önbizalom cikkek


Botok és kamu követők az influencer marketingben

Botok és kamu követők az influencer marketingben 

A Unilever az influencer marketing reformjára szólította fel a márkákat és a reklámügynökségeket. Sokszor nem lehet pontosan tudni, egy YouTube-sztár vajon anyagi érdekből dicsér egy terméket vagy önzetlenül, s követői száma, vagyis az influencer népszerűsége is kétségbe vonható.
A testtartás, ami önbizalmat ad

A testtartás, ami önbizalmat ad 

Ha erőt sugárzó pózt veszünk fel, az nemcsak a külvilágra van hatással, de saját magunkra is. A testtartás hatással van bizonyos hormonok szintjére is a kutatások szerint, így csökkenthető a feszültség, és növelhető az önbizalom, derült ki Ami Cuddy, a Harvard Egyetem szociálpszichológusának kutatásából.
Fiatalok önképe: fő gond a bizalom és önbizalom

Fiatalok önképe: fő gond a bizalom és önbizalom 

Egy kutatás szerint a gyermekotthonban nevelkedő fiatalok lényegesen kevésbé bíznak a szüleikben, és valamelyest jobban magukban, mint családban nevelkedő társaik. Sokan borúlátóak közülük, és a külső visszajelzésekre is az átlagnál kevésbé nyitottak. Az otthonban lakó gyerekek leginkább a barátaikra számíthatnak, ami a lányok esetében hatványozottan igaz.
Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól

Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól 

Brand nélkül csak egy árucikk vagyunk. A branding ma elsősorban emberekről, élményekről és történetekről szól. De legfőképp értékközvetítésről. Cégünk értékeit a vezető, a munkatársak, a termék és a szolgáltatás együtt adják és formálják. A Piac és Profit Brandépítés 2017 konferenciáján a szakemberek különböző nézőpontok alapján mutatták be, hogy mit is jelent manapság a márkaépítés.
Önbizalomnövelés élményekkel

Önbizalomnövelés élményekkel 

Megélt élményeink identitásunk részévé válnak, tulajdonképpen élményeink összessége vagyunk. A tudatosan megválasztott élmények fejleszthetik a személyiségünket: javuló énkép, növekvő önbizalom, táguló határok, félelem leküzdése, csak néhány a kedvező hatások közül.
Bio, a jövő biznisze

Bio, a jövő biznisze 

A novemberi Piac&Profit bizonyos értelemben rendhagyó szám: az érdekes sztorik és a kis- és középvállalatok gyakorlati működését segítő szakértői cikkek jelentős része a fenntarthatóságra koncentrál, hiszen közeleg a harmadik Magyar Fenntarthatósági Csúcs időpontja.
8 módszer az önbizalom fejlesztésére

8 módszer az önbizalom fejlesztésére 

Életünk kezdetén egészséges önbizalommal jövünk a világra, ami az évek során a külvilág hatására megerősödhet vagy megtépázódhat. A jó hír az, hogy az önbizalom fejleszthető, és a fejlesztés során elért szint fenntartható. Íme 8 módszer, mely a mindennapokban alkalmazható.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Adózás

Vagyonadó: tényleg szükség van rá?

Vagyonadó: tényleg szükség van rá?  

A vagyoni egyenlőtlenségeket jelentő pozitív hatását az empirikus adatok nem támasztják alá.

Jogi kisokos

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet  

Új lakások építésekor elterjedt gyakorlattá vált azok tervezőasztalról történő értékesítése.

Gazdaság

Beköltöztek a magyarok az IKEA-ba

Beköltöztek a magyarok az IKEA-ba 

Az IKEA több vásárlót szolgált ki és több terméket adott el egy kihívásokkal teli évben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo