Bio, a jövő biznisze

A novemberi Piac&Profit bizonyos értelemben rendhagyó szám: az érdekes sztorik és a kis- és középvállalatok gyakorlati működését segítő szakértői cikkek jelentős része a fenntarthatóságra koncentrál, hiszen közeleg a harmadik Magyar Fenntarthatósági Csúcs időpontja.

Középpontban: Bio, a jövő biznisze Nem kis piacról van szó! Tavaly 44,5 milliárd euro értékben adtak el biotermékeket a világon. Ha ennek csak egy kis része a hazai vállalkozásokhoz jutna, a cégek versenyképessége, a foglalkoztatottak száma egyaránt nőne. A hazai tapasztalatok azonban még nem pozitívak. Összeállításunkban kisvállalkozások vallanak arról, hogy miért vágtak bioüzletbe, és hogy hol marad a siker és elmondjuk azt is, hogy szerintünk mitől lehet sikeres az ökobolt. Tovább az összeállításhoz... 

Fenntarthatóságról kkv-knak A szemléletváltás nem kerül pénzbe, számos lépést tehet a fenntarthatóság irányába egy vállalkozás anélkül, hogy mélyen a zsebébe kellene nyúlnia. A Piac&Profit novemberben összegyűjtött néhány tippet, hogy hogyan és merre lehet elindulni, ha valaki felelősen gondolkodik és hosszú távú sikerekre vágyik. Tovább a cikkhez...

Hogyan: tippek cégvezetőknek Amit már tudni lehet a jövő évi cafeteria változásokról, önbizalom-fejlesztés felsőfokon, megtudhatja, mi árulja el, hogy az üzenet egy kiberbűnözőtől jött, és még számos tippet ad a Piac&Profit, hogy vállalkozását minél könnyebben vezesse sikeresen.

Hogyan üzleteljünk Oroszországban? Az októberben rendezett nagy sikerű Piac&Profit konferencián megtudhattuk, hogy mire figyeljünk, ha sikeres üzleteket szeretnénk kiépíteni a hatalmas lehetőségeket tartalmazó piacon. Lapunkba az ott elhangzott előadások alapján összeszedtük a piac meghódítását katalizáló tényezőket és azokat is, amelyekre feltétlenül oda kell figyelniük a kis- és középvállalatoknak, ha tevékenységüket szeretnék kiterjeszteni Oroszországra. Tovább a cikkhez...

Zöldben élni, városban Milyen a „zöld város”? Lehet, hogy kevés benne az autó és mindenki biciklivel jár, vagy szelektíven gyűjtik a hulladékot és spórolnak a vízzel? Cikkünkből kiderül, hogy mindenhol más, és győztest hirdetni nehéz. Azért vannak általános jellemzők, amelyek közül sok megvalósításában mi magunk is aktívan részt vehetünk. Tovább a cikkhez...

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo