A fesztiválok lenyomják a sorozatokat

A fiatalok körében a legnépszerűbb téma a divat. A különböző elektronikai készülékek, „kütyük” a férfiak 80 százalékát hozzát lázba, de a nők 63 százaléka számára is érdekes – hívja fel a figyelmet 19–29 közötti korosztály szokásaira a K&H kutatása.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kedvező, hogy a fiatalok többsége nyitott a pénzügyi kérdések, a bankkártyák, -számlák, megtakarítások iránt. Ezek a témák az átlagnál jobban érdekelték a fiatalokat, 57 százalékuk számára fontosak.  A diákok körében még népszerűbbek a pénzügyi témák, 71 százalékuk tartotta ezeket izgalmasnak. A pénzügyi kérdések az alacsony végzettségűek kevesebb, mint felét kötik le, míg a diplomások sokkal fogékonyabbak irántuk, 69 százalékos arányban kísérik figyelemmel.

A K&H tapasztalatai szerint a fiatalok körében egyre népszerűbbek az olyan innovatív pénzügyi szolgáltatások, mint a tavaly bevezetett mobiltárca, amellyel bankkártya fizikai jelenléte nélkül, NFC funkcióval rendelkező okostelefonnal lehet kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan fizetni. A mobiltárca-használók idén március végéig 152 530 alkalommal fizettek a telefonjukkal.

Kép: MTI

A K&H kutatásából az is kiderül, hogy bár a Star Wars az egyik legérdekesebb sorozat a fiatalok körében, így is csak a 42 százalékukat köti le. Ráadásul ez az eredmény is a férfiaknak köszönhető, akiknek 62 százalékát érdekelte, a nőknek viszont csak 21 százaléka követi figyelemmel a Star Wars-történeteket.

A másik világszerte népszerű sztárprodukció, a Trónok harca mindössze a magyar fiatalok 39 százalékának jön be. A szóban forgó sorozatokat verik népszerűségben a különböző koncertek és fesztiválok, előbbiek 58, míg utóbbiak a fiatalok 52 százalékát érdeklik. Ugyanakkor a vloggerek és különböző influencerek mindössze a fiatalok 32 százalékát érdeklik.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo