Sörfogyasztás cikkek
A csehek egyszerűen képtelenek abbahagyni a sörözést
A csehek verhetetlen különbséggel vezetnek minden más nemzet előtt.
Egyre keserűbb a német sör
Csökkent az Európai Unióban és Németországban a német sörök fogyasztása az elmúlt tíz évben.
Nő az alkoholmentes sörök fogyasztása
Sörszövetség: nőtt tavaly a magyarországi sörgyártók forgalma, de nem érte el a pandémia előtti szintet.
Kevesebb cseh sör fogyott a járvány alatt
Tavaly 19,6 millió hektoliter sört főztek a cseh sörgyárak, ez 2,8 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban .
A foci vb megdobta a sörfogyasztást
A nyári meleg és az oroszországi labdarúgó világbajnokság bizonyára egyaránt jó hatással lesznek a hazai sörgyárak 2018-as teljesítményére, de az elmúlt 3 év adatait vizsgálva sem panaszkodhatnak a magyarországi főzdék – derül ki az OPTEN céginformációs szolgáltató adataiból.
Kisüzemi, hazai, csapolt és IPA. Így sörözünk mi
A hazai sörfogyasztási szokásokat vizsgálta a Beerporn.hu internetes felmérése, amely a fogyasztás gyakorisága és helye mellett a kisüzemi sörök ismertségét és a legnépszerűbb sörtípusokat is feltérképezte.
Így áll a hazai sörpiac
A hazai sörfogyasztás az utóbbi években stagnált a KSH adatai szerint. A hazai termelők egyre többféle „licenc-sört” gyártanak, magas az import, emellett egyre több kézműves sörfőzde lép be a piacra, színesítve a kínálatot. Az elmúlt hónapok során nagy sajtóvisszhangot keltett a Heineken és a Csíki Sör közötti „harc”. A kedélyek mára lenyugodtak, így érdemes tárgyilagosan megvizsgálni, hogy miként alakult az elmúlt években a magyar sörpiac.
Van, hogy sörpótlékra kényszerül az ember
A sörforradalommal párhuzamosan a magyarok sörfogyasztási szokásai is átalakulni látszanak, már ami az alkohol fontosságát illeti a fogyasztók számára. A sörivók közel fele ugyanis már nyitott az alkoholmentes változatok fogyasztására. Az alkohol szerepe egyre kevésbé fontos, a férfiak számára egy buliban például fontosabb, hogy felkeltik-e a hölgyek érdeklődését. Ilyen és ehhez hasonló érdekességek derültek ki a Heineken 0.0 megbízásából készített kutatásból.