Egy év alatt komoly eredményt ért el a K&H mobilbank: február végén 130 ezren használták aktívan - azaz havonta legalább egy alkalommal - a szolgáltatást, ami 260 százalékos emelkedésnek felel meg éves összevetésben.
2018 februárjára a mobilbanki belépések száma megelőzte az e-banki belépéseket: míg az e-banki felületre havonta átlagosan több mint 4 alkalommal lépnek be az ügyfelek, addig a mobilbankot már sokkal gyakrabban, havonta 12-13 alkalommal nyitják meg.
A mobilbankon belül az egyenlegellenőrzés a legnépszerűbb szolgáltatás. A különböző tranzakciókat nézve pedig az átutalás és a bankkártyalimitek módosítása viszi a prímet, igaz, az e-bankon keresztül egyelőre még több átutalást indítanak az ügyfelek, mint a mobilbankon keresztül.
Rajna Gábor, a K&H Bank K&H lakossági értékesítési igazgatója elmondta: „Az idei év jelentős áttörést hozhat mind a készpénzt mellőző elektronikus banki szolgáltatások, mind pedig a bankkártya fizikai meglétét nem igénylő mobiltárcás fizetések használatában.
A K&H mobiltárca például viszonylag új szolgáltatásnak számít a piacon, de akik már próbálták, azok rendszeresen használják fizetéskor. Rövid és hosszú távon a mobilbankolásnál és a mobiltárcás fizetéseknél is jelentős növekedés várható.”