Kütyü cikkek


Kiderült, mire költenének inkább a magyarok

Kiderült, mire költenének inkább a magyarok 

Saját bevallásunk szerint a váratlan balesetektől és betegségektől félünk legjobban, mégis inkább a lakásunkat és gépjárművünket biztosítjuk, mint magunkat, egészségünket – derült ki egy friss kutatásból.
Ezek a kütyük még veszélyesebbek, mégis a sima szemétben kötnek ki

Ezek a kütyük még veszélyesebbek, mégis a sima szemétben kötnek ki 

A legtöbb elektronikus „kütyü” lítium-ion elemekkel működik, amelyek gyorsan elhasználódnak. Miközben emiatt egyre gyakrabban cseréljük készülékeinket, az elemhulladék nagy része a közönséges szemétbe kerül, pedig veszélyes.
A nyugdíjasok is nyitottak a kütyükre

A nyugdíjasok is nyitottak a kütyükre 

Úgy tűnik, hogy az idősebb korosztály is egyre nyitottabb a kütyükre: egy felmérés szerint az európai lakosok körében 3-ból 2 idős ember kifejezetten érdeklődik az új technológiák iránt, különösen, ha az biztonságérzetüket javítja.
A fesztiválok lenyomják a sorozatokat

A fesztiválok lenyomják a sorozatokat 

A fiatalok körében a legnépszerűbb téma a divat. A különböző elektronikai készülékek, „kütyük” a férfiak 80 százalékát hozzát lázba, de a nők 63 százaléka számára is érdekes – hívja fel a figyelmet 19–29 közötti korosztály szokásaira a K&H kutatása.
A turisták mindent szeretnek, ami kütyü és könnyíti az életüket

A turisták mindent szeretnek, ami kütyü és könnyíti az életüket 

A technológia folyamatos előrehaladása kihat a turisztikai iparágra is, különösen az ügyfelekkel való interakciókra. Az új műszaki megoldások segíthetnek a cégeknek hatékonyabban működni, valamint még jobban megfelelni az ügyfelek elvárásainak – derül ki a vezető adatelemző cég, a GlobalData felméréséből, amelyet a turizmus.com tett közzé.
A kínai robotporszívóra gyúrnak a harmincas pasik

A kínai robotporszívóra gyúrnak a harmincas pasik 

Okoskütyük, robotporszívó és vezeték nélküli fejhallgató voltak a tavalyi év legnépszerűbb termékei a kínai webáruházakból vásárló magyarok körében - derült ki a Rendeljkínait.hu platformcsalád felméréséből. A kínai termékek rendelői 30 éven felüli férfiak, akik átlagosan 10 és 100 ezer forint között rendelnek évente.
Amíg ébren van, kütyüzik az Y generáció

Amíg ébren van, kütyüzik az Y generáció 

Különféle digitális eszközökön naponta akár 11 órát is eltöltenek az Y generáció, más néven millenniumi nemzedék tagjai a Nielsen Egyesült Államokban végzett teljes körű, médiatartalom-fogyasztási szokásokat felmérő riportja szerint.
Régi hagyományok, új technológiák: önvezető papucsok

Régi hagyományok, új technológiák: önvezető papucsok 

A régi hagyományokat folyamatosan frissítik az új technológiákkal: egy japán vendégház  automatizált vezetési technológiát alkalmazva kínálja a legújabb önvezetős papucsokat - írja a The Japan Times.
Nem csak a snapchat megy: okostelefonnal tanulnak a diákok

Nem csak a snapchat megy: okostelefonnal tanulnak a diákok 

Bár a tengerentúlon az iskolák digitális felszereltsége lényegesen jobb, mint a világ nagyobb részén, egy átfogó amerikai kutatás szerint a diákok 56 százaléka otthon gyakrabban és több technológiai eszközt használ a tanuláshoz, mint az osztályteremben. A Project Tomorrow kutatásból kiderül az is, hogy a diákok többsége előbbre jár, mint az oktatási rendszer. A gyerekek nem várják meg, amíg az iskola kitalálja, hogyan vonja be a digitális eszközöket az oktatásba, inkább ők kísérletezik ki a maguk biztos módszerét.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Hogyan lehetünk igazán sikeresek?

Hogyan lehetünk igazán sikeresek?  

Nincsenek áldozatok, csak önkéntesek - véli Lee Milteer amerikai írónő, vállalkozó.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével 

A Magyar Biztosítók Szövetsége kommunikációs vezetőjével beszélgettünk a Biztonság Hete rendezvénysorozatukról.

Költségkímélés

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja 

Az ügyfelek már régóta arra panaszkodnak, hogy az előfizetési szerződésük rabláncra veri őket, annak lemondása a lehetetlennel határos.

Pénzszerzés

Mi az igazság a magas megtakarításokról?

Mi az igazság a magas megtakarításokról? 

Az utóbbi hónapokban egyszerre olvashattunk nagy mértékű béremelkedésről és minden várakozást alulmúló fogyasztásról, jelentős megtakarítási hajlandóságról és a lakosság bő harmadát kitevő szegénységről.

Adózás

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni  

November 20-ig dönthetnek a cégcsoportok, hogy jövőre közösen adóznak-e.

Jogi kisokos

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint 

Az ügyvezetés a közvetlen beszállítók átvilágításáért is felelős, az új rendelkezések szerint. Mindez milyen feladatokat ró a vállalatokra?

Cégblog

Vége a Packetának

Vége a Packetának  

A Packeta és a FoxPost egyesítése után a tulajdonosok a lokális márka megtartása mellett döntöttek, ezért az új vállalat FoxPost néven működik tovább.

Klímablog

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma 

Az új rendszerben visszaváltott palackok, dobozok, üvegek száma a héten elérte a félmilliárdot.

Infokom

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává 

Az elmúlt évek technológiai fejlődése nemcsak a vállalatok együttműködési lehetőségeit bővítette és a munkavégzést tette rugalmasabbá.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo