Középpontban: Bio, a jövő biznisze Nem kis piacról van szó! Tavaly 44,5 milliárd euro értékben adtak el biotermékeket a világon. Ha ennek csak egy kis része a hazai vállalkozásokhoz jutna, a cégek versenyképessége, a foglalkoztatottak száma egyaránt nőne. A hazai tapasztalatok azonban még nem pozitívak. Összeállításunkban kisvállalkozások vallanak arról, hogy miért vágtak bioüzletbe, és hogy hol marad a siker és elmondjuk azt is, hogy szerintünk mitől lehet sikeres az ökobolt. Tovább az összeállításhoz...
Fenntarthatóságról kkv-knak A szemléletváltás nem kerül pénzbe, számos lépést tehet a fenntarthatóság irányába egy vállalkozás anélkül, hogy mélyen a zsebébe kellene nyúlnia. A Piac&Profit novemberben összegyűjtött néhány tippet, hogy hogyan és merre lehet elindulni, ha valaki felelősen gondolkodik és hosszú távú sikerekre vágyik. Tovább a cikkhez...
Hogyan: tippek cégvezetőknek Amit már tudni lehet a jövő évi cafeteria változásokról, önbizalom-fejlesztés felsőfokon, megtudhatja, mi árulja el, hogy az üzenet egy kiberbűnözőtől jött, és még számos tippet ad a Piac&Profit, hogy vállalkozását minél könnyebben vezesse sikeresen.
Hogyan üzleteljünk Oroszországban? Az októberben rendezett nagy sikerű Piac&Profit konferencián megtudhattuk, hogy mire figyeljünk, ha sikeres üzleteket szeretnénk kiépíteni a hatalmas lehetőségeket tartalmazó piacon. Lapunkba az ott elhangzott előadások alapján összeszedtük a piac meghódítását katalizáló tényezőket és azokat is, amelyekre feltétlenül oda kell figyelniük a kis- és középvállalatoknak, ha tevékenységüket szeretnék kiterjeszteni Oroszországra. Tovább a cikkhez...
Zöldben élni, városban Milyen a „zöld város”? Lehet, hogy kevés benne az autó és mindenki biciklivel jár, vagy szelektíven gyűjtik a hulladékot és spórolnak a vízzel? Cikkünkből kiderül, hogy mindenhol más, és győztest hirdetni nehéz. Azért vannak általános jellemzők, amelyek közül sok megvalósításában mi magunk is aktívan részt vehetünk. Tovább a cikkhez...