Személyre szabás cikkek


Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég 

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Social Media 2018: közösséget építünk

Social Media 2018: közösséget építünk 

A Piac & Profit Social Media 2018 című konferenciáján az online marketingszakma elismert szakemberei adtak képet arról, hol tart ez a terület, és milyen új eszközök, megoldások állnak rendelkezésünkre az irdatlanul gyors fejlődésben.
Számoktól a grafikákig: jobban megértjük a vizualizált ügyfeleket

Számoktól a grafikákig: jobban megértjük a vizualizált ügyfeleket 

Az ügyfélkezelés egyre inkább vizualizálva lesz, másképp nem lehet értelmezni a képződő óriási adattömegeket. A CRM-szakma legjobbjai beszéltek a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján a Gundel Étteremben.
Amikor azonnal választ kér az ügyfél…

Amikor azonnal választ kér az ügyfél… 

Az elmúlt években jelentősen átalakult az ügyfelekkel történő kommunikáció módja. Korábban a szóbeli, postai úton kézbesített levél és a telefon volt a legáltalánosabb módja annak, hogy egy cég a vásárlóival kommunikáljon. Ma ez a chat, ami minden eddiginél gyorsabb ügyintézést tesz lehetővé, de megvannak a veszélyei is.
A pénz mindenre megoldás? Szerintünk nem

A pénz mindenre megoldás? Szerintünk nem 

Az új ügyfelek megszerzésén és a bevételeink növelésén kívül cégvezetőként általában a kiváló munkatársak megtartása és motiváltságuknak szinten tartása okoz fejtörést. Hogyan mutassuk meg nekik, hogy a munkájuk számunkra nagyon értékes? Nem, nem a pénz a helyes megoldás.
Itt a digitális szállodák ideje

Itt a digitális szállodák ideje 

2020-ra az európai lakosság 44 százaléka digitális bennszülöttnek nevezhető majd, ami még lényegesebbé teszi a digitális foglalási eszközök használatát. A szállodák több mint kétharmada gyűjt rendszeresen adatokat a vendégekről, azonban kevesebb, mint felük használja fel ezeket tudatosan, személyre szóló ajánlatok készítése céljából. Pedig nagyon itt lenne az ideje...
Tömeges testreszabással versenyez a kézi munka

Tömeges testreszabással versenyez a kézi munka 

A legnagyobb gyártóknál is rendelhet már testre szabott terméket a hétköznapi fogyasztó is - épp úgy, ahogy az autó kárpitját vagy extráit válogatjuk össze. Az ételtől a divaton át végtelenek a lehetőségek, a kisvállalkozások is nyerhetnek a személyre szabott termékek divatján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében

Megjelentek az első követhető ESG jó gyakorlatok a hazai vállalkozások körében  

Az ESG szempontok szerinti fenntarthatóság egyre nagyobb szerepet kap a hazai kis- és középvállalkozások életében is.
Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században?

Stabil jövő, izgalmas karrier: Miért érdemes pénzügyi specialistává válni a 21. században? 

Napjainkban a pénzügyeinket érintő információk soha nem látott mennyiségben áramlanak felénk, így egyre nehezebb magánemberként eligazodni közöttük.

Pénzszerzés

Itt az újabb pofon: emelik a bankok a számlaköltségeket

Itt az újabb pofon: emelik a bankok a számlaköltségeket 

Négy bank bejelentette, hogy a fogyasztói árindexnek, azaz az infláció mértékének megfelelően megemeli a bankszámlához kapcsolódó költségeket.

Adózás

Minden az alanyi mentességről

Minden az alanyi mentességről 

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) honlapján már elérhetők a válaszok a legtöbbeket érintő kérdésekre.

Cégblog

Fontos felkészülni a viharkárok biztosítására is

Fontos felkészülni a viharkárok biztosítására is 

A klímaváltozás miatt megnő ezek kockázata.

Klímablog

Egyre több vállalat tesz komoly fenntarthatósági vállalásokat

Egyre több vállalat tesz komoly fenntarthatósági vállalásokat 

Környezetünk megóvása és a fenntarthatóság korunk legsürgetőbb és legösszetettebb problémája, amiről bőven van még mit tanulnunk.

Gazdaság

Aggasztó folyamat zajlik a magyar cégeknél

Aggasztó folyamat zajlik a magyar cégeknél  

A vállalatok innovációs aktivitása nagyot zuhant az elmúlt időszakban.

Infokom

Hol vannak a magyar innovátorok?

Hol vannak a magyar innovátorok?  

A magyar cégek 99 százaléka nem tudja, hogy 100 százalék intenzitású pályázaton már egy ötlettel is el tud indulni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo