Plt cikkek


Levi Breki lesz a gyerekek új kedvence?

Levi Breki lesz a gyerekek új kedvence? 

A Pannon Lapok Társasága a Lapcommal kötött megállapodása eredményeképpen gyereklappal bővítette kínálatát. A 3-8 éves korosztály számára készülő Levi Breki májustól elérhető Veszprém, Fejér, Vas és Zala megyében. A lap tartalmát a Kisalföld Breki magazinja adja, a hirdetésszervezést, merchandisingot, valamint az értékesítést, terjesztést a PLT végzi.
Leszámoltak a parlagfűvel a PLT-lapok

Leszámoltak a parlagfűvel a PLT-lapok 

A Pannon Lapok Társasága lapjai (Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe, Zalai Hírlap, Dunaújvárosi Hírlap), társadalmi szerepvállalási programjuk keretében júliustól a parlagfű ellen vették fel a harcot. Az akció sikere érdekében a lapok segítségül hívták olvasóikat, szövetkeztek a gyomnövény elleni harc hivatalos szervezőivel, vállalták, hogy az ügy fő médiatámogatói lesznek a négy dunántúli megyében. A parlagfű elleni küzdelem hatékonysága érdekében segítségül hívták a megyékben működő helyi elektronikus médiát.
Tegyünk rendet a környezetünkben!

Tegyünk rendet a környezetünkben! 

„Ha csak annyit érünk el ezzel az akcióval, hogy az emberek, elolvasva cikkeinket, egy kicsit körülnéznek a környékükön, már megérte belevágni" - mondta egy újságíró azon a sajtótájékoztatón, amikor a PLT-lapok meghirdették a környezetvédelmi akciójukat.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Nincsenek könnyű helyzetben a munkaerőpiacra visszatérő kismamák

Nincsenek könnyű helyzetben a munkaerőpiacra visszatérő kismamák  

Az elmúlt két évben többszörösére nőtt a szövetkezeti foglalkoztatásban dolgozó kismamák száma.

Adózás

Változás a globális minimumadónál

Változás a globális minimumadónál  

Jövőre már központilag nyújthatják be a multik a globális minimumadó bevallását.

Cégblog

Viszik az iPhone-okat, mint a cukrot

Viszik az iPhone-okat, mint a cukrot  

A várakozásoknál jobb második negyedéves eredményről számolt be az Apple.

Klímablog

Porszívó vásárlásnál sem viccelnek a magyarok

Porszívó vásárlásnál sem viccelnek a magyarok  

Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor háztartási takarítóeszközt vásárolnak.

Infokom

Az irodai dolgozók már most a gépekre bíznák a munkát

Az irodai dolgozók már most a gépekre bíznák a munkát  

Az automatizáció már nemcsak a gyártósorokon, hanem a hétköznapi irodai munkakörökben is egyre több feladatot képes ellátni.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo