Minicrm cikkek

Mi a válságállóság kulcsa a magyar cégeknél?
Nem tudjuk, hogy jön-e a válság, de egyre több jel mutat arra, hogy egy gazdasági ciklus utolsó szakaszában járunk, és a lassan 10 éve tartó töretlen gazdasági növekedésnek könnyen vége szakadhat. A romló gazdasági környezetre a kkv-k is fel tudnak készülni, de ehhez a fókuszt át kell tenni a növekedésről a nyereségesség megerősítésére.

Több csatorna, több adat
A különböző csatornák keveredését és integrálódását a vásárlói és ügyféligények változása hozza el. Valaki szeret otthon, online informálódni és döntést előkészíteni, majd fizikailag megfogni az árut egy boltban mielőtt vásárol. Mások éppen fordítva: szeretnek élő emberrel konzultálni, személyes törődést kapni, de a végső vásárlási döntést inkább később, egy online csatornán, esetleg ár-összehasonlítás után hozzák meg. De bármelyik csatornán érkezik is az érdeklődő, mindig szerezhetünk olyan adatokat, melyek a későbbiekben segítik az értékesítést.

Ne csak az új vevőket hajtsa!
Nem egyszerű eldönteni, mely érdeklődőkre érdemes a leginkább koncentrálni az értékesítőknek, de azt javasoljuk, hogy egy cég lelki szemei előtt ne csak az új vevők szerzése lebegjen. A cikkből kiderül, hogy még kikre érdemes odafigyelnie, hogy cége még több profitot termeljen.