A fesztiválok lenyomják a sorozatokat

A fiatalok körében a legnépszerűbb téma a divat. A különböző elektronikai készülékek, „kütyük” a férfiak 80 százalékát hozzát lázba, de a nők 63 százaléka számára is érdekes – hívja fel a figyelmet 19–29 közötti korosztály szokásaira a K&H kutatása.

Kedvező, hogy a fiatalok többsége nyitott a pénzügyi kérdések, a bankkártyák, -számlák, megtakarítások iránt. Ezek a témák az átlagnál jobban érdekelték a fiatalokat, 57 százalékuk számára fontosak.  A diákok körében még népszerűbbek a pénzügyi témák, 71 százalékuk tartotta ezeket izgalmasnak. A pénzügyi kérdések az alacsony végzettségűek kevesebb, mint felét kötik le, míg a diplomások sokkal fogékonyabbak irántuk, 69 százalékos arányban kísérik figyelemmel.

A K&H tapasztalatai szerint a fiatalok körében egyre népszerűbbek az olyan innovatív pénzügyi szolgáltatások, mint a tavaly bevezetett mobiltárca, amellyel bankkártya fizikai jelenléte nélkül, NFC funkcióval rendelkező okostelefonnal lehet kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan fizetni. A mobiltárca-használók idén március végéig 152 530 alkalommal fizettek a telefonjukkal.

Kép: MTI

A K&H kutatásából az is kiderül, hogy bár a Star Wars az egyik legérdekesebb sorozat a fiatalok körében, így is csak a 42 százalékukat köti le. Ráadásul ez az eredmény is a férfiaknak köszönhető, akiknek 62 százalékát érdekelte, a nőknek viszont csak 21 százaléka követi figyelemmel a Star Wars-történeteket.

A másik világszerte népszerű sztárprodukció, a Trónok harca mindössze a magyar fiatalok 39 százalékának jön be. A szóban forgó sorozatokat verik népszerűségben a különböző koncertek és fesztiválok, előbbiek 58, míg utóbbiak a fiatalok 52 százalékát érdeklik. Ugyanakkor a vloggerek és különböző influencerek mindössze a fiatalok 32 százalékát érdeklik.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo