Testbeszéd cikkek


Honnan tudjuk, hogy a tárgyalópartnerünk hazudik?

Honnan tudjuk, hogy a tárgyalópartnerünk hazudik? 

Az emberek közötti személyes kommunikáció a legelterjedtebb kutatás szerint csak 7 százalékban áll a szavakból: az átadott információ 55 százalékát a testbeszédből, 38 százalékát a hanglejtésből, hanghasználatból olvashatjuk ki. Nincs ez másként az üzleti tárgyalásoknál sem, mondta a Piac&Profitnak Bíró Nóra testbeszéd-specialista, akinek „Hogyan olvasd tárgyalópartnered testbeszédét” című kurzusa már elérhető a P&P Online Akadémián.
Nonverbális kommunikáció: mondjam és mutassam?

Nonverbális kommunikáció: mondjam és mutassam? 

Már kora kisgyermekkortól hatalmas erőforrásokat fektetünk a beszéd fejlesztésébe, holott a nonverbális kommunikációt sem lenne szabad elhanyagolnunk. A kommunikáció során ugyanis az információk többségét sokszor ezen az úton adják át a partnerek egymásnak, ezért az üzleti tárgyalásokon, de a mindennapjainkban is érdemes ügyelnünk erre.
Testbeszéd: mik az igazi őszinteség jelei?

Testbeszéd: mik az igazi őszinteség jelei? 

Az üzleti életben elengedhetetlen a testbeszéd ismeretének legalább alapfokú elsajátítása, hiszen ez a tudás igencsak megkönnyítheti a dolgunkat például a tárgyalóasztalnál. A partnerünk számtalan nonverbális jellel kifejezheti például, hogy egyetért velünk, megbízhatunk benne és őszinték a szándékai. Ezért szakértőnk segítségével a következőkben az őszinteség testbeszédét fogjuk megvitatni, mert ha ezeket a jeleket látjuk, akkor biztosak lehetünk benne, hogy megbízhatunk a partnerben.
Öt megtévesztő gesztus a tárgyalóasztalnál

Öt megtévesztő gesztus a tárgyalóasztalnál 

Bizonyára már neked is számtalan alkalommal támadtak kétségeid az ügyfeleid vagy a tárgyalópartnered megbízhatóságát, őszinteségét illetően. Megbízhatok ebben az emberben? Komolyan gondolja azt, amit mondott?  Ezekre a kérdésekre a választ a legtöbb esetben nem az illető szavai, hanem a testbeszéde és a viselkedése fogja megadni.
Testbeszéd az üzletben: így sugározz magabiztosságot

Testbeszéd az üzletben: így sugározz magabiztosságot 

Mind a magán-, mind az üzleti életben rendkívül fontos a magabiztos fellépés, hogy ezzel megbízható, határozott és céltudatos ember képét mutassuk magunkról. Lehetnek a szavaink bármilyen átgondoltak és lehengerlőek, ha a gesztusaink más képet mutatnak, akkor nem érhetjük el a várt hatást. Szakértőnk segítségével most mutatunk néhány hasznos technikát, amelyet bevethetünk az üzleti tárgyalásokon.
Ezekkel a trükkökkel azonnal kedvelnek majd!

Ezekkel a trükkökkel azonnal kedvelnek majd! 

Vannak emberek, akiknek elég belépnie egy szobába és körülnézni, máris mindenki kedveli őket. Könnyű neki, gondoljuk, szerencsés alkat. Valójában viszont néhány aprósággal mi is ilyenné válhatunk.
Amit nem mondunk el, az is látszik rajtunk

Amit nem mondunk el, az is látszik rajtunk 

Mindennapi tevékenységünkben az élőbeszéd mellett nagy jelentősége van a kísérő, eseten- ként önálló jelentéssel, funkcióval bíró nemverbális jeleknek, ezek tudatos alkalmazásának. A tudatosságnak nagy a szerepe, ugyanis e jelek egy részét önkéntelenül adjuk, de alkalmazhatjuk ezeket nagyon céltudatosan is. Szakértőnk a metakommunikáció fontosságát mutatja be a személyek közötti kapcsolatokban.
Tényleg fontos a három lépés távolság

Tényleg fontos a három lépés távolság 

A nemverbális kommunikáció egy speciális területe a távolságtartás. A két ember közötti fizikai távolságnak ugyanis jelentése van. Szakértőnk segít, hogy ne kövessünk el hibát!
Nem elég sikeresnek lenni, annak is kell látszani

Nem elég sikeresnek lenni, annak is kell látszani 

Egészen új eszközt ad a befektetők és az elemzők kezébe a technológiai fejlődés: egy szoftver segítségével ugyanis lehetségessé válik megjósolni egy vállalat eredményeit pusztán a vezetők arckifejezése alapján.
Testbeszédhibák - tényleg érdemes kihúzni magunkat?

Testbeszédhibák - tényleg érdemes kihúzni magunkat? 

Nem volt haszontalan, hogy gyerekkorunkban megtanultuk, mindig húzzuk ki magunkat, hisz még az üzleti életben is kamatoztathatjuk a jó testtartást. A nonverbális kommunikáció segíthet eladni magunkat, de akár tönkre is tehet egy tárgyalást.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain

Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain 

Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!

Költségkímélés

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra  

A munkáltató 2025. január 1-től évente 1,8 millió forinttal támogathatja a harmincöt év alatti dolgozóinak a lakhatását.

Adózás

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése 

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) támogatja az Áfa alanyi mentesség határának emelését, egyben azonnali intézkedéseket javasol.

Jogi kisokos

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?  

Már most Grönland megszerzéséről, sőt Kanadának az Egyesült Államokba való felvételéről beszél.

Cégblog

Nem boldogulnak a mesterséges intelligencia nélkül a magyar cégek?

Nem boldogulnak a mesterséges intelligencia nélkül a magyar cégek?  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.

Klímablog

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat  

A Tesla Model Y után a BYD Atto 3 is túllépte a félezer igénylést a cégek zöldautó-beszerzéseit ösztönző pályázaton.

Gazdaság

Új vevők érkeznek az ingatlanpiacra?

Új vevők érkeznek az ingatlanpiacra? 

A középkorúak körében tízből majdnem négy ember – 37 százalék – vásárolna a jövőben lakóingatlant.

Infokom

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo