Közvetlen értékesítés cikkek


Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára 

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.
Kitartás nélkül nincs siker

Kitartás nélkül nincs siker 

Bizonyára alig akad olyan felnőtt ember, akit ne próbáltak volna már meggyőzni, hogy kezdjen multilevel marketinggel foglalkozni. A hálózatépítők általában azzal próbálják az érdeklődést mutatókat meggyőzni, hogy a tevékenységgel sok, nagyon sok pénzt lehet keresni. Fontos azonban tudni, hogy valós sikereiket csak a legkitartóbbak érnek el.
Vállalkozna a magyar – ha tehetné

Vállalkozna a magyar – ha tehetné 

Világszerte gazdasági húzóágazattá vált az elmúlt években a közvetlen értékesítés. Közel 100 millió ember egészíti ki ebből a jövedelmét, vagy dolgozik teljes állásban ezen a területen – derül ki a Közvetlen Értékesítők Szövetsége Világszervezetének (WFDSA) tavalyi évről készült elemzéséből.
Telemarketing: lehetne jobban is

Telemarketing: lehetne jobban is 

A telemarketing az online világban is bevett módszer maradt, amit gyakran használnak a cégek annak ellenére, hogy sokan nem kedvelik, ha telefonon próbálnak eladni nekik. A telefonos értékesítés – ha néha zavaró is a fogyasztónak – teljesen legális, de szigorú szabályok vonatkoznak rá.
Nem minden termékbemutató csalás!

Nem minden termékbemutató csalás! 

slágertémának számít a fogyasztók átverése a termékbemutatók során, erről a kormányzati szervek is adtak ki ismételt figyelmeztetést a napokban. A Közvetlen Értékesítők Szövetsége egyetért a fokozott óvatossággal, és elítéli a vásárlókat megkárosító, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytató cégeket, de kiemeli: tisztességes vállalkozások is szerveznek termékbemutatókat.
A közvetlen értékesítés nem piramisjáték!

A közvetlen értékesítés nem piramisjáték! 

Férfiként irányít egy ötvenezer nővel szinte napi kapcsolatban álló céget, ahol többre megy egy szép szóval, egy kéréssel, mint egy paranccsal, és amelyet semmi pénzért nem hagyna ott. Erről, és a hazai kozmetikai piacon megélt tapasztalatairól Radeczky Zoltánt, az Avon Cosmetics Hungary ügyvezető igazgatóját kérdeztük.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank

Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank 

Rendkívül kedvező értékajánlatot nyújtó hitelkártyával bővítette kártyakínálatát – első körben – meglévő ügyfelei számára a Gránit Bank.

Pénzszerzés

A legjobb befektetési sztorik mellett mindig ott van a józan ész

A legjobb befektetési sztorik mellett mindig ott van a józan ész 

A Privátbankár.hu – Alapkezelő Klasszis 2025 szavazáson a Legjobb Hosszú Kötvény Alap kategóriában első cég két szakértőjével beszélgettünk.

Adózás

Ma éjfélig még kérhet részletfizetést a NAV-tól

Ma éjfélig még kérhet részletfizetést a NAV-tól  

Aki elmulasztotta megfizetni a gépjárműadót, még június 30-ig kérheti az automatikus öt havi pótlékmentes részletfizetést.

Klímablog

3600 cég már örülhet, ment a támogatás

3600 cég már örülhet, ment a támogatás  

Meghaladta a hatezret a támogatási szerződéssel rendelkező cégek száma a közlekedés zöldítését ösztönző pályázaton.

Gazdaság

A legjobb befektetési sztorik mellett mindig ott van a józan ész

A legjobb befektetési sztorik mellett mindig ott van a józan ész 

A Privátbankár.hu – Alapkezelő Klasszis 2025 szavazáson a Legjobb Hosszú Kötvény Alap kategóriában első cég két szakértőjével beszélgettünk.

Infokom

Új korszak elé néznek a bankok

Új korszak elé néznek a bankok  

A mesterséges intelligencia gyökeres változásokat hoz a pénzügyi szolgáltatások, különösen a banki szektor működésében.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo