Kupon piac cikkek


A szálláspiac is átköltözött az online világba

A szálláspiac is átköltözött az online világba 

A GKI Digital 2017 áprilisában készített kutatást a belföldi szálláshelyek körében, melyből kiderült, hogy tavaly a belföldi szálláspiac forgalmának 68%-át már az online csatornák adták és a közvetített szállásdíj volumene pedig megközelíti a 30 milliárd forintot. A belföldi utazók tekintetében szálláshelyek legfontosabb hazai közvetítő partnere a Szállás.hu, és a maiUtazás.hu.
Ne féljünk a kuponoktól!

Ne féljünk a kuponoktól!  

A közösségi vásárlás – korábbi népszerű nevén a kuponos vásárlás – a magyar vevőket is meghódította az elmúlt években. A cégek egy része viszont fél tőle, hiszen a hírek szerint akár „fel is hígíthatja” a vásárlóközönséget a kuponozás. Pedig, ha tudjuk mire jó, hasznos platform lehet, különösen a kkv-k számára.
Napi ajánlat: 16 milliárd lett, maradhat?

Napi ajánlat: 16 milliárd lett, maradhat? 

2014-ben mintegy bruttó 16,5 milliárd forintra duzzadt az online napi ajánlatok összesített forgalma Magyarországon. A már nem elhanyagolható méretű piac a bónuszos/kuponos oldalakat, a kedvezményes szállásértékesítésre szakosodott szereplőket és a vásárlói klubokat tömöríti.
Hat tipp kuponkampányhoz!

Hat tipp kuponkampányhoz! 

Legyen névre szóló, szerepeljen rajta határidő és figyeljünk a részletekre. összegyűjtöttünk hat fontos tippet, amire érdemes ügyelnünk, ha kuponkampányba kezdünk.
A kuponosoknak is fényes a karácsony

A kuponosoknak is fényes a karácsony  

Idén kétszer annyian tervezik, hogy kuponos oldalon vásároljanak karácsonyi ajándékot, mint tavaly – derült ki a Veddvelem.hu felmérésből. Ráadásul ilyenkor többen is regisztrálnak.
A kupon titka: az új vevő

A kupon titka: az új vevő 

Hogyan használjuk megfelelően a kedvezményes kuponokat az értékesítésünkben, mire jók, és mire vigyázzunk? Erre a kérdésre keresték a választ a Piac&Profit és a BKIK által szervezett KKV-AKADÉMIA rendezvényen részt vevő szakértők.
A magyar turisták és a csokigyár

A magyar turisták és a csokigyár 

A hagyományos értelemben vett nyaralások mellett egyre nagyobb teret nyernek az egy-, legfeljebb kétnapos üdülések, túrázások és gyárlátogatások.
Csőd vagy áldás a kupon?

Csőd vagy áldás a kupon? 

A közösségi vásárlóoldalak, internetes szállásoldalak képviselői, valamint a szállásadók eltérően vélekednek arról, hogy a bónuszok, kuponok, internetes kedvezmények segítenek vagy inkább kárt okoznak a szállodaiparnak.
Megéri újítani a megszokott stratégiák követése helyett

Megéri újítani a megszokott stratégiák követése helyett 

Sok szálloda próbálkozik a kuponos oldalakon meghirdetett akciókkal megtölteni üresen maradó szobáit. Ha első pillantásra jó ötletnek tűnik is, át kell gondolni, kinek és hogyan érdemes beszállni a kuponos üzletbe, vagy inkább egy újító stratégián kellene gondolkodni.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Pénzszerzés

Árrobbanás az ingatlanpiacon: nem éri meg felvenni az Otthon Startot?

Árrobbanás az ingatlanpiacon: nem éri meg felvenni az Otthon Startot?  

Egy kisebb lakás megvételéhez is jóval nagyobb hitelre lehet szükség, amelynek törlesztőrészlete sok esetben meghaladhatja a korábbi piaci hitelekét.

Cégblog

Ebből tanulhat a magyar kormány: hatalmas pofont jelent Trump keménykedése

Ebből tanulhat a magyar kormány: hatalmas pofont jelent Trump keménykedése  

Az amerikai vámintézkedések miatt meredeken romlottak a svájci gazdasági kilátások.

Gazdaság

Románia fegyverkezik

Románia fegyverkezik 

Hogyan alakultak az utóbbi öt évben a romániai katonai kiadások?

Társadalom

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét  

Nem telhet el úgy egy nyár, hogy ne kerülne a politikai napirend frontvonalába a “luxizás”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo