Költekezés cikkek


Visszafogott ünnepre készülnek a magyarok

Visszafogott ünnepre készülnek a magyarok  

A lakosság majdnem kétharmada kevesebb, mint 50 ezer forintot költ a karácsonyra.
Vége egy korszaknak, és ezt a cégeknek is észre kell venni

Vége egy korszaknak, és ezt a cégeknek is észre kell venni 

A megélhetési költségek emelkedésének hatására egyre többen tervezik visszafogni a költéseiket.
Nem bírunk magunkkal, ha vásárolunk

Nem bírunk magunkkal, ha vásárolunk  

Ugyan a magas inflációs környezetben nő a fogyasztói tudatosság, továbbra is meghatározóak az impulzusok a kelet-közép európai fogyasztók vásárlási szokásaiban.
Vészesen fogy a magyarok tartaléka, kétszer annyian spórolnak már, mint tavaly

Vészesen fogy a magyarok tartaléka, kétszer annyian spórolnak már, mint tavaly 

Ma már azok is spórolnak, akik tavaly nem tették.
Nem félünk a hiteltől, de óvatosabban költekezünk

Nem félünk a hiteltől, de óvatosabban költekezünk 

Bár bő 10 év távlatából a lakosság körében konszenzus van abban, hogy a válság 2 legfőbb fő oka a devizahitelezés elterjedése (46%) és a túlzott hitelfelvétel (38%) volt, az MNB adatai alapján napjainkban a hitelszerződések száma stabilan növekedik.
Ész nélkül megvesszük, amit a neten látunk

Ész nélkül megvesszük, amit a neten látunk 

A társadalmi nyomás és a közösségi média platformok erősen befolyásolják költési szokásainkat – derül ki az Intrum felméréséből. A magyarok harmada többet költ a közösségi média hatására, és a szülők 35 százaléka legalább egyszer vásárolt a társadalmi nyomás hatására gyermekeinek olyan dolgot, amit nem engedhetett meg magának.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo