Kütyü cikkek
Kiderült, mire költenének inkább a magyarok
Saját bevallásunk szerint a váratlan balesetektől és betegségektől félünk legjobban, mégis inkább a lakásunkat és gépjárművünket biztosítjuk, mint magunkat, egészségünket – derült ki egy friss kutatásból.
Ezek a kütyük még veszélyesebbek, mégis a sima szemétben kötnek ki
A legtöbb elektronikus „kütyü” lítium-ion elemekkel működik, amelyek gyorsan elhasználódnak. Miközben emiatt egyre gyakrabban cseréljük készülékeinket, az elemhulladék nagy része a közönséges szemétbe kerül, pedig veszélyes.
A nyugdíjasok is nyitottak a kütyükre
Úgy tűnik, hogy az idősebb korosztály is egyre nyitottabb a kütyükre: egy felmérés szerint az európai lakosok körében 3-ból 2 idős ember kifejezetten érdeklődik az új technológiák iránt, különösen, ha az biztonságérzetüket javítja.
A fesztiválok lenyomják a sorozatokat
A fiatalok körében a legnépszerűbb téma a divat. A különböző elektronikai készülékek, „kütyük” a férfiak 80 százalékát hozzát lázba, de a nők 63 százaléka számára is érdekes – hívja fel a figyelmet 19–29 közötti korosztály szokásaira a K&H kutatása.
A turisták mindent szeretnek, ami kütyü és könnyíti az életüket
A technológia folyamatos előrehaladása kihat a turisztikai iparágra is, különösen az ügyfelekkel való interakciókra. Az új műszaki megoldások segíthetnek a cégeknek hatékonyabban működni, valamint még jobban megfelelni az ügyfelek elvárásainak – derül ki a vezető adatelemző cég, a GlobalData felméréséből, amelyet a turizmus.com tett közzé.
A kínai robotporszívóra gyúrnak a harmincas pasik
Okoskütyük, robotporszívó és vezeték nélküli fejhallgató voltak a tavalyi év legnépszerűbb termékei a kínai webáruházakból vásárló magyarok körében - derült ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád felméréséből. A kínai termékek rendelői 30 éven felüli férfiak, akik átlagosan 10 és 100 ezer forint között rendelnek évente.
Amíg ébren van, kütyüzik az Y generáció
Különféle digitális eszközökön naponta akár 11 órát is eltöltenek az Y generáció, más néven millenniumi nemzedék tagjai a Nielsen Egyesült Államokban végzett teljes körű, médiatartalom-fogyasztási szokásokat felmérő riportja szerint.
Régi hagyományok, új technológiák: önvezető papucsok
A régi hagyományokat folyamatosan frissítik az új technológiákkal: egy japán vendégház automatizált vezetési technológiát alkalmazva kínálja a legújabb önvezetős papucsokat - írja a The Japan Times.
Nem csak a snapchat megy: okostelefonnal tanulnak a diákok
Bár a tengerentúlon az iskolák digitális felszereltsége lényegesen jobb, mint a világ nagyobb részén, egy átfogó amerikai kutatás szerint a diákok 56 százaléka otthon gyakrabban és több technológiai eszközt használ a tanuláshoz, mint az osztályteremben. A Project Tomorrow kutatásból kiderül az is, hogy a diákok többsége előbbre jár, mint az oktatási rendszer. A gyerekek nem várják meg, amíg az iskola kitalálja, hogyan vonja be a digitális eszközöket az oktatásba, inkább ők kísérletezik ki a maguk biztos módszerét.