Turizmusmarketing cikkek


Megye, régió, kistérség - és most még jönnek a térségi desztinációk

Megye, régió, kistérség - és most még jönnek a térségi desztinációk 

A turizmusfejlesztési törvényjavaslat szövege alapján úgy tűnik, turisztikai régiók helyett jönnek a térségi desztinációk. A mostani beosztásból csak a Balaton kerülhet fel az új térképre.
Itthon tarthatók a fiatalok - legalább nyaralni

Itthon tarthatók a fiatalok - legalább nyaralni 

Márkastratégia, más utazók jó értékelései és élmények kellenek ahhoz, hogy az Y generációs fiatalok elinduljanak egy-egy magyar úti célt felfedezni - derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem oktatója, Dr. Sziva Ivett turizmus-szakértő legfrissebb kutatásából. Számos magyar régió felismerte már ezt, de van még hová fejlődni.
A cégeknek is be kéne szállni a turizmusmarketingbe

A cégeknek is be kéne szállni a turizmusmarketingbe 

Elképzelhető, hogy vállal „ágazati ombudsmani” szerepet a Magyar Turisztikai Ügynökség, bár nem ez a fő feladata. A szervezet vezetője szerint a legfontosabb az átlátható stratégia megalkotása, a turizmusmarketingbe pedig a vállalkozásoknak is be kéne szállnia – többek között erről is beszélt a Turizmus.com-nak adott interjúban.
Ettől lesz jó a kis turisztikai cégeknek

Ettől lesz jó a kis turisztikai cégeknek 

Önkéntes alapon minőségi vállalásokat tehetnének a turisztikai szolgáltatók, ha elfogadják az Európai Bizottság tervezetét. Az intézmény szerint ezzel csak jól járnának a szolgáltatók, különösen a kisebb vállalkozások.
Sípályáktól tanulhatnak a balatoni vállakozók

Sípályáktól tanulhatnak a balatoni vállakozók 

Február 20-ig várják azoknak a szobakiadóknak, programszervezőknek, vendéglátósoknak a jelentkezését, akik idén be szeretnének kapcsolódni abba a kampányba, amely arra irányul, hogy a balatoni szezont meghosszabbítsák és a tavaszi időszakban is jelentős számú turista legyen a régióban.
Újabb milliárdok kommunikációra – tessék sietni!

Újabb milliárdok kommunikációra – tessék sietni!  

Belföldi fogyasztói kampányainak, illetve külföldi élelmiszer-promóciós akcióinak tervezésére, kivitelezésére és lebonyolítására 24 hónapra keres partnert a Magyar Turizmus Zrt. egyik helyettes vezérigazgatóságaként működő Agrár Marketing Centrum (AMC) – adta hírül a Turizmus Panoráma.
Minőségi fejlesztés kell a turisztikai iparban

Minőségi fejlesztés kell a turisztikai iparban 

A Regionális Operatív Programok keretében harmincnégy új kiemelt turisztikai beruházás támogatásáról döntött a Nemzeti Fejlesztési Kormánybizottság. Fejlesztik többek között a Bajai Halfőző Fesztivál infrastruktúráját, jut pénz a Szegedi Dómra, a Pécsi Állatkert funkcióbővítésére és megvalósulhat a szolnoki interaktív repülőmúzeum is. A fejlesztések kapcsán új munkahelyek jöhetnek létre, a helyi kis- és középvállalatok bízhatnak a beszállítói kereslet élénkülésében valamint a fellendülő  turizmus kapcsán nyíló új piacokban.
Eldőlt, kik népszerűsítik Magyarországot bel- és külföldön

Eldőlt, kik népszerűsítik Magyarországot bel- és külföldön 

A Mediaedge:cia Hungary Kft. és az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte a Magyar Turizmus Zrt. által a bel-, illetve külföldi kommunikációs és marketingfeladatokra kiírt két gyorsított tárgyalásos közbeszerzést. A két feladat nettó értéke meghaladja a 3 milliárd forintot. Az ágazatnak óriási szüksége van a hatékony marketingre: a belföldi forgalom gyengélkedik, a külpiacokon nagy a bizonytalanság.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport

Kiemelkedő évet zárt 2023-ban a BioTechUSA-cégcsoport 

Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő cégcsoport.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában

Biztonságos és fenntartható nyomtatás a digitalizáció korában 

Amikor a világ változik, akár kis mértékben is, valaki éppen dokumentálja azt fényképezőgéppel, mozgó- vagy állóképen.
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.

Adózás

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV

Dübörög az adóbevallási szezon, fontos részletet tisztáz a NAV 

Március 18-áig kérhették az szja-bevallási tervezetük postázását azok, akiknek nincsen KAÜ-azonosítójuk.

Jogi kisokos

Újra jöhetnek Magyarországra a vendégbefektetők

Újra jöhetnek Magyarországra a vendégbefektetők 

Egy március elseje óta alkalmazandó módosított joganyag új rendszerbe helyezte a tartózkodási jogcímeket, valamint új engedélytípusokat vezetett be.

Klímablog

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben

Hódítanak a balkon napelemek Bécsben  

Míg 2022-ben nem egészen ezer, addig tavaly már több mint négyezer balkon napelemet telepítettek Bécsben.

Gazdaság

Új állásokat teremtett a mesterséges intelligencia

Új állásokat teremtett a mesterséges intelligencia  

A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak.

Társadalom

Bárhogy is nézzük, vészesen fogy a magyar

Bárhogy is nézzük, vészesen fogy a magyar  

2023 márciusához képest a születések száma 10, a halálozásoké 13, a házasságkötéseké 1,9 százalékkal csökkent.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo