Káresemény cikkek


Nagyon sokba kerülhet, ha bajunk lesz a nyaraláson

Nagyon sokba kerülhet, ha bajunk lesz a nyaraláson 

Az UNION statisztikái szerint 2019 nyarán átlagosan több mint 150 ezer forintba került a biztosítónak egy-egy utasbiztosítással rendelkező károsult ellátása, ráadásul az elmúlt két évben tovább romlott a helyzet. 
Sokkal több mindenre jó a lakásbiztosítás, mint hisszük

Sokkal több mindenre jó a lakásbiztosítás, mint hisszük 

Csuklótörés a hétvégi telken, táskából kiesett irattárca a bankkártyával, Morzsi kutyussal állatorvoshoz kell szaladni, reggel csak hűlt helye a garázsban tárolt kerékpároknak, a szállodai szobából eltűnt digitális kamera, zárba tört kulcs. Helyzetek, amikor nem mindig a lakásbiztosítás jut először eszükbe az embereknek, pedig egy jó konstrukcióval ilyen esetekben is segítséget nyújt a biztosító. A Groupama Biztosító megbízásából végzett országos reprezentatív kutatásból kiderül, mennyire ismerjük lakásbiztosításunkat.
Ha beüt a baj, nem állnak fel többé

Ha beüt a baj, nem állnak fel többé 

A kis- és középvállalkozások negyede nem rendelkezik sem vagyon-, sem felelősségbiztosítással. Számukra egy káresemény a működés kényszerű leállása esetén végzetes következménnyel is járhat.
A munkavállalók bére bánja a kárt

A munkavállalók bére bánja a kárt 

A magyar cégek harmada megtérítteti a dolgozókkal az általuk okozott balesetekből eredő károkat, a cégek kétharmada viszont inkább lenyeli a veszteségeket, holott létezik olyan megoldás, amellyel a dolgozó és a munkaadó is jól járhatna.
Szempontok céges biztosítás megkötéséhez

Szempontok céges biztosítás megkötéséhez 

Fabatkát sem ér egy biztosítás, ha nem cégünkre szabott és kár esetén a biztosító talál olyan kibúvót ami mentesíti a fizetés alól. Ne csak spórolni akarjunk, gondoljuk át, mire van szükség.
Épületomláskor ki fizeti a károkat?

Épületomláskor ki fizeti a károkat? 

Az óbudai gázrobbanás kapcsán felmerül a kérdés: hasonló esetekben kihez fordulhatnak azok, akiknek lakásában, autójában kárt okoz egy ilyen esemény? A különböző helyzetekhez eltérő megoldások tartoznak.
Aszály, fagykár, jégverés – Nehéz hónapokon túl a termelők

Aszály, fagykár, jégverés – Nehéz hónapokon túl a termelők 

Az egyre kiszámíthatatlanabb időjárás, a jégesők, a viharok és az aszály okozták ebben az évben a legtöbb gondot a mezőgazdaságban, de helyenként a tűzesetek és a fagyok is nehéz helyzetbe hozták a mezőgazdaságból élőket.
Végzetes lehet a vállalkozásnak egy káresemény

Végzetes lehet a vállalkozásnak egy káresemény 

Bár az elővigyázatos vállalkozások, cégvezetők körültekintően tájékozódnak a lehetőségekről, még mindig a vagyonbiztosításra van legnagyobb igény a vállalatok körében. Pedig a jól megválasztott biztosítás a munkavállalókat ért balesetekre, a munkavállaló által okozott kárra, a termékfelelősségre is fedezetet nyújt, és nehéz gazdasági körülmények között is biztos hátteret ad egy esetleges káresemény bekövetkeztekor.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo