Népszerűség cikkek
A világot irányító legfontosabb politikusok saját hazájukban nem túl népszerűek
A világot vezető politikusok közül vajon ki a legnépszerűbb saját hazájában?
Hűségesek a fogyasztók a társadalmilag elkötelezett márkákhoz
Egy közvélemény-kutatás szerint a vásárlóknál növeli a márkahűséget az, ha a cégek felvállalnak egy határozott nézetet egy-egy társadalmi kérdésben. A vállalatok politizálása tehát jó „befektetés”.
Az IT-szakemberek hajtanak leginkább a külföldi munkára
A Boston Consulting Group és a Profession.hu kutatása szerint sokkal kevesebben akarnak Magyarországról elvándorolni, hogy külföldön dolgozzanak, mint négy évvel ezelőtt, ugyanakkor a külföldi munkavállalók is kevésbé érdeklődnek az ország iránt mint négy éve.
A Facebook a legnépszerűbb munkaadó, és nem véletlenül
Az online szavazósdi és a transzparencia egyéb módjainak köszönhetően az alkalmazottak átvették a hatalmat a cégek megítélése felett. A Glassdoor álláskereső honlap minden évben összesíti, hogy melyik márkáknál dolgoznak legszívesebben az amerikai munkavállalók. A Top 100-as lista élén idén a Facebook végzett.
Befektetés a brandépítés, nem költség
Ezt Tonk Emil szögezte le a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján. A marketingszakma doyenjétől megtudhattuk azt is, mi az összefüggés a személyes márka, a népszerűség és a nagyszerűség között.
Ezt tudja a legjobb főnök
Íme néhány jó tanács, hogy mit tegyünk, ha "az év főnöke díjra" pályázunk. Néhány apró változtatás a cégnek is jót tesz és mi is jobban érezzük majd magunkat!
Szokások, amelyekért kedvelni fogják a munkatársai
Közhellyé vált már a Buckingham–Coffman-féle mondás:„Az emberek a vezetőket hagyják ott, nem pedig a vállalatot.” Minden vezető tudja, hogy ebben a gondolatban bizony sok az igazság. A lojalitást kikényszeríteni nem, csak kiérdemelni lehet. Szakértőnk néhány apró, de annál fontosabb dologra hívja fel a figyelmet, ami segíthet!
Vagánykodni akar az ENSZ
Egy fenntartható világ létrehozásán munkálkodik a világszervezet, de még diplomáciai szervként is rá kellett ébrednie, hogy sokkal tekintélyesebb, ha nem ragaszkodik mindenáron a tekintélyéhez. Paradoxon, de úgy lehet elismertebb tényező a világban, ha levetkőzi a mindenáron való komolykodást. Az ENSZ-t vezetői ”menő” brandként pozicionálnák, magas nézettséget hozó tévés tartalmak segítségével. Már győzködik a producereket.
Orbán egyelőre legyőzhetetlen
Három hónapja Orbán Viktor áll a vezető politikusok népszerűségi listájának élén, de a köztársasági elnökké választott Schmitt Pál felzárkózott szorosan mögé - idézte a Medián szeptember eleji országos közvélemény-kutatásának eredményeit a hvg.hu.
Bukik a teljes politikai elit
A közéleti szereplők megítélése mélyponton van, a százfokú értékelő skálán ezúttal 29 pont az összesített népszerűségi mutató - ismerteti a Népszabadság hétfői száma a Szonda Ipsos augusztusi közvélemény-kutatásának megállapításait. A középérték közelében csak Sólyom László és Orbán Viktor találhatók, a többiekről egyértelműen kedvezőtlen képet festenek a választók. A lista legnépszerűtlenebb politikusai Kóka János (18 pont), Gyurcsány Ferenc (19 pont), Draskovics Tibor (20 pont), Retkes Attila (22 pont) és Demszky Gábor (23 pont).
Orbán továbbra is az élen
A legnépszerűbb politikusok sorrendje júliusban nem változott: a Szonda Ipsos közvélemény-kutatása szerint továbbra is Sólyom László és Orbán Viktor a két legkedveltebb politikus, a harmadik pedig Szili Katalin - olvasható a Népszabadság hétfői számában.
A külföld elismeri, a magyar nem a Bajnai-kormányt
Alapvetően pozitív kép alakult ki a Bajnai-kormányról az elmúlt ötven napban, a kabinet legsikeresebb tárcája a külügy- és a pénzügyminisztérium - mondta Kiszelly Zoltán politológus és Juhász Attila, a Political Capital elemzője.
Egy biztos: nem szeretjük a politikusokat
Gyurcsány Ferenc miniszterelnök a legnépszerűtlenebb politikus Magyarországon, a tetszési index csúcsán Kósa Lajos Debrecen fideszes polgármestere áll - derül ki a Századvég és a Forsense közös felmérésből.