Personal branding cikkek
![Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető](https://piacesprofit.hu/i/a/0/1/3/1/a/f/c/1/5/1/d/b/1/3/5/4/1/1/d/sikeresebb-a-ceg-ha-sztar-a-cegvezeto_md.jpg)
Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető
Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.
![kezeld úgy a célközönséged, mint egy kiskamaszt](https://piacesprofit.hu/i/f/9/9/1/4/6/5/c/3/b/9/b/c/5/6/b/b/c/4/e/kezeld-ugy-a-celkozonseged-mint-egy-kiskamaszt_md.jpg)
kezeld úgy a célközönséged, mint egy kiskamaszt
A mai világban rendkívül törékenyek a brandek és a szakmai renomék. A virtuális, online térben összekapcsolódva szinte mindenről gyorsan értesülünk. A cikis céges megnyilvánulásoknak, a lebőgéseknek és lelepleződéseknek hamar híre megy. Mit tehetnek a vállalkozások és a cégvezetők, hogy megvédjék márkájukat? Erről beszéltek szakemberek a Piac &Profit Brandépítés – 2018: Híres legyél, ne hírhedt! című konferenciáján.
![Generációk találkozása és interaktív HR élmény a Zukunft Personal Hungary-n](https://piacesprofit.hu/i/1/d/6/3/e/e/d/3/8/7/8/9/e/f/c/e/0/f/f/f/generaciok-talalkozasa-es-interaktiv-hr-elmeny-a-zukunft-personal-hungary-n_md.jpg)
Generációk találkozása és interaktív HR élmény a Zukunft Personal Hungary-n
Két nap, 6 színpad, 130+ program, Employer Branding Stage, digitalizáció, GDPR, Generációk talákozása, mesterséges intelligencia, Touch&Play, Best Practice előadások, interaktív bemutatók, a HR képzés jövője, Failure Night, Corporate Health, a Cafeteria változásai, Tréning & Coaching, és még sok más...
![Serényi János: Egyre kevésbé hiszünk az influencereknek](https://piacesprofit.hu/i/8/e/8/6/8/0/c/5/5/9/9/5/d/4/9/9/4/c/d/f/serenyi-janos-egyre-kevesbe-hiszunk-az-influencereknek_md.jpg)
Serényi János: Egyre kevésbé hiszünk az influencereknek
A márkáknak személyessé kell tenniük magukat, személytelen cégekkel senki sem szeret beszélni. A szeretetnek és a törődésnek is részének kell lennie az ügyfélélménynek. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény - 2018 konferenciáján.
![Elon Musk és a SpaceX: az employer branding nem rakétakilövés](https://piacesprofit.hu/i/0/b/3/f/6/7/2/1/b/7/c/1/e/c/7/7/9/8/d/d/elon-musk-es-a-spacex-az-employer-branding-nem-raketakiloves_md.jpg)
Elon Musk és a SpaceX: az employer branding nem rakétakilövés
Elon Musk idén napvilágra került, munkavállalóinak írt levele és a Falcon Heavy Nap körüli pályára állítása két, a világ számára meghatározó, munkáltatói márka szempontjából is példaértékű eseményt jelentett. Musk leveléből kiderült, hogy a vezetők iránymutatása a cég munkáltatói márkájának alapja. A Falcon Heavy sikeres startjának pedig több olyan employer branding vetülete is van, amire talán elsőre nem is gondolnánk.
![Bátorság nélkül nem leszel véleményvezér](https://piacesprofit.hu/i/8/a/7/3/9/d/8/f/8/1/a/3/5/4/3/4/4/5/8/2/batorsag-nelkul-nem-leszel-velemenyvezer_md.jpg)
Bátorság nélkül nem leszel véleményvezér
Bloggerek, YouTuberek, vloggersztárok, véleményvezérek alakítják ízléseinket és hatnak a vásárlásainkra. Vavrek Balázs, a Piac & Profit marketingkonferenciáinak karakán "megmondóembere" beszélt arról, hogyan válhat valaki véleményvezérré és mi jó származik ebből egy-egy márkának.
![A cégvezető is márka](https://piacesprofit.hu/i/e/0/9/8/f/f/8/a/0/7/1/7/0/7/5/9/3/2/f/a/a-cegvezeto-is-marka_md.jpg)
A cégvezető is márka
Minden cégvezetőnek kötelessége a személyes márkaépítés, vallja dr. Serényi János, a personal branding elismert trénere. A McCann Erickson reklámügynökség egykori legendás igazgatója szerint versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható, értéket közvetít, és hiteles figura.
![Így hozhat nagyobb bevételt a szakértői státusz](https://piacesprofit.hu/i/8/0/f/c/6/9/2/c/d/4/a/5/7/7/6/3/5/6/d/5/igy-hozhat-nagyobb-bevetelt-a-szakertoi-statusz_md.jpg)
Így hozhat nagyobb bevételt a szakértői státusz
Csak semmi álszerénység! Ha szakértői kulcspozíciót sikerül megszereznie, jobban megnyomhatja a ceruzát számlázáskor, mert az ügyfelek szívesen fizetnek többet annak, akiről meg vannak győződve, hogy nagyobb értéket ad.
![A cégvezető kötelessége a personal branding](https://piacesprofit.hu/i/c/f/e/9/0/4/d/f/a/4/e/3/4/2/d/3/0/3/0/b/a-cegvezeto-kotelessege-a-personal-branding_md.jpg)
A cégvezető kötelessége a personal branding
Itthon még kevés cégvezető tudja, hogy önmagát is fel kell építenie, mint egy brandet. Pedig nyugaton egyre nagyobb a keletje a személyes márka építésnek. Versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható és hiteles figura - mondta Serényi János kommunikációs szakember a Piac & Profit Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferenciáján.