Mazda cikkek


Hoppá, az elektromos autók vezetői gyakrabban ütköznek

Hoppá, az elektromos autók vezetői gyakrabban ütköznek 

Nehezebb megzabolázni az elektromos autókat, amelyek azonnal teljes nyomatékkal indulnak.
Mazda 6: van még új a nap alatt

Mazda 6: van még új a nap alatt 

Még mindig fiatalos, még mindig lehet rajta csiszolni, de talán az utolsó ráncfelvarrása az aktuális Mazda6 generációnak a 2018-as változat. 2,2 literes dízelmotorral és automata váltóval vettük górcső alá, ráadásul a családbarát kombi kivitelben.
Mazda CX-5: a távol-keleti nagymenő

Mazda CX-5: a távol-keleti nagymenő 

A Mazda CX-5 második generációjának legerősebb pontja egyértelműen az egyedi, izgalmas formája, ami önmagában eladja. Emellett belül is egy új, igényesebb világ tárul az ember elé. Az új CX-5 a legnívósabb nem prémium kompakt szabadidő-autóvá lépett elő a mezőnyben.
Sportos lelkületű sportkombi

Sportos lelkületű sportkombi 

Tizenegy évvel ezelőtt első Zoom-Zoom modelljével, a 6-ossal nagyot robbantott a középkategóriában a Mazda. A japán autó azóta tovább nemesedett, a legfrissebb, harmadik generáció pedig a szegmens titkos favoritjává nőtte ki magát. A Mazda6 Sportkombi CD 175 csúcsváltozatot teszteltük.
Mazda6: bárhonnan nézzük, gyönyörű

Mazda6: bárhonnan nézzük, gyönyörű 

Az első generációs Mazda6-ból a kombiváltozatot vitték a legjobban, az értékesített autók negyven százaléka ilyen volt. Egy ideje már nálunk is kapható az új Sportkombi, melyet a leggyakoribb kétliteres dízelmotorral és TE felszereltséggel teszteltünk. A dinamikus formát ezúttal is sikerült tágas beltérrel párosítani.
A válság elsodorja az autóipart is

A válság elsodorja az autóipart is 

A globális pénzügyi válság erősen érezteti hatását a járműiparban. Sok cég a keresletcsökkenése miatt termelésének a részleges leállítására kényszerül és többen felülvizsgálják eladási várakozásaikat.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo