Újabb milliárdok kommunikációra – tessék sietni!

Belföldi fogyasztói kampányainak, illetve külföldi élelmiszer-promóciós akcióinak tervezésére, kivitelezésére és lebonyolítására 24 hónapra keres partnert a Magyar Turizmus Zrt. egyik helyettes vezérigazgatóságaként működő Agrár Marketing Centrum (AMC) – adta hírül a Turizmus Panoráma.

A belföldi és külföldi feladatokra kiírt tender keretösszege összesen akár 2 milliárd forint is lehet – írta a kreativ.hu nyomán az Index. A cég a szerződés értékét nettó 750 millió és 2,1 milliárd forint közötti összegre becsüli. A kiírás alapján a nyertes cég feladata évente legalább 10 darab belföldi fogyasztói kampány teljes körű lebonyolítása, illetve évente legalább három darab, magyar élelmiszerekre vonatkozó külföldi élelmiszer-promóciós akció szervezése lesz.

Másik hárommilliárdra is lehet pályázni
A kommunikációs cégek számára pályázati szempontból jól indul az év. Ugyan kissé furcsa, de a jelentős összeg miatt egyértelműen vonzó lehetőség a január 1-jével megszűnt NFÜ utolsó napján kiírt, minden korábbinál nagyobb értékű kommunikációs tender.
A gyorsított tárgyalásos eljárásról szóló hirdetményt december 23-án adták fel, és 27-én jelent meg a Tenders Electronic Daily (TED) oldalán. Az eljárás formáját azzal indokolják, hogy a magyar sertéshús népszerűsítésére, fogyasztásösztönzésére vonatkozó kommunikációs kampány teljesítéséhez szükséges médiafoglalást február 10-ig meg kell kezdeni, ezt azonban a tárgyalásos eljárásra előírt határidőkkel nem tudnák tartani, ezért alkalmazzák a gyorsított tárgyalásos eljárást – adta hírül a Turizmus Panoráma az Index értesülése alapján.

Kép: Pixabay

Az ajánlattételi határidő január 9., a kiválasztott jelentkezőket január 13-ig értesítik.

A jelentkezőknek az elmúlt három évben legalább nettó 600 millió forint árbevétellel kell rendelkezniük, amely kommunikációs szolgáltatásokból származik médiavásárlással együtt. Az alkalmasságnak az is a feltétele, hogy az elmúlt három évből összesen legalább hét darab, egyenként legalább nettó 15 millió forint értékű, teljes körű kommunikációs ügynökségi munka referenciával, illetve legalább három darab, összesen minimum nettó 30 millió forint ellenértékű magyar termékekre vonatkozóan külföldön teljesített élelmiszer-promóciós akció tervezésével és kivitelezésével kapcsolatos referenciával kell rendelkezni.

Véleményvezér

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 
A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban

A magyar idősek számíthatnak a legrövidebb élettartamra az EU-ban  

Még Bulgáriában és Romániában is tovább élnek az idősek. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo