Vásári megjelenés cikkek
A spanyolokat is elbűvölik a magyar startupok
Mobiltelefonnal vezérelhető kapuk, online programozói képzés és foglalkoztatási támogatás, egyedi hírlevélszerkesztő - ezekkel a szolgáltatásokkal és termékekkel mutatkozik be három magyar startup cég Dél-Európa legnagyobb startup seregszemléjén, a South Summiton.
Így taroljunk a vásárokon
A vásári megjelenések kitörési pontot jelenthetnek a világpiacra a magyar kisvállalkozásoknak. Azonban a jelenlét, különösen egy külföldi rendezvényen, nem olcsó mulatság. Adunk néhány tanácsot, hogy ne menjen pocsékba a befektetett pénz.
Párizsban mutogatja a magyar cégeket a tőzsde
Hat magyar vállalat is részt vesz Párizsban azon a kétnapos befektetői konferencián, melyen összesen 50 európai tőzsdén jegyzett cég képviselői találkoznak 120 érdeklődő intézményi befektetővel.
Így férhetünk hozzá a svájci pénztárcákhoz
A híresen gazdag Svájc álom lehetőségként szerepelhet számos kereskedő célpiacai között, de tény, hogy nem könnyű egy kisvállalkozásnak megjelenni a szigorú és drága piacon. Van azonban lehetőség, hogy kisebb ugrással is megmutathassuk magunkat.
Óriási buli, óriási haszonnal
A kiállítási megjelenés is olyan, mint régen a jó buli – sose lehet tudni, hogy mi lesz a vége. Legalábbis nem egészen pontosan. De felkészüléssel és némi támogatással a mindenképpen meglévő hatalmas pozitív löket és piaccal és versenytársakkal való közvetlen találkozás mellett komoly közvetlen eredményeket is hoz.
Ha drága is, megéri az adventi vásár
Hetek óta tart az adventi vásár Magyarország több pontján. Az egyik legfelkapottabb hagyományosan a budapesti Vörösmarty téren fogadja a vásárlókat, akik elsősorban a külföldi turisták közül kerülnek ki. Ha drága is, megéri a kereskedőknek a kitelepülés.
Így éri meg a karácsonyi vásár
Közeleg a karácsony és számos kiállítás, vásár csalogatja a terméküket értékesíteni kívánó cégeket. A bőség zavara, ahogy mondani szokás, nem könnyíti meg a választást. Íme néhány tipp, mi alapján érdemes szelektálni a kínálkozó lehetőségek közül és mire figyeljünk az első alkalommal.
Lőjünk szemmagasság fölé!
Hatékony marketing eszközre lenne szükség egy rendezvényen, szakmai kiállításon való megjelenéshez? Szakértőnk szerint ez esetben a méret a lényeg - és persze a hely.
Sörsiker az "őshazában"
A magyar biosör volt az egyik meghatározó, látogatókat csalogató termék a 21 kiállítót felvonultató magyar közösségi standon a február közepén nyílt nürnbergi Biofach organikus élelmiszeripari és kozmetikai vásáron.
Egyedülálló lehetőség külföldi megjelenésre még néhány napig
A ChinaCham Hungary Magyar-Kínai Gazdasági Kamara és a CECZ Közép-európai Kft. közép-európai vállalkozások, üzletemberek és kiállítók jelentkezését várja a China (Linyi) International Trade and Logistics Fair –re (CITLF).
10 dolog, amire figyelni kell egy külföldi kiállítás megjelenésnél
Egy magyar cég, aki nemrég sikeresen szerepelt Európa egyik legnagyobb marketinges kiállításán, most megosztja tapasztalatait a sikeres megjelenésről. Jó tanácsok, nem csak marketingeseknek!
Fémipari cégek mutatkozhattak be Németországban
Nyolc magyar fémipari vállalkozás mutatkozhatott be az egyik legfontosabb beszállítói vásáron. A cégek pozitívan ítélték meg a részvételt, átlagosan 6-7 jelentősebb tárgyalást folytattak német, lengyel, osztrák, svájci cégek beszerzési vezetőivel.
5 tipp kis cégeknek
A vásárokon való megjelenés, bár alapvetően inkább a közepes méretű cégek bevett módszere, a kisebbek számára is tartogat lehetőségeket. Azonban a kisebb bevételű vállalkozások esetében különösen fontos, hogy a megjelenés kötlsége megtérüljön. Ezért nem mindegy, hogy hogyan jelenik meg az adott rendezvényen.