Reklámügynökség cikkek


Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni

Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni 

Precíz stratéga, tudatos és hiú. Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség májusban újraválasztott elnöke azt mondja, ezek a tulajdonságai predesztinálták arra, hogy innovatív szakemberré váljon, és mindezek a tulajdonságai tették jó cégvezetővé. A Hinora Marketing Group (HMG) sikere viszont a csapat teljesítményén múlott és múlik ma is.
Van egy jó ötlete? Már reklámügynökség is pénzelné

Van egy jó ötlete? Már reklámügynökség is pénzelné 

Legalább 10 millió eurós támogatást oszt szét a Publicis reklám- és PR-multi 90 startupcég között, melyeket egy évig mentorálna is. Hogy miért? Mert szüksége van az innovatív ötletekre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Többmilliós veszteségtől óvhatják meg a gyárakat a diákmunkások és a külföldi dolgozók

Többmilliós veszteségtől óvhatják meg a gyárakat a diákmunkások és a külföldi dolgozók 

Egyre több hazai vállalkozás támaszkodik nyáron a külföldi munkavállalókra és diákmunkásokra annak érdekében, hogy átvészeljék a nyári munkaerőhiányt.

Cégblog

Pénzügyi gondokat okozhat a felhasználóknak a Revolut

Pénzügyi gondokat okozhat a felhasználóknak a Revolut 

Hogyan érinti a felhasználókat, hogy a Revolut július 7-én este felfüggesztette a teljes kripto részét Magyarországon? Ezt járja körül az alábbi elemzés.

Gazdaság

Többmilliós veszteségtől óvhatják meg a gyárakat a diákmunkások és a külföldi dolgozók

Többmilliós veszteségtől óvhatják meg a gyárakat a diákmunkások és a külföldi dolgozók 

Egyre több hazai vállalkozás támaszkodik nyáron a külföldi munkavállalókra és diákmunkásokra annak érdekében, hogy átvészeljék a nyári munkaerőhiányt.

Társadalom

Cicciolina bekeményített, milliárdokat követel

Cicciolina bekeményített, milliárdokat követel 

Staller Ilona tíz millió euró kártérítést követel a római parlamenttől életjáradékának csökkentése miatt.

Infokom

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?

Mégis mire jó a mesterséges intelligencia a hétköznapokban?  

Mára a hétköznapi emberek is egyre gyakrabban fordulnak különböző nyelvi modellekhez.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo