Szervezet cikkek


Az ügyfélélményt állítja fókuszba az Invitech új működési modellje

Az ügyfélélményt állítja fókuszba az Invitech új működési modellje 

A vállalati és nagykereskedelmi ügyfelek számára telekommunikációs infrastruktúra és menedzselt szolgáltatásokat nyújtó Invitech júliustól új szervezeti modell keretében folytatja tevékenységét.
A rossz vezetői döntések okozzák a legtöbb krízist

A rossz vezetői döntések okozzák a legtöbb krízist 

A Magyar Public Relations Szövetség piacvezető szakembereinek közreműködésével készült kutatásban olyan eseteket gyűjtöttek össze és elemeztek a „Krízistérkép 2018” című kiadvány szerkesztői, amelyek a tavalyi évben károsan érintettek egy-egy piaci márkát, szervezetet, vagy akár hazai celebritást. 
Nem kell, hogy a cégnél rémálom legyen a nyári szabadság

Nem kell, hogy a cégnél rémálom legyen a nyári szabadság 

Még ma is jellemző, hogy a szabadságát töltő munkatárs, a pihenés előtti hetekben túlórázva gondosan előkészít mindent, hogy a munkatársak el tudják látni nélküle is a feladatokat, majd visszatérve legalább két hét, mire behozza a lemaradást. Emberi és üzleti szempontból ez a legkevésbé kifizetődő, a folytonos üzletmenethez az kell, hogy mindenki helyettesíthető legyen egy bizonyos szinten. 
Enélkül már egy cég sem működhet

Enélkül már egy cég sem működhet 

Folyamatos nyomást jelent a digitalizáció a nagyvállalatok vezetői számára. Minden második döntéshozó ezért jelentős IT-beruházásra készül a következő években – derül ki az EY digitális gazdasággal foglalkozó felméréséből.
GDPR: ha megszakadunk sem tudunk megfelelni?

GDPR: ha megszakadunk sem tudunk megfelelni? 

Május 25-én lép életbe az Egységes Európai Adatvédelmi Rendelet (GDPR), ám egy szervezet sem tud rá 100 százalékosan felkészülni, és a jogszabály minden pontjának megfelelni. A cégek pedig, akik úgy gondolják, hogy az informatikusok majd gondoskodnak az adatok védelméről, nagyon rossz úton járnak - világít rá Solymos Ákos, a QUADRON Kibervédelmi Kft. szakértője.
Augusztus végéig minden gazdálkodó szervezetnek rendelkeznie kell Cégkapu-regisztrációval

Augusztus végéig minden gazdálkodó szervezetnek rendelkeznie kell Cégkapu-regisztrációval 

2017. augusztus 30-ig minden gazdálkodó szervezet számára kötelező a Cégkapun történő regisztráció. A jövő év elejétől a folyamat során megadott email-cím segítségével zajlik majd az állami szervekkel való hivatalos kapcsolattartás, ezért – a jogszabályi követelménynek való megfelelésen túl – a vállalkozásoknak saját érdekük is, hogy időben felkészüljenek erre.
Divat a bürokrácia

Divat a bürokrácia 

Az üzleti környezet ma egyre gyakrabban kényszeríti a vállalatokat arra, hogy újragondolják stratégiájukat, és akár drasztikusan megváltoztassák addigi szervezeti modelljüket. 2016-ban a hosszú távon sikeresen működő vállalat kulcsa az új, innovatív szervezeti struktúra kialakítása. Ez azonban egyáltalán nem biztos, hogy valami eddig soha nem látott formát jelent.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok

Pénzügyeik miatt szoronganak a magyarok  

57 ezer forint: ennyi a havi átlagos megtakarítása egy magyar felnőttnek.

Adózás

Könnyít a NAV

Könnyít a NAV 

Könnyítés a biztosítási jogviszony bejelentésnél: számos pozitív változással jön a 08E.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Gazdaság

Könnyít a NAV

Könnyít a NAV 

Könnyítés a biztosítási jogviszony bejelentésnél: számos pozitív változással jön a 08E.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo