Személyre szabás cikkek


Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég 

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Social Media 2018: közösséget építünk

Social Media 2018: közösséget építünk 

A Piac & Profit Social Media 2018 című konferenciáján az online marketingszakma elismert szakemberei adtak képet arról, hol tart ez a terület, és milyen új eszközök, megoldások állnak rendelkezésünkre az irdatlanul gyors fejlődésben.
Számoktól a grafikákig: jobban megértjük a vizualizált ügyfeleket

Számoktól a grafikákig: jobban megértjük a vizualizált ügyfeleket 

Az ügyfélkezelés egyre inkább vizualizálva lesz, másképp nem lehet értelmezni a képződő óriási adattömegeket. A CRM-szakma legjobbjai beszéltek a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján a Gundel Étteremben.
Amikor azonnal választ kér az ügyfél…

Amikor azonnal választ kér az ügyfél… 

Az elmúlt években jelentősen átalakult az ügyfelekkel történő kommunikáció módja. Korábban a szóbeli, postai úton kézbesített levél és a telefon volt a legáltalánosabb módja annak, hogy egy cég a vásárlóival kommunikáljon. Ma ez a chat, ami minden eddiginél gyorsabb ügyintézést tesz lehetővé, de megvannak a veszélyei is.
A pénz mindenre megoldás? Szerintünk nem

A pénz mindenre megoldás? Szerintünk nem 

Az új ügyfelek megszerzésén és a bevételeink növelésén kívül cégvezetőként általában a kiváló munkatársak megtartása és motiváltságuknak szinten tartása okoz fejtörést. Hogyan mutassuk meg nekik, hogy a munkájuk számunkra nagyon értékes? Nem, nem a pénz a helyes megoldás.
Itt a digitális szállodák ideje

Itt a digitális szállodák ideje 

2020-ra az európai lakosság 44 százaléka digitális bennszülöttnek nevezhető majd, ami még lényegesebbé teszi a digitális foglalási eszközök használatát. A szállodák több mint kétharmada gyűjt rendszeresen adatokat a vendégekről, azonban kevesebb, mint felük használja fel ezeket tudatosan, személyre szóló ajánlatok készítése céljából. Pedig nagyon itt lenne az ideje...
Tömeges testreszabással versenyez a kézi munka

Tömeges testreszabással versenyez a kézi munka 

A legnagyobb gyártóknál is rendelhet már testre szabott terméket a hétköznapi fogyasztó is - épp úgy, ahogy az autó kárpitját vagy extráit válogatjuk össze. Az ételtől a divaton át végtelenek a lehetőségek, a kisvállalkozások is nyerhetnek a személyre szabott termékek divatján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP

Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP 

Megrendezte Önkormányzati Fórum rendezvényét az OTP.

Költségkímélés

Tíz évig korlátozták a versenyt, bahamai gyökerű cégre csapott le a GVH

Tíz évig korlátozták a versenyt, bahamai gyökerű cégre csapott le a GVH 

365,5 millió forintra bírságoltak egy bahamai gyökerű biztonságtechnikai céget és a magyarországi forgalmazóját.

Adózás

Jogvesztő határidőre figyelmeztetik a cégeket

Jogvesztő határidőre figyelmeztetik a cégeket  

November 20-ig nyújthatják be kérelmüket azok a vállalkozások, amelyek 2026-tól a csoportos társasági adóalanyiság rendszerét szeretnék választani.

Cégblog

Tíz évig korlátozták a versenyt, bahamai gyökerű cégre csapott le a GVH

Tíz évig korlátozták a versenyt, bahamai gyökerű cégre csapott le a GVH 

365,5 millió forintra bírságoltak egy bahamai gyökerű biztonságtechnikai céget és a magyarországi forgalmazóját.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.

Gazdaság

Németország szembemegy az euróövezettel

Németország szembemegy az euróövezettel  

Az euróövezeti gazdasági várakozásokat tükröző hangulatmutató romlott az előző havihoz képest.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo