Az OTP Banknál 2025. július 1-től jelentős változások lépnek életbe a lakossági digitális szolgáltatásokban. A Magyarországon elsők között bevezetett online banki felület az OTPdirekt helyét szinte teljes egészében átveszi az OTP internet- és mobilbank, amely az elmúlt években párhuzamosan működött a korábbi felülettel. A bank innovációit nem csak a trendek diktálják, de a bank figyelemmel van az ügyféligényekre is.
A 21 évvel ezelőtt bevezetett OTPdirekt szolgáltatásokat az OTP Bank véglegesen kivezeti, így a jövőben jelentősen szűkül a lakossági OTPdirekt internetbank és vele együtt, például az OTPdirekt Bróker és a SmartBróker alkalmazás elérhetősége is.
Az OTP Bank lakossági ügyfelei 2025. július 1-től kizárólag az OTP internet- és mobilbank segítségével tudnak online bankolni kényelmesen, biztonságosan és gyorsan. A bank folyamatosan fejleszti ezen új felületeket szolgáltatásait, amelyet már több mint 2,2 millió lakossági ügyfél használ. A hagyományos banki műveletek mellett számos innovatív szolgáltatást is használhatnak, például a Kiadásfigyelő, a Karbonfigyelő vagy Persely funkciók.
Az OTP internet- és mobilbanki szolgáltatásokat azok az ügyfelek használhatják, akik megkötötték az ehhez szükséges Digitális Szolgáltatási Szerződést. Akiknek még nincs ilyen szerződése, azok ezt online regisztrációs folyamat keretében is meg tudják kötni.
További fejlesztések eredményeként az OTP Bank idén több lépésben új digitális platformjaira vezeti át pénz- és tőkepiaci szolgáltatásait is, így az ügyfelek júliustól kizárólag a bank újgenerációs online csatornáin intézhetik majd tőzsdei tranzakcióikat, amelyhez szintén szükségük lesz Digitális Szerződésre.