önbizalom cikkek


Botok és kamu követők az influencer marketingben

Botok és kamu követők az influencer marketingben 

A Unilever az influencer marketing reformjára szólította fel a márkákat és a reklámügynökségeket. Sokszor nem lehet pontosan tudni, egy YouTube-sztár vajon anyagi érdekből dicsér egy terméket vagy önzetlenül, s követői száma, vagyis az influencer népszerűsége is kétségbe vonható.
A testtartás, ami önbizalmat ad

A testtartás, ami önbizalmat ad 

Ha erőt sugárzó pózt veszünk fel, az nemcsak a külvilágra van hatással, de saját magunkra is. A testtartás hatással van bizonyos hormonok szintjére is a kutatások szerint, így csökkenthető a feszültség, és növelhető az önbizalom, derült ki Ami Cuddy, a Harvard Egyetem szociálpszichológusának kutatásából.
Fiatalok önképe: fő gond a bizalom és önbizalom

Fiatalok önképe: fő gond a bizalom és önbizalom 

Egy kutatás szerint a gyermekotthonban nevelkedő fiatalok lényegesen kevésbé bíznak a szüleikben, és valamelyest jobban magukban, mint családban nevelkedő társaik. Sokan borúlátóak közülük, és a külső visszajelzésekre is az átlagnál kevésbé nyitottak. Az otthonban lakó gyerekek leginkább a barátaikra számíthatnak, ami a lányok esetében hatványozottan igaz.
Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól

Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól 

Brand nélkül csak egy árucikk vagyunk. A branding ma elsősorban emberekről, élményekről és történetekről szól. De legfőképp értékközvetítésről. Cégünk értékeit a vezető, a munkatársak, a termék és a szolgáltatás együtt adják és formálják. A Piac és Profit Brandépítés 2017 konferenciáján a szakemberek különböző nézőpontok alapján mutatták be, hogy mit is jelent manapság a márkaépítés.
Önbizalomnövelés élményekkel

Önbizalomnövelés élményekkel 

Megélt élményeink identitásunk részévé válnak, tulajdonképpen élményeink összessége vagyunk. A tudatosan megválasztott élmények fejleszthetik a személyiségünket: javuló énkép, növekvő önbizalom, táguló határok, félelem leküzdése, csak néhány a kedvező hatások közül.
Bio, a jövő biznisze

Bio, a jövő biznisze 

A novemberi Piac&Profit bizonyos értelemben rendhagyó szám: az érdekes sztorik és a kis- és középvállalatok gyakorlati működését segítő szakértői cikkek jelentős része a fenntarthatóságra koncentrál, hiszen közeleg a harmadik Magyar Fenntarthatósági Csúcs időpontja.
8 módszer az önbizalom fejlesztésére

8 módszer az önbizalom fejlesztésére 

Életünk kezdetén egészséges önbizalommal jövünk a világra, ami az évek során a külvilág hatására megerősödhet vagy megtépázódhat. A jó hír az, hogy az önbizalom fejleszthető, és a fejlesztés során elért szint fenntartható. Íme 8 módszer, mely a mindennapokban alkalmazható.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

Az agónia állapotában a szerbek olajfinomítója

Az agónia állapotában a szerbek olajfinomítója 

Szerb elnök: a NIS pancsovai kőolajfinomítója csökkentett üzemmódban dolgozik, négy nap múlva leállhat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo