A Vállakozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) 5 pontban foglalta össze azokat a praktikákat, amelyekkel a vásári stand kitünhet hatékonyságában a többi közül. Az érdeklődők számának növeléséhez nincs szükség sok mindenre, mindössze néhány apró praktikára.
1. A Stand fölött egy mozgósító főcím - ne a cégnév legyen! A kifüggesztett molinón az a fontos és releváns érték jelenjen meg, amihez a vásárló jut, amikor önnel köt üzletet. Ennek a cégérnek a hasznát az jelenti, hogy mennyire kelti fel a vásárlók figyelmét, érdeklődését.
2. Jusson el mindenkihez! Ingyenes olvasni valók, videó cd-k osztogatásával adjon részletes tájékoztatást, miért érdemes az ön termékét, szolgáltatását választaniuk. Nem kell előzetes szűrés (ebben az esetben), majd ők kiszűrik önmagukat!
3. A promóció a vásár előtt kezdődjön! Hirdessen, tudassa vevőivel, partnereivel, beszállítóival: ott lesz a vásáron! Ha tud mozgósítson elő regisztrációval is. A nekik postán kiküldött félkártya kiegészítve a standon kapható másik felével: biztos nyeremény - egy vonzó kedvezményre egy kedves ajándékra cserélhetik be az Önök standját felkeresők! Egy ilyen ötlet tömegeket vonzhat, s nem kell egyedül kószálnia a kihalt passzázson.
4. Nem a méret a lényeg! Válassza a duplát, ha megengedheti magának, alkosson szigetet, ha fut rá. A lefoglalt méret egyenes arányos a befogható figyelem mértékével. A szűk kuckók kis céget rejtenek, ez nem baj, ha az ön cége ezen a szinten van, de a nagy cég kis standdal, hát ...
5. A vásár után jön a lényeg! Egy rakás pénze fekszik a vásárban, azért adta ki ezt az összeget, hogy potenciális vásárlókat gyűjtsön. Nosza! Ne legyen rest bevetni adatbázis-kezelő, ügyfélmenedzsment, hírlevél-küldő rendszereit, hogy visszaigazolja látogatóinak: számon tartja őket, számít rájuk. Az igazán esélyeseket személyesen hívja telefonon.
Csak két tipikus hibát legyen képes elkerülni és100 százalékkal növelheti lead-jeinek a számát!