Külpiacra lépés cikkek
Így hódíthat meg egy helyi kisvállalkozás nemzetközi piacokat
Az üzleti siker felé vezető úton az egyik legfontosabb feladat a vevőkör folytonos bővítése. Ezen a területen óriási lehetőségeket rejt az online értékesítés, mivel a virtuális térben potenciális ügyfelek millióit érhetjük el termékeinkkel a világ szinte bármely pontján. A PayPal tanácsai segítenek nemzetközi szintre emelni vállalkozását az e-kereskedelemben rejlő lehetőségek kihasználásával.
Felkészülés és teli zseb nélkül kár nekivágni Ausztriának
Sok magyar vállalkozás számára vonzó célpont Ausztria, de a szakértők szerint az "ígéret földjére" is csak komoly felkészüléssel és vastag pénztárcával érdemes kimerészkedni.
Meg kell küzdeni a megszerzett előnyért is nemzetközi piacon
Kiemelt kormányzati szándék a kkv-k exportképességének növelése, de a cégek számára is fontos, hiszen egyértelmű, hogy a külpiaci megjelenés komoly lehetőségeket jelent a növekedésre. Egy sikeres magyar vállalkozás osztja meg tapasztalatait arról, hogy mi az, ami számít az exportpiacokon.
Prémium és külföld – e kettő kell a növekedéshez
A korabeli fűszerkereskedelem és a 21. századi elektronikus kereskedelem között von párhuzamot a DHL Express nemrég publikált tanulmánya, mely szerint a nemzetközi piacra lépés és a prémium kategóriás ajánlat bevezetése hozhat sikert napjaink kereskedői és gyártói számára.
Heteken belül Ománban és Katarban is „kerház” nyílik
Bahrein után heteken belül két kereskedőházi partnerirodát is nyit – Ománban, illetve Katarban – a magyar állammal karöltve az Insomnia Middle East Kft. – tudta meg a Piac & Profit.
5 stratégiai lépés a nemzetközi márkaépítéshez
A külföldi piacon való megjelenéshez szükség van tőkére, gyártási kapacitásra, szervezetfejlesztésre és még számos dologra. A rengeteg befektetett idő és pénz azonban mit sem ér tudatos márkaépítés nélkül.
Így férhetünk hozzá a svájci pénztárcákhoz
A híresen gazdag Svájc álom lehetőségként szerepelhet számos kereskedő célpiacai között, de tény, hogy nem könnyű egy kisvállalkozásnak megjelenni a szigorú és drága piacon. Van azonban lehetőség, hogy kisebb ugrással is megmutathassuk magunkat.
Szűz piacok a szomszédban – jó lesz sietni!
Hatalmas üzleti lehetőségekkel kecsegtet a szomszédos országok közül az eddig a magyar üzletemberek által elhanyagolt Románia. Szinte minden területen óriási a potenciális növekedés lehetősége az infrastruktúra fejlesztéstől a mezőgazdaságon át a gyártásig és kereskedelemig. Aki mezőgazdaságban gondolkodik – vagy épp élelmiszert exportál Romániába, most kell lépnie - mondták a szakértők a Piac & Profit által rendezett Román-Magyar Üzleti Fórumon.
Külpiaci megjelenésre lehet pályázni
Több mint egymilliárdos keretösszeggel megjelent a mikro- és kisvállalkozások piaci megjelenését támogató VEKOP felhívás. A vállalkozások külföldi piacokra kijutását elősegítő felhívás célja a cégek támogatása külföldi kiállításokon és vásárokon való megjelenésben, árubemutatók és üzletember találkozók megszervezésében.
Így fogják zabálni a külföldi vevők
A magyar piac mérete miatt a sikeres vállalkozások számára egyértelmű, hogy előbb-utóbb át kell lépni a határokat. Az internet korában ez könnyebb, mint valaha. De van néhány marketinges alapvetés, amit kár lenne figyelmen kívül hagyni.
Ki segíthet exportálni?
Az Európán kívüli területekre koncentrál továbbra is a kormányzati exporttámogatási politika. De hova és mivel fordulhatnak a külpiacra lépést tervező kkv-k? A minisztérium és az EXIM szakemberei foglalták össze a Piac & Profit konferenciáján.