Marketingeszközök cikkek


Mi köze van a papírtáskának a linképítéshez?

Mi köze van a papírtáskának a linképítéshez? 

Ahogy a 2000-es években ufóként néztek az online márkát építő cégekre, ma már majdnem ott tartunk, hogy az offline marketingre tekintenek ferde szemmel, ugyanis majdhogy feleslegesnek tartják. Szakértőnk szerint azonban nem szabad alábecsülnünk az offline hasznosságát.
Huszonöt éve küldték az első SMS-t

Huszonöt éve küldték az első SMS-t 

„Boldog karácsonyt” – ez állt abban a rövid szöveges üzenetben, amit 1992. december 3-án egy 22 éves programozó, Neil Papworth küldött el kollégájának, Richard Jarvisnak. Éppen negyedszázada, hogy a „short message service” megjelenése forradalmasította az infokommunikációt – ma pedig már elképzelni sem tudjuk az életünket a szöveges üzenetküldő rendszerek használata nélkül. 
Úgy táncolunk, ahogy Mark Zuckerberg fütyül

Úgy táncolunk, ahogy Mark Zuckerberg fütyül 

A kis- és középvállalatok tíz leggyakrabban használt marketingeszközéből öt(!) a Facebookhoz köthető. Most először az Instagram is felkerült a listára. A számok mögé nézve úgy tűnik, hogy a Facebook dróton rángatja a vállalkozásokat, lényegében az történik a hirdetési piacon, amit Mark Zuckerberg akar - derül ki Marketing Commando friss felméréséből.
Aki hirdetett, annak egy talicska pénzt hozott a Jézuska

Aki hirdetett, annak egy talicska pénzt hozott a Jézuska 

Az elmúlt évek legjobb karácsonyi forgalmát könyvelhették el a kis- és közepes vállalkozások múlt év decemberében. A vállalkozások több mint felének nőtt a forgalma. Legjobban azoknak akik többet reklámoztak. Ennek ellenére a többség makacsul kitart az ingyenes marketing eszközök mellett – derül ki a Marketing Commando kutatásából.
Külföldre vándorolnak a reklámpénzek

Külföldre vándorolnak a reklámpénzek 

A kis- és középvállalatok által leggyakrabban alkalmazott 10 marketingeszközből 9 online. A Facebook jelentősége tovább erősödött a hirdetők körében. A kis cégek már átlagban kétmillió forint felett költenek marketingre, de sajnos még „importra”: a pénz jobbára a Facebookhoz és a Google-hoz kerül.
Nem a Google lett kisebb, hanem a Facebook nagyobb

Nem a Google lett kisebb, hanem a Facebook nagyobb 

A honlap, a céges Facebook oldal és az email voltak a kisvállalkozások kedvenc marketing eszközei 2015-ben. A Facebook az első tíz helyből hármat szerzett meg, míg a Google AdWords csak a nyolcadik lett. Emellett két kategóriában az első öt eszközből négy a Facebook istállóhoz tartozik - derül ki Marketing Commando 2300 fő megkérdezésével készült friss online felméréséből.
Van élet az onlineon túl - megmutatjuk, hol

Van élet az onlineon túl - megmutatjuk, hol 

Lassan annyira népszerű lesz a digitális világ, hogy a ló túloldalára esünk és azt hisszük, a valamire való hirdetés csak online lehet. Pedig a fizikai világ bőven tartogat még lehetőségeket a kkv-knak is.
Így győzhet egy kisbolt a multikkal szemben

Így győzhet egy kisbolt a multikkal szemben 

Sok kisbolt alulmarad a multikkal folytatott ádáz versenyben. Sokszor akármennyire is erősen próbálkozik, egyszerűen nem tudja felvenni a kesztyűt, a termékeiket jóval alacsonyabb áron kínáló vállalatóriásokkal szemben. Vajon van-e kiút ebből a reménytelennek tűnő helyzetből? Szakértőnk megmutatja, hogyan dobbanthat nagyot egy kisvállalkozás is.
Futószalagra kell tenni a vevőt!

Futószalagra kell tenni a vevőt! 

A megváltozott gazdasági környezet más szemléletet és más marketingeszközök alkalmazását követeli meg a vállalkozásoktól. A helyzet ráadásul rugalmasságot kíván, ami tegnap még sikeres volt, holnap már nem lesz az.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain

Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain 

Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!

Költségkímélés

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra  

A munkáltató 2025. január 1-től évente 1,8 millió forinttal támogathatja a harmincöt év alatti dolgozóinak a lakhatását.

Adózás

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése 

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) támogatja az Áfa alanyi mentesség határának emelését, egyben azonnali intézkedéseket javasol.

Jogi kisokos

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?  

Már most Grönland megszerzéséről, sőt Kanadának az Egyesült Államokba való felvételéről beszél.

Cégblog

Kisokos: mire kell figyelnie a cégeknek egy kibertámadás után?

Kisokos: mire kell figyelnie a cégeknek egy kibertámadás után?  

Az elmúlt években számottevően emelkedett a vállalkozásokat érintő kibertámadások száma.

Klímablog

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat  

A Tesla Model Y után a BYD Atto 3 is túllépte a félezer igénylést a cégek zöldautó-beszerzéseit ösztönző pályázaton.

Gazdaság

Új vevők érkeznek az ingatlanpiacra?

Új vevők érkeznek az ingatlanpiacra? 

A középkorúak körében tízből majdnem négy ember – 37 százalék – vásárolna a jövőben lakóingatlant.

Infokom

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo