Plt cikkek


Levi Breki lesz a gyerekek új kedvence?

Levi Breki lesz a gyerekek új kedvence? 

A Pannon Lapok Társasága a Lapcommal kötött megállapodása eredményeképpen gyereklappal bővítette kínálatát. A 3-8 éves korosztály számára készülő Levi Breki májustól elérhető Veszprém, Fejér, Vas és Zala megyében. A lap tartalmát a Kisalföld Breki magazinja adja, a hirdetésszervezést, merchandisingot, valamint az értékesítést, terjesztést a PLT végzi.
Leszámoltak a parlagfűvel a PLT-lapok

Leszámoltak a parlagfűvel a PLT-lapok 

A Pannon Lapok Társasága lapjai (Fejér Megyei Hírlap, Napló, Vas Népe, Zalai Hírlap, Dunaújvárosi Hírlap), társadalmi szerepvállalási programjuk keretében júliustól a parlagfű ellen vették fel a harcot. Az akció sikere érdekében a lapok segítségül hívták olvasóikat, szövetkeztek a gyomnövény elleni harc hivatalos szervezőivel, vállalták, hogy az ügy fő médiatámogatói lesznek a négy dunántúli megyében. A parlagfű elleni küzdelem hatékonysága érdekében segítségül hívták a megyékben működő helyi elektronikus médiát.
Tegyünk rendet a környezetünkben!

Tegyünk rendet a környezetünkben! 

„Ha csak annyit érünk el ezzel az akcióval, hogy az emberek, elolvasva cikkeinket, egy kicsit körülnéznek a környékükön, már megérte belevágni" - mondta egy újságíró azon a sajtótájékoztatón, amikor a PLT-lapok meghirdették a környezetvédelmi akciójukat.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Pénzszerzés

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon  

Az első félévben 6,3 százalékkal több ingatlan tranzakció és 23 százalékos hitelpiaci növekedés.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Gazdaság

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Társadalom

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért  

Hová költöznek ma a tehetségek? A világ átalakulóban van, a globális agyelszívás fordulata látszik, és új országok lépnek elő mint vonzó célpontok a magasan képzettek elvándorlásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo