Nyomás cikkek


Óriási pénzeket kezelő alapok követelik a fosszilis vállalatok zöldülését

Óriási pénzeket kezelő alapok követelik a fosszilis vállalatok zöldülését 

Közel 32 ezer milliárd dollárt kezelnek azok az alapok, melyek követelik a fosszilis iparágakban működő óriáscégektől, hogy többet tegyenek a klímaváltozás megfékezéséért, mint amire eddig képesek voltak.
Csúnya, brutális és gyors halál vár az olajmultikra

Csúnya, brutális és gyors halál vár az olajmultikra 

Elemzők megkongatták a vészharangot az olajcégek felett. Egyre több megújuló energiát használunk, egyre több az elektromos autó. Ha nem diverzifikálják és zöldítik tevékenységüket gyorsan, a 2020-as években dinoszauruszként halhatnak meg a fosszilis gazdaság jelenlegi óriásai. Ha viszont így folytatják, elszabadul a globális felmelegedés.
Etikus divat: egyre több márka tiltja be a szőrmét

Etikus divat: egyre több márka tiltja be a szőrmét 

Az állatvédő szervezetek évtizedek óta kampányolnak a prémes öltözetek ellen. A nagy brandek végre meghajolnak a nyomás előtt, de elsősorban amiatt, mert az új generáció ízlése már másmilyen. Nekik nem kellenek bundák és prémes ujjú vagy nyakú kabátok.
Ész nélkül megvesszük, amit a neten látunk

Ész nélkül megvesszük, amit a neten látunk 

A társadalmi nyomás és a közösségi média platformok erősen befolyásolják költési szokásainkat – derül ki az Intrum felméréséből. A magyarok harmada többet költ a közösségi média hatására, és a szülők 35 százaléka legalább egyszer vásárolt a társadalmi nyomás hatására gyermekeinek olyan dolgot, amit nem engedhetett meg magának.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo