Újabb milliárdok kommunikációra – tessék sietni!

Belföldi fogyasztói kampányainak, illetve külföldi élelmiszer-promóciós akcióinak tervezésére, kivitelezésére és lebonyolítására 24 hónapra keres partnert a Magyar Turizmus Zrt. egyik helyettes vezérigazgatóságaként működő Agrár Marketing Centrum (AMC) – adta hírül a Turizmus Panoráma.

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A belföldi és külföldi feladatokra kiírt tender keretösszege összesen akár 2 milliárd forint is lehet – írta a kreativ.hu nyomán az Index. A cég a szerződés értékét nettó 750 millió és 2,1 milliárd forint közötti összegre becsüli. A kiírás alapján a nyertes cég feladata évente legalább 10 darab belföldi fogyasztói kampány teljes körű lebonyolítása, illetve évente legalább három darab, magyar élelmiszerekre vonatkozó külföldi élelmiszer-promóciós akció szervezése lesz.

Másik hárommilliárdra is lehet pályázni
A kommunikációs cégek számára pályázati szempontból jól indul az év. Ugyan kissé furcsa, de a jelentős összeg miatt egyértelműen vonzó lehetőség a január 1-jével megszűnt NFÜ utolsó napján kiírt, minden korábbinál nagyobb értékű kommunikációs tender.
A gyorsított tárgyalásos eljárásról szóló hirdetményt december 23-án adták fel, és 27-én jelent meg a Tenders Electronic Daily (TED) oldalán. Az eljárás formáját azzal indokolják, hogy a magyar sertéshús népszerűsítésére, fogyasztásösztönzésére vonatkozó kommunikációs kampány teljesítéséhez szükséges médiafoglalást február 10-ig meg kell kezdeni, ezt azonban a tárgyalásos eljárásra előírt határidőkkel nem tudnák tartani, ezért alkalmazzák a gyorsított tárgyalásos eljárást – adta hírül a Turizmus Panoráma az Index értesülése alapján.

Kép: Pixabay

Az ajánlattételi határidő január 9., a kiválasztott jelentkezőket január 13-ig értesítik.

A jelentkezőknek az elmúlt három évben legalább nettó 600 millió forint árbevétellel kell rendelkezniük, amely kommunikációs szolgáltatásokból származik médiavásárlással együtt. Az alkalmasságnak az is a feltétele, hogy az elmúlt három évből összesen legalább hét darab, egyenként legalább nettó 15 millió forint értékű, teljes körű kommunikációs ügynökségi munka referenciával, illetve legalább három darab, összesen minimum nettó 30 millió forint ellenértékű magyar termékekre vonatkozóan külföldön teljesített élelmiszer-promóciós akció tervezésével és kivitelezésével kapcsolatos referenciával kell rendelkezni.

Véleményvezér

Utolsó helyen állunk az unióban a nyaralni tudók számában

Utolsó helyen állunk az unióban a nyaralni tudók számában 

Meddig süllyed még a magyarok életszínvonala?
Rettegnek a fideszes polgármesterek

Rettegnek a fideszes polgármesterek 

Fideszes polgármesternek együtt szerepelni egy ellenzékivel egy fotón, skandallum.
Élve fejeztek le egy magyart az oroszok

Élve fejeztek le egy magyart az oroszok 

Miért hallgat a magyar kormány, amikor az oroszok gyilkolnak magyarokat?
A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára

A lengyel gazdaság száguldása hatalmas égés a magyar gazdaságpolitika számára 

A munkavállalók a lábukkal szavaznak.
Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata 

Orbán Viktor egyre nagyobbakat lódít egyre kevesebb sikerrel.
Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen 

Az ügyészség döntött Orbán Viktor feljelentése ügyében.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo