A kupon titka: az új vevő

Hogyan használjuk megfelelően a kedvezményes kuponokat az értékesítésünkben, mire jók, és mire vigyázzunk? Erre a kérdésre keresték a választ a Piac&Profit és a BKIK által szervezett KKV-AKADÉMIA rendezvényen részt vevő szakértők.

„Ha valaki logikusan, jól megfontolt stratégiát követve használja a kedvezménykuponokat, akkor ennek az értékesítési eszköznek nagyon komoly előnyei vannak” – mondta Kovács Gergely, a KuponBirodalom munkatársa a Piac&Profit és a BKIK közös, „Válságmarketing” című rendezvényén.

A kupon ugyanis költséghatékony: csak azt a kupont kell kifizetni, amelyet valóban felhasznál a vásárló. Ugyanakkor a szakértő felhívta a figyelmet arra, hogy minden kkv-nak érdemes komolyan utánanéznie a kuponkibocsátó cég hátterének. „Sok cég kiskapukat épít be a szerződésekbe – érdemes ezekre nagy figyelmet fordítani” – emelte ki a szakértő, aki szerint a kuponozás lényege elsősorban az új ügyfelek szerzése, nem pedig a régiek megtartása. (További vevőszerző tippekről itt olvashat!)

„A kuponozás titka, hogy ugyan árengedménnyel érkezik a vevő hozzánk, ám ha képesek vagyunk olyan ügyfélélményt vagy akciót nyújtani neki, amellyel megragadjuk, akkor máris van egy törzsvásárlónk. A legtöbb cég pontosan erre nem ügyel, és hiába jönnek be hozzá az új vásárlók, sorra veszíti el az ügyfeleket” – hangsúlyozta Kovács Gergely. Kiemelte, hogy nem minden szegmensnél megfelelő módszer a kuponozás, de kellő rugalmassággal és kreativitással a legtöbb ágazatban sikerrel használható. „De fontos kiemelni, hogy ez egy marketingforma, ne erre alapozzuk a cégünk megélhetését” – mondta.

Marketing a válságban – csak kreatívan!
A gazdasági válság hatására megváltozott fogyasztói szokások új, kreatív marketingkommunikációs eszközöket igényelnek, amelyek a túlélés zálogát jelenthetik egy magyar kis- és középvállalkozás számára – emelték ki a szakértők a Piac&Profit és a BKIK által rendezett KKV-AKADÉMIA rendezvényen.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo