Újabb milliárdok kommunikációra – tessék sietni!

Belföldi fogyasztói kampányainak, illetve külföldi élelmiszer-promóciós akcióinak tervezésére, kivitelezésére és lebonyolítására 24 hónapra keres partnert a Magyar Turizmus Zrt. egyik helyettes vezérigazgatóságaként működő Agrár Marketing Centrum (AMC) – adta hírül a Turizmus Panoráma.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A belföldi és külföldi feladatokra kiírt tender keretösszege összesen akár 2 milliárd forint is lehet – írta a kreativ.hu nyomán az Index. A cég a szerződés értékét nettó 750 millió és 2,1 milliárd forint közötti összegre becsüli. A kiírás alapján a nyertes cég feladata évente legalább 10 darab belföldi fogyasztói kampány teljes körű lebonyolítása, illetve évente legalább három darab, magyar élelmiszerekre vonatkozó külföldi élelmiszer-promóciós akció szervezése lesz.

Másik hárommilliárdra is lehet pályázni
A kommunikációs cégek számára pályázati szempontból jól indul az év. Ugyan kissé furcsa, de a jelentős összeg miatt egyértelműen vonzó lehetőség a január 1-jével megszűnt NFÜ utolsó napján kiírt, minden korábbinál nagyobb értékű kommunikációs tender.
A gyorsított tárgyalásos eljárásról szóló hirdetményt december 23-án adták fel, és 27-én jelent meg a Tenders Electronic Daily (TED) oldalán. Az eljárás formáját azzal indokolják, hogy a magyar sertéshús népszerűsítésére, fogyasztásösztönzésére vonatkozó kommunikációs kampány teljesítéséhez szükséges médiafoglalást február 10-ig meg kell kezdeni, ezt azonban a tárgyalásos eljárásra előírt határidőkkel nem tudnák tartani, ezért alkalmazzák a gyorsított tárgyalásos eljárást – adta hírül a Turizmus Panoráma az Index értesülése alapján.

Kép: Pixabay

Az ajánlattételi határidő január 9., a kiválasztott jelentkezőket január 13-ig értesítik.

A jelentkezőknek az elmúlt három évben legalább nettó 600 millió forint árbevétellel kell rendelkezniük, amely kommunikációs szolgáltatásokból származik médiavásárlással együtt. Az alkalmasságnak az is a feltétele, hogy az elmúlt három évből összesen legalább hét darab, egyenként legalább nettó 15 millió forint értékű, teljes körű kommunikációs ügynökségi munka referenciával, illetve legalább három darab, összesen minimum nettó 30 millió forint ellenértékű magyar termékekre vonatkozóan külföldön teljesített élelmiszer-promóciós akció tervezésével és kivitelezésével kapcsolatos referenciával kell rendelkezni.

Véleményvezér

Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo