Közösség cikkek


A költségek 20 százaléka ablakon kidobott pénz a legtöbb építkezésnél és felújításnál, a spórolás titka

A költségek 20 százaléka ablakon kidobott pénz a legtöbb építkezésnél és felújításnál, a spórolás titka 

Építkezésnél és felújításnál egy jó végeredményhez ökölszabályként három dologra van szükség: felkészült megrendelőre, hozzáértő építési szakemberekre és minőségi építőanyagra. Ha ezekből akár egy is hiányzik, a befektetett összeg akár 20 százaléka is ablakon kidobott pénzzé válhat.
A fiataloknak a munkaerőpiacon is a Facebook az iránytű

A fiataloknak a munkaerőpiacon is a Facebook az iránytű 

Leginkább a Facebookon találhat a munkavállalással és a munkaerőpiaccal kapcsolatos információkat a Z és Y generáció – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a SentiOne közös kutatásából.
Mennyit ad érte, ha magyar?

Mennyit ad érte, ha magyar? 

Az online és az offline üzletekben egyaránt növekvő tudatossággal jár-kel a magyar vásárló.  Minden második hazai érdeklődő például kifejezetten a helyit keresi – derül ki a Cetelem kutatásból. 
Közösségi számlázásnál figyelni kell az adószámra

Közösségi számlázásnál figyelni kell az adószámra 

Ha egy gazdasági társaság közösségen belüli ügyletet számláz, meg kell bizonyosodnia, rendelkezik-e közösségi adószámmal. Az ellenőrzési lehetőségekről többet megtudhatunk a Reggeli egyperces összeállításból.
Még mindig nem akarunk kiszállni az autóból

Még mindig nem akarunk kiszállni az autóból 

Az ENSZ szerint 2050-ig a világ lakosságának 68%-a városokban él majd; a 10 millió főnél népesebb „megavárosok” száma ez idő alatt a mai 43-ról 51-re nő. Egy nemzetközi felmérés arra kereste a választ, milyen kihívásokkal kell szembenéznie a közlekedőknek ma és a jövőben.
Az okosautó legnagyobb baja, hogy okos

Az okosautó legnagyobb baja, hogy okos 

Mindössze a válaszadók negyede használna okosautót, vagyis önvezető autót – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) lakossági felhasználói szokásokat, vélekedéseket felmérő kutatásából. A felmérés szerint a magyar emberek legnagyobb baja az okosautóval alapvetően az, hogy okos.

Ezt minden HR-esnek tudni kell 

Az irodai dolgozók számára kiemelt jelentőséggel bír a munkakörnyezet minősége. Olyan körülmények között dolgoznak, esznek, tárgyalnak, amely komfortos, barátságos és ergonomikus. Az ilyen munkahelyeken nemcsak a hangulat jobb, a termelékenység is magasabb.
A luxus mellé különleges élmény is jár

A luxus mellé különleges élmény is jár 

A luxusmárkák is látják, a vásárlókat leginkább különleges élményekkel lehet magukhoz kötni. A luxus fogyasztónak viszont ebből is extra kell. A kiváltságos közönséghez való tartozást mutatta már az az alapvető marketing üzenet is, hogy ez vagy az a márka udvari beszállító – tehát annak vásárlói szinte olyanok, mint a király.
Kik laknak az utcádban?

Kik laknak az utcádban? 

Ha mindenki rendet tart a saját háza táján, akkor mindenhol rend lesz – mondja Horváth Gáspár, aki az egyetem után kezdte el építeni a Miutcánk.hu-t. Az oldalon olyan lokális közösségek jöhetnek létre, amelyben az egymáshoz közel lakók segíthetik ki egymást egy létrával vagy egy fúróval éppen. Ez a sharing economy lényegében. A kérdés, hogy az alapvetően bizalmatlan magyar társadalomban mindez hogyan működik.
Zuckerberg: a közösség védelme fontosabb, mint a profit

Zuckerberg: a közösség védelme fontosabb, mint a profit 

“A közösségünk védelme fontosabb, mint a profitunk.” Ez nem valami naplementés képre írt bölcselet, hanem Mark Zuckerberg ismételte el többször, ráadásul tette mindezt a Facebook negyedéves tőzsdei jelentése kapcsán tartott tájékoztatón. Hagyományosan egy ilyen esemény a számokról szól. Felhasználók, bevételek, profit, és persze ebből is volt szép számmal.

Riasztó helyett a szomszédokban hisznek a magyarok 

A hatékony lakásvédelmi módszerek közül leginkább a lakásbiztosításokban, a szén-monoxid-riasztókban és a szomszédok összefogásában bíznak a magyarok - derült ki a K&H biztos jövő indexéből.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta

Kötelező töltőpont-telepítés: aki jól csinálja, sokat nyerhet rajta 

Egyszerre jelent jogszabályi terhet és piaci lehetőséget az elektromos autók terjedése.

Pénzszerzés

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért

Adventi csúcsfizetések: soha nem látott órabéreket kínálnak a slágermunkákért 

A nyári csúcsidőszak mellett a novembertől január elejéig tartó hónapok számítanak a legforgalmasabbnak a diák- és nyugdíjas foglalkoztatásban.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Meglepő fordulat: így tarolnának a magyar vállalkozások 2026-ban

Meglepő fordulat: így tarolnának a magyar vállalkozások 2026-ban  

A Magyar Marketing Fesztivál szervezői idén is – immár 13. alkalommal – elkészítették a KKV Marketing Felmérés című kutatást.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo