Minicrm cikkek


Mi a válságállóság kulcsa a magyar cégeknél?

Mi a válságállóság kulcsa a magyar cégeknél? 

Nem tudjuk, hogy jön-e a válság, de egyre több jel mutat arra, hogy egy gazdasági ciklus utolsó szakaszában járunk, és a lassan 10 éve tartó töretlen gazdasági növekedésnek könnyen vége szakadhat. A romló gazdasági környezetre a kkv-k is fel tudnak készülni, de ehhez a fókuszt át kell tenni a növekedésről a nyereségesség megerősítésére.
Több csatorna, több adat

Több csatorna, több adat 

A különböző csatornák keveredését és integrálódását a vásárlói és ügyféligények változása hozza el. Valaki szeret otthon, online informálódni és döntést előkészíteni, majd fizikailag megfogni az árut egy boltban mielőtt vásárol. Mások éppen fordítva: szeretnek élő emberrel konzultálni, személyes törődést kapni, de a végső vásárlási döntést inkább később, egy online csatornán, esetleg ár-összehasonlítás után hozzák meg. De bármelyik csatornán érkezik is az érdeklődő, mindig szerezhetünk olyan adatokat, melyek a későbbiekben segítik az értékesítést.
Ne csak az új vevőket hajtsa!

Ne csak az új vevőket hajtsa!  

Nem egyszerű eldönteni, mely érdeklődőkre érdemes a leginkább koncentrálni az értékesítőknek, de azt javasoljuk, hogy egy cég lelki szemei előtt ne csak az új vevők szerzése lebegjen. A cikkből kiderül, hogy még kikre érdemes odafigyelnie, hogy cége még több profitot termeljen.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo