A kupon titka: az új vevő

Hogyan használjuk megfelelően a kedvezményes kuponokat az értékesítésünkben, mire jók, és mire vigyázzunk? Erre a kérdésre keresték a választ a Piac&Profit és a BKIK által szervezett KKV-AKADÉMIA rendezvényen részt vevő szakértők.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„Ha valaki logikusan, jól megfontolt stratégiát követve használja a kedvezménykuponokat, akkor ennek az értékesítési eszköznek nagyon komoly előnyei vannak” – mondta Kovács Gergely, a KuponBirodalom munkatársa a Piac&Profit és a BKIK közös, „Válságmarketing” című rendezvényén.

A kupon ugyanis költséghatékony: csak azt a kupont kell kifizetni, amelyet valóban felhasznál a vásárló. Ugyanakkor a szakértő felhívta a figyelmet arra, hogy minden kkv-nak érdemes komolyan utánanéznie a kuponkibocsátó cég hátterének. „Sok cég kiskapukat épít be a szerződésekbe – érdemes ezekre nagy figyelmet fordítani” – emelte ki a szakértő, aki szerint a kuponozás lényege elsősorban az új ügyfelek szerzése, nem pedig a régiek megtartása. (További vevőszerző tippekről itt olvashat!)

„A kuponozás titka, hogy ugyan árengedménnyel érkezik a vevő hozzánk, ám ha képesek vagyunk olyan ügyfélélményt vagy akciót nyújtani neki, amellyel megragadjuk, akkor máris van egy törzsvásárlónk. A legtöbb cég pontosan erre nem ügyel, és hiába jönnek be hozzá az új vásárlók, sorra veszíti el az ügyfeleket” – hangsúlyozta Kovács Gergely. Kiemelte, hogy nem minden szegmensnél megfelelő módszer a kuponozás, de kellő rugalmassággal és kreativitással a legtöbb ágazatban sikerrel használható. „De fontos kiemelni, hogy ez egy marketingforma, ne erre alapozzuk a cégünk megélhetését” – mondta.

Marketing a válságban – csak kreatívan!
A gazdasági válság hatására megváltozott fogyasztói szokások új, kreatív marketingkommunikációs eszközöket igényelnek, amelyek a túlélés zálogát jelenthetik egy magyar kis- és középvállalkozás számára – emelték ki a szakértők a Piac&Profit és a BKIK által rendezett KKV-AKADÉMIA rendezvényen.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo