Vállalkozói hajlandóság cikkek


Miért félnek a vállalkozás indításától a magyar fiatalok?

Miért félnek a vállalkozás indításától a magyar fiatalok? 

Bár továbbra is stabilan emelkedő trendet mutat az egyetemisták vállalkozási hajlandósága az ezt kétévente vizsgáló nemzetközi kutatás eredményei szerint, a többség még mindig nagyvállalati alkalmazottként képzeli el a jövőjét. Mi növelheti a vállalkozási vágyat? Úgy néz ki, többek között a vállalkozó egyetemek.
2016 sem hozta el a rendszerváltást a cégeknél

2016 sem hozta el a rendszerváltást a cégeknél 

Az elmúlt év sem hozott trendfordulót a fiatal generáció cégalapítási kedvében. Noha közel 10 ezer új vállalkozást jegyeztek be a 18-40 év közöttiek, de az idősebb korosztály továbbra is magasan felülreprezentált az üzleti életben. Kovács Patrik, a FIVOSZ elnöke arra figyelmeztet, hogy a generációváltás a hazai kis és közepes vállalatok harmadánál a legégetőbb probléma lesz öt éven belül.
Így növelhetnék az egyetemisták a GDP-t

Így növelhetnék az egyetemisták a GDP-t 

Mérhető GDP-növekedést és társadalmi fejlődést hozna szakemberek szerint, ha a magyar egyetemisták körében emelkedne a most drasztikusan alacsony vállalkozási hajlandóság.
Gyerekbank hitelez a 10 éves a üdítőmogulnak

Gyerekbank hitelez a 10 éves a üdítőmogulnak 

Csodagyerekek nemcsak a művészetben, a showbizniszben és a tudományban vannak. Az üzleti életben is felbukkannak. A coloradói Jack Bonneau 10 évesen már limonádéértékesítő hálózatot épít.
Így segíthetné valóban az kormány a vállalkozásokat

Így segíthetné valóban az kormány a vállalkozásokat  

Nem támogatásokra, sokkal inkább átlátható, egyszerű szabályokra, jogvédelemre és változatos forrásokra lenne szüksége a vállalkozásoknak. Nem csak Magyarországon, mindenhol a világon. Steve Mariotti a Vállalkozásképző Hálózat (Network for Teaching Entrepreneurship) alapítója összeszedte a nyolc legfontosabb dolgot.
Miért nem sikeresek a kényszervállalkozók?

Miért nem sikeresek a kényszervállalkozók? 

A kisvállalkozások jelentős része kényszerből indult. Ez önmagában még nem predesztinálna semmire, hisz sokszor kiváló szakemberek vezetik őket. Miért van az, hogy mégis nehezebb sikerre vinni egy céget, ha kényszerből vágtunk bele?
Ki kellene nőnünk a kesergésből!

Ki kellene nőnünk a kesergésből! 

Magyarországon világbajnokságot rendezhetnénk panaszkodásból. Klasszisok vagyunk ebben a „sportban”, szinte az a meglepő, ha valaki nem sajnáltatja magát, hanem előre néz, sőt, örül mások sikereinek. Pedig ez a hozzáállás kifejezetten rombolja a vállalkozói környezetet.
Bárkiben rejtőzhet egy vállalkozó

Bárkiben rejtőzhet egy vállalkozó 

Sok, és egyre több magyar lenne a saját maga főnöke, mégis viszonylag alacsony hazánkban a vállalkozási hajlandóság, mivel a többség nincs tisztában azzal, milyen készségek kellenek ahhoz hogy sikeres legyen az üzleti életben.Mutatunk hét jelet, ami arra utal, hogy Önnek van esélye!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Miért kell végrendelkezni?

Miért kell végrendelkezni?  

Az ember csak élete utolsó percében készíthet mérleget, tarthat bűnbánatot, tehet őszinte vallomást, láthatja olyannak magát, amilyen valójában volt.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Adózás

Januártól megszűnik a légitársaságok különadója

Januártól megszűnik a légitársaságok különadója 

PM: a kormány megduplázza a családi adókedvezményt, segíti az otthonteremtést, csökkenti az adminisztrációt, kivezet adókat.

Jogi kisokos

Miért kell végrendelkezni?

Miért kell végrendelkezni?  

Az ember csak élete utolsó percében készíthet mérleget, tarthat bűnbánatot, tehet őszinte vallomást, láthatja olyannak magát, amilyen valójában volt.

Infokom

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává 

Az elmúlt évek technológiai fejlődése nemcsak a vállalatok együttműködési lehetőségeit bővítette és a munkavégzést tette rugalmasabbá.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo