Turizmusmarketing cikkek


Megye, régió, kistérség - és most még jönnek a térségi desztinációk

Megye, régió, kistérség - és most még jönnek a térségi desztinációk 

A turizmusfejlesztési törvényjavaslat szövege alapján úgy tűnik, turisztikai régiók helyett jönnek a térségi desztinációk. A mostani beosztásból csak a Balaton kerülhet fel az új térképre.
Itthon tarthatók a fiatalok - legalább nyaralni

Itthon tarthatók a fiatalok - legalább nyaralni 

Márkastratégia, más utazók jó értékelései és élmények kellenek ahhoz, hogy az Y generációs fiatalok elinduljanak egy-egy magyar úti célt felfedezni - derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem oktatója, Dr. Sziva Ivett turizmus-szakértő legfrissebb kutatásából. Számos magyar régió felismerte már ezt, de van még hová fejlődni.
A cégeknek is be kéne szállni a turizmusmarketingbe

A cégeknek is be kéne szállni a turizmusmarketingbe 

Elképzelhető, hogy vállal „ágazati ombudsmani” szerepet a Magyar Turisztikai Ügynökség, bár nem ez a fő feladata. A szervezet vezetője szerint a legfontosabb az átlátható stratégia megalkotása, a turizmusmarketingbe pedig a vállalkozásoknak is be kéne szállnia – többek között erről is beszélt a Turizmus.com-nak adott interjúban.
Ettől lesz jó a kis turisztikai cégeknek

Ettől lesz jó a kis turisztikai cégeknek 

Önkéntes alapon minőségi vállalásokat tehetnének a turisztikai szolgáltatók, ha elfogadják az Európai Bizottság tervezetét. Az intézmény szerint ezzel csak jól járnának a szolgáltatók, különösen a kisebb vállalkozások.
Sípályáktól tanulhatnak a balatoni vállakozók

Sípályáktól tanulhatnak a balatoni vállakozók 

Február 20-ig várják azoknak a szobakiadóknak, programszervezőknek, vendéglátósoknak a jelentkezését, akik idén be szeretnének kapcsolódni abba a kampányba, amely arra irányul, hogy a balatoni szezont meghosszabbítsák és a tavaszi időszakban is jelentős számú turista legyen a régióban.
Újabb milliárdok kommunikációra – tessék sietni!

Újabb milliárdok kommunikációra – tessék sietni!  

Belföldi fogyasztói kampányainak, illetve külföldi élelmiszer-promóciós akcióinak tervezésére, kivitelezésére és lebonyolítására 24 hónapra keres partnert a Magyar Turizmus Zrt. egyik helyettes vezérigazgatóságaként működő Agrár Marketing Centrum (AMC) – adta hírül a Turizmus Panoráma.
Minőségi fejlesztés kell a turisztikai iparban

Minőségi fejlesztés kell a turisztikai iparban 

A Regionális Operatív Programok keretében harmincnégy új kiemelt turisztikai beruházás támogatásáról döntött a Nemzeti Fejlesztési Kormánybizottság. Fejlesztik többek között a Bajai Halfőző Fesztivál infrastruktúráját, jut pénz a Szegedi Dómra, a Pécsi Állatkert funkcióbővítésére és megvalósulhat a szolnoki interaktív repülőmúzeum is. A fejlesztések kapcsán új munkahelyek jöhetnek létre, a helyi kis- és középvállalatok bízhatnak a beszállítói kereslet élénkülésében valamint a fellendülő  turizmus kapcsán nyíló új piacokban.
Eldőlt, kik népszerűsítik Magyarországot bel- és külföldön

Eldőlt, kik népszerűsítik Magyarországot bel- és külföldön 

A Mediaedge:cia Hungary Kft. és az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte a Magyar Turizmus Zrt. által a bel-, illetve külföldi kommunikációs és marketingfeladatokra kiírt két gyorsított tárgyalásos közbeszerzést. A két feladat nettó értéke meghaladja a 3 milliárd forintot. Az ágazatnak óriási szüksége van a hatékony marketingre: a belföldi forgalom gyengélkedik, a külpiacokon nagy a bizonytalanság.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására

Hatszámjegyű tarifák is akadnak az e-rollerek biztosítására  

Idén átlagosan 6500 forintos éves átlagdíj mellett, alapvetően két biztosító termékei közül választanak az elektromos rollerek tulajdonosai.

Pénzszerzés

Többmilliós veszteségtől óvhatják meg a gyárakat a diákmunkások és a külföldi dolgozók

Többmilliós veszteségtől óvhatják meg a gyárakat a diákmunkások és a külföldi dolgozók 

Egyre több hazai vállalkozás támaszkodik nyáron a külföldi munkavállalókra és diákmunkásokra annak érdekében, hogy átvészeljék a nyári munkaerőhiányt.

Cégblog

Pénzügyi gondokat okozhat a felhasználóknak a Revolut

Pénzügyi gondokat okozhat a felhasználóknak a Revolut 

Hogyan érinti a felhasználókat, hogy a Revolut július 7-én este felfüggesztette a teljes kripto részét Magyarországon? Ezt járja körül az alábbi elemzés.

Klímablog

Kiváló adatok jelentek meg a hazai napenergia termelésről

Kiváló adatok jelentek meg a hazai napenergia termelésről 

Az elmúlt hónapban túlnőtte a 8000 megawattot a magyarországi naperőművek összes beépített teljesítménye.

Társadalom

Rettegnek a fideszes polgármesterek

Rettegnek a fideszes polgármesterek 

Fideszes polgármesternek együtt szerepelni egy ellenzékivel egy fotón, skandallum.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo