Personal branding cikkek


Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető 

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.
kezeld úgy a célközönséged, mint egy kiskamaszt

kezeld úgy a célközönséged, mint egy kiskamaszt 

A mai világban rendkívül törékenyek a brandek és a szakmai renomék. A virtuális, online térben összekapcsolódva szinte mindenről gyorsan értesülünk. A cikis céges megnyilvánulásoknak, a lebőgéseknek és lelepleződéseknek hamar híre megy. Mit tehetnek a vállalkozások és a cégvezetők, hogy megvédjék márkájukat? Erről beszéltek szakemberek a Piac &Profit Brandépítés – 2018: Híres legyél, ne hírhedt! című konferenciáján.
Generációk találkozása és interaktív HR élmény a Zukunft Personal Hungary-n

Generációk találkozása és interaktív HR élmény a Zukunft Personal Hungary-n 

Két nap, 6 színpad, 130+ program, Employer Branding Stage, digitalizáció, GDPR, Generációk talákozása, mesterséges intelligencia, Touch&Play, Best Practice előadások, interaktív bemutatók, a HR képzés jövője, Failure Night, Corporate Health, a Cafeteria változásai, Tréning & Coaching, és még sok más... 
Serényi János: Egyre kevésbé hiszünk az influencereknek

Serényi János: Egyre kevésbé hiszünk az influencereknek 

A márkáknak személyessé kell tenniük magukat, személytelen cégekkel senki sem szeret beszélni. A szeretetnek és a törődésnek is részének kell lennie az ügyfélélménynek. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
Elon Musk és a SpaceX: az employer branding nem rakétakilövés

Elon Musk és a SpaceX: az employer branding nem rakétakilövés 

Elon Musk idén napvilágra került, munkavállalóinak írt levele és a Falcon Heavy Nap körüli pályára állítása két, a világ számára meghatározó, munkáltatói márka szempontjából is példaértékű eseményt jelentett. Musk leveléből kiderült, hogy a vezetők iránymutatása a cég munkáltatói márkájának alapja. A Falcon Heavy sikeres startjának pedig több olyan employer branding vetülete is van, amire talán elsőre nem is gondolnánk.
Bátorság nélkül nem leszel véleményvezér

Bátorság nélkül nem leszel véleményvezér 

Bloggerek, YouTuberek, vloggersztárok, véleményvezérek alakítják ízléseinket és hatnak a vásárlásainkra. Vavrek Balázs, a Piac & Profit marketingkonferenciáinak karakán "megmondóembere" beszélt arról, hogyan válhat valaki véleményvezérré és mi jó származik ebből egy-egy márkának.
A cégvezető is márka

A cégvezető is márka 

Minden cégvezetőnek kötelessége a személyes márkaépítés, vallja dr. Serényi János, a personal branding elismert trénere. A McCann Erickson reklámügynökség egykori legendás igazgatója szerint versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható, értéket közvetít, és hiteles figura.
Így hozhat nagyobb bevételt a szakértői státusz

Így hozhat nagyobb bevételt a szakértői státusz 

Csak semmi álszerénység! Ha szakértői kulcspozíciót sikerül megszereznie, jobban megnyomhatja a ceruzát számlázáskor, mert az ügyfelek szívesen fizetnek többet annak, akiről meg vannak győződve, hogy nagyobb értéket ad.
A cégvezető kötelessége a personal branding

A cégvezető kötelessége a personal branding 

Itthon még kevés cégvezető tudja, hogy önmagát is fel kell építenie, mint egy brandet. Pedig nyugaton egyre nagyobb a keletje a személyes márka építésnek. Versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható és hiteles figura - mondta Serényi János kommunikációs szakember a Piac & Profit Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Motorvásárláson töri a fejét? Most ezek a legnépszerűbb márkák

Motorvásárláson töri a fejét? Most ezek a legnépszerűbb márkák 

A jó idő beköszöntével kilőtt az érdeklődés a használt motorbiciklik iránt.
Mi jöhet a kötvényalapok csodálatos éve után?

Mi jöhet a kötvényalapok csodálatos éve után? 

Szép hozamokat adott 2023 a kötvényalapok befektetőinek, ritka, hogy ilyen nagy áremelkedést lehet látni. De a jelenlegi állampapírhozamok sem éppen alacsonyak.

Pénzszerzés

Sokan vannak, akik életükben először nyitottak lakossági értékpapírszámlát

Sokan vannak, akik életükben először nyitottak lakossági értékpapírszámlát 

Tíz díjat - három elsőt, három másodikat és négy harmadikat - is elhozott a Privátbankár Alapkezelő Klasszis 2024 szavazáson az OTP Befektetési Alapkezelő.

Cégblog

Piacvezető távközlési cég lett a Veszprém Kézilabda Club partnere

Piacvezető távközlési cég lett a Veszprém Kézilabda Club partnere  

A Telekom helyett a 4iG támogatja Magyarország legsikeresebb, immár 28-szoros bajnok együttesét.

Klímablog

Nő a szakadék a vállalatok között

Nő a szakadék a vállalatok között  

A KPMG legfrissebb kutatása szerint a vállalatok megközelítőleg egyharmada érzi úgy, hogy készen áll az ESG-vel kapcsolatban közzétett adataira irányuló független tanúsításra


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo