Reklámügynökség cikkek


Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni

Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni 

Precíz stratéga, tudatos és hiú. Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség májusban újraválasztott elnöke azt mondja, ezek a tulajdonságai predesztinálták arra, hogy innovatív szakemberré váljon, és mindezek a tulajdonságai tették jó cégvezetővé. A Hinora Marketing Group (HMG) sikere viszont a csapat teljesítményén múlott és múlik ma is.
Van egy jó ötlete? Már reklámügynökség is pénzelné

Van egy jó ötlete? Már reklámügynökség is pénzelné 

Legalább 10 millió eurós támogatást oszt szét a Publicis reklám- és PR-multi 90 startupcég között, melyeket egy évig mentorálna is. Hogy miért? Mert szüksége van az innovatív ötletekre.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Úton a klímasemlegesség felé

Úton a klímasemlegesség felé 

A dm első alkalommal készített közös fenntarthatósági jelentést a csoport mind a 14 országára vonatkozóan.

Pénzszerzés

Most jó diákként dolgozni

Most jó diákként dolgozni 

„Meló-Diák: meghaladja a „diplomás minimálbért” a diákok átlagos órabére.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo