Kampányidőszak cikkek

Az érdeklődők 90 százaléka találhat a jelenleginél kedvezőbb feltételű lakásbiztosítást
Célegyenesbe fordul az idei lakásbiztosítási kampány.

Hol találkozhatunk idén politikai hirdetésekkel?
A választási kampányok megszokott elemei a pártokat népszerűsítő reklámfilmek. Négy éve volt az első választás, hogy ez a kampányelem is szigorú szabályozás alá került. Ennek volt köszönhető, hogy végül csak a közszolgálati csatornákon lehetett találkozni politikai hirdetéssel. A mostani választás kapcsán a Policy Agenda heti elemzésében azt vizsgálta meg, a kereskedelmi televíziók változtatnak e ezen az idei évben.

2018 közepéig stabil marad a gazdaság
A magyar gazdaságban az elmúlt hónapokban folytatódtak az első félévre jellemző tendenciák, s 2018 közepéig ebben nem várható érdemi változás. A gazdasági növekedés – az EU-támogatások felfutásának, illetve azok költségvetési megelőlegezésének, a választások előtti élénkítő politikának köszönhetően – 3,8 százalékos üteme érdemben meghaladja az EU átlagát, de a régióban az alacsonyak közé tartozik. A növekedés beruházásvezérelt, de gyors a fogyasztás emelkedése is. A külső és belső egyensúly kissé romlik, az infláció gyorsul, de ez egyelőre nem jelent problémát. A folyamatok rövid távon kedvezőek, miközben továbbra is hiányoznak a távlatos megoldások.