Közvetlen értékesítés cikkek


Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára 

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.
Kitartás nélkül nincs siker

Kitartás nélkül nincs siker 

Bizonyára alig akad olyan felnőtt ember, akit ne próbáltak volna már meggyőzni, hogy kezdjen multilevel marketinggel foglalkozni. A hálózatépítők általában azzal próbálják az érdeklődést mutatókat meggyőzni, hogy a tevékenységgel sok, nagyon sok pénzt lehet keresni. Fontos azonban tudni, hogy valós sikereiket csak a legkitartóbbak érnek el.
Vállalkozna a magyar – ha tehetné

Vállalkozna a magyar – ha tehetné 

Világszerte gazdasági húzóágazattá vált az elmúlt években a közvetlen értékesítés. Közel 100 millió ember egészíti ki ebből a jövedelmét, vagy dolgozik teljes állásban ezen a területen – derül ki a Közvetlen Értékesítők Szövetsége Világszervezetének (WFDSA) tavalyi évről készült elemzéséből.
Telemarketing: lehetne jobban is

Telemarketing: lehetne jobban is 

A telemarketing az online világban is bevett módszer maradt, amit gyakran használnak a cégek annak ellenére, hogy sokan nem kedvelik, ha telefonon próbálnak eladni nekik. A telefonos értékesítés – ha néha zavaró is a fogyasztónak – teljesen legális, de szigorú szabályok vonatkoznak rá.
Nem minden termékbemutató csalás!

Nem minden termékbemutató csalás! 

slágertémának számít a fogyasztók átverése a termékbemutatók során, erről a kormányzati szervek is adtak ki ismételt figyelmeztetést a napokban. A Közvetlen Értékesítők Szövetsége egyetért a fokozott óvatossággal, és elítéli a vásárlókat megkárosító, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytató cégeket, de kiemeli: tisztességes vállalkozások is szerveznek termékbemutatókat.
A közvetlen értékesítés nem piramisjáték!

A közvetlen értékesítés nem piramisjáték! 

Férfiként irányít egy ötvenezer nővel szinte napi kapcsolatban álló céget, ahol többre megy egy szép szóval, egy kéréssel, mint egy paranccsal, és amelyet semmi pénzért nem hagyna ott. Erről, és a hazai kozmetikai piacon megélt tapasztalatairól Radeczky Zoltánt, az Avon Cosmetics Hungary ügyvezető igazgatóját kérdeztük.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában

Kamatmentes segítség a vállalkozói mindennapokhoz – új forgóeszközhitel az MBH Bank MFB Pont Plusz termékportfóliójában 

Egy új, kamatmentes kölcsön segíthet áthidalni a nehézségeket.
Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak

Mystery Hotel Budapest – Ahol a céges rendezvények élménnyé válnak 

Egy sikeres céges rendezvény több mint jól megválasztott előadók és programok sora.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Cégblog

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről

Az angyalbefektető szemével – Csillag Péter a startupokról és sikerről 

A Klasszis Podcastban a Starschema társalapítója, egykori vezetője, a Hungarian Business Angel Network elnöke szerepelt.

Klímablog

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés

Már nemcsak a nagyvállalatok passziója a fenntartható működés  

A fenntartható fejlődés nemcsak a vállalatok és a civil szervezetek feladata, hanem a településeket vezetőké is.

Gazdaság

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből

Dőlni fognak a csontvázak a cégek szekrényeiből  

Jövő nyártól gyökeresen átalakul a hazai munkaerőpiac.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo