5 tipp kis cégeknek

A vásárokon való megjelenés, bár alapvetően inkább a közepes méretű cégek bevett módszere, a kisebbek számára is tartogat lehetőségeket. Azonban a kisebb bevételű vállalkozások esetében különösen fontos, hogy a megjelenés kötlsége megtérüljön. Ezért nem mindegy, hogy hogyan jelenik meg az adott rendezvényen. 

A Vállakozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) 5 pontban foglalta össze azokat a praktikákat, amelyekkel a vásári stand kitünhet hatékonyságában a többi közül. Az érdeklődők számának növeléséhez nincs szükség sok mindenre, mindössze néhány apró praktikára.


Könnyen növelhető az érdeklődők száma
Kép: PP archív

1. A Stand fölött egy mozgósító főcím - ne a cégnév legyen! A kifüggesztett molinón az a fontos és releváns érték jelenjen meg, amihez a vásárló jut, amikor önnel köt üzletet. Ennek a cégérnek a hasznát az jelenti, hogy mennyire kelti fel a vásárlók figyelmét, érdeklődését.

2. Jusson el mindenkihez! Ingyenes olvasni valók, videó cd-k osztogatásával adjon részletes tájékoztatást, miért érdemes az ön termékét, szolgáltatását választaniuk. Nem kell előzetes szűrés (ebben az esetben), majd ők kiszűrik önmagukat!

3. A promóció a vásár előtt kezdődjön! Hirdessen, tudassa vevőivel, partnereivel, beszállítóival: ott lesz a vásáron! Ha tud mozgósítson elő regisztrációval is. A nekik postán kiküldött félkártya kiegészítve a standon kapható másik felével: biztos nyeremény - egy vonzó kedvezményre egy kedves ajándékra cserélhetik be az Önök standját felkeresők! Egy ilyen ötlet tömegeket vonzhat, s nem kell egyedül kószálnia a kihalt passzázson.

4. Nem a méret a lényeg! Válassza a duplát, ha megengedheti magának, alkosson szigetet, ha fut rá. A lefoglalt méret egyenes arányos a befogható figyelem mértékével. A szűk kuckók kis céget rejtenek, ez nem baj, ha az ön cége ezen a szinten van, de a nagy cég kis standdal, hát ...

5. A vásár után jön a lényeg! Egy rakás pénze fekszik a vásárban, azért adta ki ezt az összeget, hogy potenciális vásárlókat gyűjtsön. Nosza! Ne legyen rest bevetni adatbázis-kezelő, ügyfélmenedzsment, hírlevél-küldő rendszereit, hogy visszaigazolja látogatóinak: számon tartja őket, számít rájuk. Az igazán esélyeseket személyesen hívja telefonon.

Csak két tipikus hibát legyen képes elkerülni és100 százalékkal növelheti lead-jeinek a számát!

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo