Közösség cikkek
A költségek 20 százaléka ablakon kidobott pénz a legtöbb építkezésnél és felújításnál, a spórolás titka
Építkezésnél és felújításnál egy jó végeredményhez ökölszabályként három dologra van szükség: felkészült megrendelőre, hozzáértő építési szakemberekre és minőségi építőanyagra. Ha ezekből akár egy is hiányzik, a befektetett összeg akár 20 százaléka is ablakon kidobott pénzzé válhat.
A fiataloknak a munkaerőpiacon is a Facebook az iránytű
Leginkább a Facebookon találhat a munkavállalással és a munkaerőpiaccal kapcsolatos információkat a Z és Y generáció – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a SentiOne közös kutatásából.
Mennyit ad érte, ha magyar?
Az online és az offline üzletekben egyaránt növekvő tudatossággal jár-kel a magyar vásárló. Minden második hazai érdeklődő például kifejezetten a helyit keresi – derül ki a Cetelem kutatásból.
Közösségi számlázásnál figyelni kell az adószámra
Ha egy gazdasági társaság közösségen belüli ügyletet számláz, meg kell bizonyosodnia, rendelkezik-e közösségi adószámmal. Az ellenőrzési lehetőségekről többet megtudhatunk a Reggeli egyperces összeállításból.
Még mindig nem akarunk kiszállni az autóból
Az ENSZ szerint 2050-ig a világ lakosságának 68%-a városokban él majd; a 10 millió főnél népesebb „megavárosok” száma ez idő alatt a mai 43-ról 51-re nő. Egy nemzetközi felmérés arra kereste a választ, milyen kihívásokkal kell szembenéznie a közlekedőknek ma és a jövőben.
Az okosautó legnagyobb baja, hogy okos
Mindössze a válaszadók negyede használna okosautót, vagyis önvezető autót – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) lakossági felhasználói szokásokat, vélekedéseket felmérő kutatásából. A felmérés szerint a magyar emberek legnagyobb baja az okosautóval alapvetően az, hogy okos.
Ezt minden HR-esnek tudni kell
Az irodai dolgozók számára kiemelt jelentőséggel bír a munkakörnyezet minősége. Olyan körülmények között dolgoznak, esznek, tárgyalnak, amely komfortos, barátságos és ergonomikus. Az ilyen munkahelyeken nemcsak a hangulat jobb, a termelékenység is magasabb.
A luxus mellé különleges élmény is jár
A luxusmárkák is látják, a vásárlókat leginkább különleges élményekkel lehet magukhoz kötni. A luxus fogyasztónak viszont ebből is extra kell. A kiváltságos közönséghez való tartozást mutatta már az az alapvető marketing üzenet is, hogy ez vagy az a márka udvari beszállító – tehát annak vásárlói szinte olyanok, mint a király.
Kik laknak az utcádban?
Ha mindenki rendet tart a saját háza táján, akkor mindenhol rend lesz – mondja Horváth Gáspár, aki az egyetem után kezdte el építeni a Miutcánk.hu-t. Az oldalon olyan lokális közösségek jöhetnek létre, amelyben az egymáshoz közel lakók segíthetik ki egymást egy létrával vagy egy fúróval éppen. Ez a sharing economy lényegében. A kérdés, hogy az alapvetően bizalmatlan magyar társadalomban mindez hogyan működik.
Zuckerberg: a közösség védelme fontosabb, mint a profit
“A közösségünk védelme fontosabb, mint a profitunk.” Ez nem valami naplementés képre írt bölcselet, hanem Mark Zuckerberg ismételte el többször, ráadásul tette mindezt a Facebook negyedéves tőzsdei jelentése kapcsán tartott tájékoztatón. Hagyományosan egy ilyen esemény a számokról szól. Felhasználók, bevételek, profit, és persze ebből is volt szép számmal.
Riasztó helyett a szomszédokban hisznek a magyarok
A hatékony lakásvédelmi módszerek közül leginkább a lakásbiztosításokban, a szén-monoxid-riasztókban és a szomszédok összefogásában bíznak a magyarok - derült ki a K&H biztos jövő indexéből.