Külpiacra lépés cikkek


Így hódíthat meg egy helyi kisvállalkozás nemzetközi piacokat

Így hódíthat meg egy helyi kisvállalkozás nemzetközi piacokat 

Az üzleti siker felé vezető úton az egyik legfontosabb feladat a vevőkör folytonos bővítése. Ezen a területen óriási lehetőségeket rejt az online értékesítés, mivel a virtuális térben potenciális ügyfelek millióit érhetjük el termékeinkkel a világ szinte bármely pontján. A PayPal tanácsai segítenek nemzetközi szintre emelni vállalkozását az e-kereskedelemben rejlő lehetőségek kihasználásával.
Felkészülés és teli zseb nélkül kár nekivágni Ausztriának

Felkészülés és teli zseb nélkül kár nekivágni Ausztriának 

Sok magyar vállalkozás számára vonzó célpont Ausztria, de a szakértők szerint az "ígéret földjére" is csak komoly felkészüléssel és vastag pénztárcával érdemes kimerészkedni.
Meg kell küzdeni a megszerzett előnyért is nemzetközi piacon

Meg kell küzdeni a megszerzett előnyért is nemzetközi piacon 

Kiemelt kormányzati szándék a kkv-k exportképességének növelése, de a cégek számára is fontos, hiszen egyértelmű, hogy a külpiaci megjelenés komoly lehetőségeket jelent a növekedésre. Egy sikeres magyar vállalkozás osztja meg tapasztalatait arról, hogy mi az, ami számít az exportpiacokon.
Prémium és külföld – e kettő kell a növekedéshez

Prémium és külföld – e kettő kell a növekedéshez 

A korabeli fűszerkereskedelem és a 21. századi elektronikus kereskedelem között von párhuzamot a DHL Express nemrég publikált tanulmánya, mely szerint a nemzetközi piacra lépés és a prémium kategóriás ajánlat bevezetése hozhat sikert napjaink kereskedői és gyártói számára.
Heteken belül Ománban és Katarban is „kerház” nyílik

Heteken belül Ománban és Katarban is „kerház” nyílik 

Bahrein után heteken belül két kereskedőházi partnerirodát is nyit – Ománban, illetve Katarban – a magyar állammal karöltve az Insomnia Middle East Kft. – tudta meg a Piac & Profit.
5 stratégiai lépés a nemzetközi márkaépítéshez

5 stratégiai lépés a nemzetközi márkaépítéshez 

A külföldi piacon való megjelenéshez szükség van tőkére, gyártási kapacitásra, szervezetfejlesztésre és még számos dologra. A rengeteg befektetett idő és pénz azonban mit sem ér tudatos márkaépítés nélkül.
Így férhetünk hozzá a svájci pénztárcákhoz

Így férhetünk hozzá a svájci pénztárcákhoz 

A híresen gazdag Svájc álom lehetőségként szerepelhet számos kereskedő célpiacai között, de tény, hogy nem könnyű egy kisvállalkozásnak megjelenni a szigorú és drága piacon. Van azonban lehetőség, hogy kisebb ugrással is megmutathassuk magunkat.
Szűz piacok a szomszédban – jó lesz sietni!

Szűz piacok a szomszédban – jó lesz sietni! 

Hatalmas üzleti lehetőségekkel kecsegtet a szomszédos országok közül az eddig a magyar üzletemberek által elhanyagolt Románia. Szinte minden területen óriási a potenciális növekedés lehetősége az infrastruktúra fejlesztéstől a mezőgazdaságon át a gyártásig és kereskedelemig. Aki mezőgazdaságban gondolkodik – vagy épp élelmiszert exportál Romániába, most kell lépnie - mondták a szakértők a Piac & Profit által rendezett Román-Magyar Üzleti Fórumon.
Külpiaci megjelenésre lehet pályázni

Külpiaci megjelenésre lehet pályázni 

Több mint egymilliárdos keretösszeggel megjelent a mikro- és kisvállalkozások piaci megjelenését támogató VEKOP felhívás. A vállalkozások külföldi piacokra kijutását elősegítő felhívás célja a cégek támogatása külföldi kiállításokon és vásárokon való megjelenésben, árubemutatók és üzletember találkozók megszervezésében.
Így fogják zabálni a külföldi vevők

Így fogják zabálni a külföldi vevők 

A magyar piac mérete miatt a sikeres vállalkozások számára egyértelmű, hogy előbb-utóbb át kell lépni a határokat. Az internet korában ez könnyebb, mint valaha. De van néhány marketinges alapvetés, amit kár lenne figyelmen kívül hagyni.

Ki segíthet exportálni? 

Az Európán kívüli területekre koncentrál továbbra is a kormányzati exporttámogatási politika. De hova és mivel fordulhatnak a külpiacra lépést tervező kkv-k? A minisztérium és az EXIM szakemberei foglalták össze a Piac & Profit konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain

Kiváló Minőségű Élelmiszerek az ALDI polcain 

Az ALDI egyre több, olyan magas minőségű termékkel várja a vásárlókat, amely elnyerte a Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet!

Költségkímélés

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra

Így szerezhet 1,8 millió forint támogatást lakhatásra  

A munkáltató 2025. január 1-től évente 1,8 millió forinttal támogathatja a harmincöt év alatti dolgozóinak a lakhatását.

Adózás

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése

Újra terítéken a KATA és az Áfa alanyi adómentesség határának emelése 

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) támogatja az Áfa alanyi mentesség határának emelését, egyben azonnali intézkedéseket javasol.

Jogi kisokos

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?

Mit okoz Trump visszatérése a globális szabadkereskedelemben?  

Már most Grönland megszerzéséről, sőt Kanadának az Egyesült Államokba való felvételéről beszél.

Cégblog

Kisokos: mire kell figyelnie a cégeknek egy kibertámadás után?

Kisokos: mire kell figyelnie a cégeknek egy kibertámadás után?  

Az elmúlt években számottevően emelkedett a vállalkozásokat érintő kibertámadások száma.

Klímablog

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat

Teljes fordulaton pörög a céges elektromos autó pályázat  

A Tesla Model Y után a BYD Atto 3 is túllépte a félezer igénylést a cégek zöldautó-beszerzéseit ösztönző pályázaton.

Gazdaság

Új vevők érkeznek az ingatlanpiacra?

Új vevők érkeznek az ingatlanpiacra? 

A középkorúak körében tízből majdnem négy ember – 37 százalék – vásárolna a jövőben lakóingatlant.

Infokom

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni

Ezért éri meg a kkv-knak mesterséges intelligenciát használni  

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo