Lőjünk szemmagasság fölé!

Hatékony marketing eszközre lenne szükség egy rendezvényen, szakmai kiállításon való megjelenéshez? Szakértőnk szerint ez esetben a méret a lényeg - és persze a hely.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kép:sxc

Kiállításon és promóción járva az tapasztalható, hogy az elmúlt években rendre 2 méter magasság környékén készülő banner vagy roll up installációkkal telítődött a piac. A reklámzajban azonban, kezd elveszni a banner reklámok nyújtotta hozzáadott érték. Az a marketing energia, amit pontosan ezek hivatottak sugározni a kis helyigény ellenére nyújtotta nagyméretű reklámfelületükkel. Tehát még feljebb kell terjeszkedni - javasolják a reklámeszköz.hu szakértői.

Elég csak arra gondolni például, hogy a kiállításon a standunk előtt tébláboló nézelődők kitakarják a reklámunkat a valódi érdeklődők elől. (Na persze azért mutatósnak is kell lennie annak a standnak! Szakértőnk ehhez itt ad tippeket.) Akik - második vagy harmadikként állva a sorban - már nem tudják elolvasni a feliratokat. A hagyományos displayeket éppen ezért érdemes számos esetben magasabb reklámeszközökkel felváltani. Az új típusok akár 3 méteres magasságukkal messziről jól látható és olvasható üzenetet közvetítenek. Az óriási magasság ellenére hihetetlen, de gyakran még egyszerűbb a felállításuk!

A grafika elhelyezése is számít. A 2 méter magas roll-up elsődleges reklámfelülete a felső harmadra koncentrálódik. Ide érdemes a fő reklámüzenetet és a logót helyezni. Ez a gyakorlatban a felső 50-70 centit jelenti. A középső harmadra kerülhetnek az elérhetőségek és a további termékelőnyök a céltól függően. Az alsó harmadra lehetőség szerint fontos információ már ne kerüljön, mert az ügyfelek nem szeretnek négykézláb telefonszámokat keresgélni! Könnyű belátni ezek alapján, hogy 300 cm magasság esetében ez a hasznos reklámfelület 150-170 centire nő. Ami arányaiban a roll-up reklámfelületének minimum a fele. Ha ide kerül a reklámüzenet akkor a következő történik a reklámozó szempontjából:

Megnő a reklámeszköz vonzáskörzete és hatása - messzebbről is felkelti a figyelmet, kifejti a reklámhatást az eszköz, nagyobb távolságról is jól olvasható lesz az üzenet. Ezzel egy időben többen láthatják azt.

Számos esetben az aktivitás helyén meglévő hatalmas forgalomból csupán kis létszámú érdeklődőből válik vásárló. Ez sokszor azért van, mert maga a célcsoport áll a reklámüzenetünk útjába. Hiszen amint az első, második érdeklődő beáll a standunk előtti sorba gyakorlatilag kitakarja a reklámunkat a mögöttük érkezők elől. Szem magasság felett is érzékelhető reklám esetében lényegesen nagyobb számú fogyasztóhoz juthatunk el!

Miért jó, ha tömeg van a standunk előtt?
Ha bizonytalanok vagyunk, hajlamosak vagyunk úgy dönteni, ahogyan a többség dönt. Közismert példa rá: úgy választunk éttermet egy ismeretlen városban, hogy megnézzük, melyiknek a parkolójában áll a legtöbb autó. Az elv ellenkezőleg is igaz, azaz elkerüljük azt az éttermet, amelynek láthatólag nincs vendége. Miért? Mert gyermekkorunk óta arra neveltek, szoktattak bennünket, hogy kockázatos a csoport döntésével szembemenni. Ez nem azt jelenti, hogy nem tudjuk megtenni, csak azt, hogy kényelmetlenül érezzük magunkat tőle. A marketingben és értékesítésben kötelező építeni erre a technikára. Nem mindegy azonban, hogy hogyan. Szakértőnk segít!
Gyorsabban érzékelhető lesz az üzenet - a reklámüzenet befogadásához kevesebb idő is elég, ami a rohanó világunkban az információ habzsolás korában a fiatal generációk elérését segíti. Emellett a nagyobb felületen nagyobb betűvel írható a reklámüzenet, ami mindenképpen hasznos.

Kiemeli a reklámozót a reklámzajból - az óriási méret első ránézésre megkülönbözteti a reklámozót a konkurensektől. Stabilitást, erőt, megbízhatóságot és profizmust sugall.

Megerősíti az ügyfelet a döntésben - a nagyobb forgalom és a nagyobb érdeklődés önmagát is képes generálni. Hiszen ha mások is ezt a céget látják a megfelelőnek, akkor az ügyfél is szívesebben várja ki a sorát. Ráadásul a reklámüzenet részleteit nem nehézkes megismerni. Még akkor sem, ha adott esetben egy nálunknál magasabb érdeklődő áll előttünk a sorban.

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo