Mobilbank cikkek

hirdetés

Ebben a mobilbankban már a legnépszerűbb biztosítások is elérhetőek

Ebben a mobilbankban már a legnépszerűbb biztosítások is elérhetőek 

A digitális offenzívában megjelenő újabb és újabb megoldások népszerűek és egyre inkább beépülnek a hétköznapjainkba, hiszen a mesterséges- és emberi intelligencia szoros együttműködésében van a jövő. A cél, hogy ahol lehetséges, ott teljesen képesek legyünk automatizálni a folyamatokat – derül ki a K&H előrejelzései alapján.
Kiszivárgó adatok, kártyáról leemelt összegek - ezektől tartanak a magyarok

Kiszivárgó adatok, kártyáról leemelt összegek - ezektől tartanak a magyarok 

A mobilbanki alkalmazást a magyar internetezők 43 százaléka használja, 31 százalék pedig legalább hetente egyszer belép. A fiatalok körében jóval népszerűbb ez a digitális megoldás, 40 százalékuk lép be erre a felületre hetente - derül ki a K&H e-dukáció információbiztonsági programhoz készült kutatásából. Azonban többen még mindig tartanak az elektronikus bankolástól: tartja magát az az elképzelés, hogy a farzsebekben tárolt érintéses fizetésre alkalmas bankkártyáról a tulajdonos tudta nélkül lehet pénzt leszedni, illetve a megkérdezettek több mint felének a mobiltelefonos fizetéssel is vannak fenntartásai. 
Még csak tanuljuk a mobilbankolást

Még csak tanuljuk a mobilbankolást 

Digitális átalakulás zajlik a világban és Magyarországon is, egyre nagyobb az internetes és mobilbanki alkalmazások kínálata. Ennek ellenére a lakosság egy jelentős része még igényli a személyes kiszolgálást, ha pénzügyekről van szó.
Egyre többet járunk mobilbankba

Egyre többet járunk mobilbankba 

A K&H várakozásai szerint az idén tovább nő a mobilbank szerepe: év végére már 180 ezer felhasználóra számítanak, mindezzel együtt pedig a mobiltárcás forgalomban is növekedés várható.
Már a leggazdagabbak is csak mobilon bankolnak

Már a leggazdagabbak is csak mobilon bankolnak 

Évtizedek óta volt általános vélemény a bankoknál a gazdagok vagyonának kezelésénél: a személyes kapcsolat a legfontosabb. Napjainkban viszont a svájci milliomos gyakrabban veszi fel a mobiltelefont, mint hogy bankárával tárgyaljon.
hirdetés
Agyő bankfiók?

Agyő bankfiók? 

A fogyasztók hozzászoktak az appok nyújtotta felhasználóélményhez, és ugyanazt az egyszerűséget várják el az élet több területén, akár a pénzügyeik intézésekor is. Épp ezt kínálják a gombamód szaporodó fintech startupok, és hamarosan bizonyos területeken a hagyományos bankok is, ha nem akarnak a piac korszerűtlen és népszerűtlen szereplőivé válni.
Megszoktuk, hogy mobil a pénztárca

Megszoktuk, hogy mobil a pénztárca 

2015-re megháromszorozódott azoknak a száma Európában, akik gyakran használják fizetésre mobil eszközüket a Visa friss tanulmánya szerint. A mobil bankolás is ugrásszerűen nőtt, és nem csak a fejlett országokban.
Mobilfizetési boom lesz jövőre a közműcégeknél

Mobilfizetési boom lesz jövőre a közműcégeknél 

Vidéki közművek a mobilfizetés úttörői: a Szegedi Vízmű októbertől teszi lehetővé Szeged közel 80 ezer háztartásában a QR-kód alapú számlafizetést, nagymértékben elősegítve ezzel a mobiltelefonon történő számlakiegyenlítés térhódítását a dél-alföldi régióközpontban.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

hirdetés

Költségkímélés

Szuper olcsó hitel érkezett

Szuper olcsó hitel érkezett 

5 százalékos kamat mellett mostantól elérhető az új Agrár Széchenyi Kártya MAX+.

Jogi kisokos

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt  

Globális elemzés keretében mérte fel a mesterséges intelligencia (AI) nemzetközi megítélését, vállalati alkalmazását.

Cégblog

Zsinórban harmadszor nyerte az Országgyűlés a Csúcs Kupát

Zsinórban harmadszor nyerte az Országgyűlés a Csúcs Kupát 

A Csúcs Kupa kispályás közéleti labdarúgó tornáján vett részt a Magyar Színészválogatott, a Magyar Újságírók Válogatott, a Magyar Országgyűlés Labdarúgó Válogatottja, és az Üzletemberek csapata.

Klímablog

Nehéz helyzetben vannak a cégek, háttérbe szorul a fenntarthatóság kérdése

Nehéz helyzetben vannak a cégek, háttérbe szorul a fenntarthatóság kérdése  

Az Európai Unió 2050-re kitűzött klímasemlegességi célját a hazai vállalatok közül egyre többen ismerik, de elsősorban nehézségként, nem pedig lehetőségként tekintenek rá.

Infokom

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt

Bizonytalanok a vállalatok a mesterséges intelligencia szabályozása miatt  

Globális elemzés keretében mérte fel a mesterséges intelligencia (AI) nemzetközi megítélését, vállalati alkalmazását.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo