna. Hasonló stratégiát folytat az Adidas, ők a muzsikus Kanye West-tel együttműködve vezették be a piacon a Yeezy nevű drága sportcipőt.

A szekér azért is halad ennyire, mert a gyártók mindegyre szélesíteni tudják a vevőkört. Míg

Izgalmas lehetőségeket hoz az Instagram újítása
Érdekes új megoldással bővül az Instagram az F8 egyik bejelentése alapján, az ott futó influencerek ugyanis ezentúl közvetlenül is betagelhetik egy-egy márka termékeit - hívta fel a figyelmet Lévai Richárd.
korábban tornatrikókat, nadrágokat, edzőcipőket csak sportpályákon, csarnokokban használtak, napjainkban azok viselete a fiatalos, korszerű életstílus megjelenítése – ezzel korlátlan fejlődési lehetőséget jelent.

Az Adidas terjeszkedése a világ legnagyobb sportruha-piacán, az Egyesült Államokban legutóbb ugyan lelassult, de annál jobban alakulnak eladásaik Kínában és más feltörekvő államokban. Még gyorsabban fejlődik – igaz, alacsonyabbról indulva – a Puma: 2018-ban 18 százalékkal nőtt a cég forgalma, ezzel a cég ismét visszakapaszkodott a világranglista 3. helyére. Egyébként sok kisebb sportöltözet-gyártó törekszik a piacra, ami tovább élezheti a verseny az ágazatban.

(Forrás: Manager Magazin)

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo