Tartalom cikkek


Magunk szabályozhatjuk, mennyit lógjunk a Facebookon

Magunk szabályozhatjuk, mennyit lógjunk a Facebookon 

Új eszközök érkeznek a Facebookra és az Instagramra, hogy a felhasználók hasznosan tölthessék el idejüket a platformokon: az új activity dashboard felületen közösségi aktivitásukat tekinthetik át, de bekapcsolhatnak napi figyelmeztetőt is az oldalon töltött idő szabályozására, illetve egy új funkció áll rendelkezésükre az ismerősöktől érkező értesítések korlátozására is.
Bíróság dönti el, örökölhető-e a digitális tartalom

Bíróság dönti el, örökölhető-e a digitális tartalom 

Legfelsőbb bírósági ítélet mondja majd ki Németországban, örökölhetők-e a digitális tartalmak. A háttér: egy család a Facebook révén szeretné megtudni, lányuk baleset áldozata lett-e, vagy öngyilkosságot követett el.
Naná, hogy a gyerek a felnőttvideóban turkál

Naná, hogy a gyerek a felnőttvideóban turkál 

A Kaspersky Lab a gyerekek internetes viselkedéseiről szóló riportja szerint az általuk keresett videók 17 százaléka felnőtt tartalom volt. Érdekesség, hogy az online játékok idén lecsúsztak a dobogóról, és csupán a negyedik helyre futottak be 9 százalékkal.
Amíg ébren van, kütyüzik az Y generáció

Amíg ébren van, kütyüzik az Y generáció 

Különféle digitális eszközökön naponta akár 11 órát is eltöltenek az Y generáció, más néven millenniumi nemzedék tagjai a Nielsen Egyesült Államokban végzett teljes körű, médiatartalom-fogyasztási szokásokat felmérő riportja szerint.
A tartalom mindent visz - még mindig imádjuk a podcastokat

A tartalom mindent visz - még mindig imádjuk a podcastokat 

Egy friss amerikai felmérés szerint még soha nem voltak olyan népszerűek a podcastok, mint napjainkban. Az USA lakosságában 24%-a hallgatott podcastot az elmúlt hónapban. Ez pedig több mint 77 millió embert jelent.
Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni

Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni 

A social media marketing hazai guruja szerint a fókuszálatlan, túl nagy közönségnek szóló kampányok elvesznek a Facebook zsivajában. Minden közönségszegmenst máshogy kell megszólítani. Ráadásul a felhasználók azt is elvárják, hogy ha írnak egy márkának, fél órán belül kapjanak választ. Ha nincs gyors reakció, mennek a konkurenciához.
A podcast a márkaépítés következő terepe

A podcast a márkaépítés következő terepe 

A podcastok afféle online rádióadások, amelyek itthon is egyre népszerűbbek. A nagy márkák már látják, érdemes ezeket is ekébe fogni a márkaépítésben. Finomabban, vagy akár durvább eszközökkel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Pénzszerzés

Belehúztak a magyar gazdagok, nagyot nőtt a vagyonuk

Belehúztak a magyar gazdagok, nagyot nőtt a vagyonuk 

Félévi vagyonmustra: Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága.

Adózás

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit 

Az áfa alanyi adómentesség értékhatárának további többlépcsős emelését javasolja a Kamara.

Cégblog

Kiben bízz, ha mindenki mást mond?

Kiben bízz, ha mindenki mást mond? 

Az internet által az emberiség történetében először jutottunk el oda, hogy bárki szinte bármiről bármikor információhoz juthat.

Társadalom

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo