Közvetlen értékesítés cikkek
Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára
Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.
Kitartás nélkül nincs siker
Bizonyára alig akad olyan felnőtt ember, akit ne próbáltak volna már meggyőzni, hogy kezdjen multilevel marketinggel foglalkozni. A hálózatépítők általában azzal próbálják az érdeklődést mutatókat meggyőzni, hogy a tevékenységgel sok, nagyon sok pénzt lehet keresni. Fontos azonban tudni, hogy valós sikereiket csak a legkitartóbbak érnek el.
Vállalkozna a magyar – ha tehetné
Világszerte gazdasági húzóágazattá vált az elmúlt években a közvetlen értékesítés. Közel 100 millió ember egészíti ki ebből a jövedelmét, vagy dolgozik teljes állásban ezen a területen – derül ki a Közvetlen Értékesítők Szövetsége Világszervezetének (WFDSA) tavalyi évről készült elemzéséből.
Telemarketing: lehetne jobban is
A telemarketing az online világban is bevett módszer maradt, amit gyakran használnak a cégek annak ellenére, hogy sokan nem kedvelik, ha telefonon próbálnak eladni nekik. A telefonos értékesítés – ha néha zavaró is a fogyasztónak – teljesen legális, de szigorú szabályok vonatkoznak rá.
Nem minden termékbemutató csalás!
slágertémának számít a fogyasztók átverése a termékbemutatók során, erről a kormányzati szervek is adtak ki ismételt figyelmeztetést a napokban. A Közvetlen Értékesítők Szövetsége egyetért a fokozott óvatossággal, és elítéli a vásárlókat megkárosító, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytató cégeket, de kiemeli: tisztességes vállalkozások is szerveznek termékbemutatókat.
A közvetlen értékesítés nem piramisjáték!
Férfiként irányít egy ötvenezer nővel szinte napi kapcsolatban álló céget, ahol többre megy egy szép szóval, egy kéréssel, mint egy paranccsal, és amelyet semmi pénzért nem hagyna ott. Erről, és a hazai kozmetikai piacon megélt tapasztalatairól Radeczky Zoltánt, az Avon Cosmetics Hungary ügyvezető igazgatóját kérdeztük.