Reklámügynökség cikkek


Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni

Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni 

Precíz stratéga, tudatos és hiú. Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség májusban újraválasztott elnöke azt mondja, ezek a tulajdonságai predesztinálták arra, hogy innovatív szakemberré váljon, és mindezek a tulajdonságai tették jó cégvezetővé. A Hinora Marketing Group (HMG) sikere viszont a csapat teljesítményén múlott és múlik ma is.
Van egy jó ötlete? Már reklámügynökség is pénzelné

Van egy jó ötlete? Már reklámügynökség is pénzelné 

Legalább 10 millió eurós támogatást oszt szét a Publicis reklám- és PR-multi 90 startupcég között, melyeket egy évig mentorálna is. Hogy miért? Mert szüksége van az innovatív ötletekre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Cégblog

Új időszámítás jön a kávéiparban

Új időszámítás jön a kávéiparban  

Az amerikai Keurig Dr Pepper megállapodott a Douwe Egberts holland tulajdonosa, a JDE Peet's fölvásárlásáról.

Klímablog

Ráharaptak a cégek az energetikai pályázatokra

Ráharaptak a cégek az energetikai pályázatokra  

100 milliárd forint felett jár a Jedlik Ányos Energetikai Programra beérkezett pályázatok összértéke.

Társadalom

Egyértelmű, mire játszik Putyin

Egyértelmű, mire játszik Putyin  

A német külügyminiszter beszélt erről.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo